Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 02:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

hahaha deze is nog meer awesome! Ik heb BATMAN!!! incl. batarangs die hij gooit gevonden in The Fridge

Hoe rare zijn die 'roze' items eigenlijk? Het is een iets fellere versie van die violet paarse... maar ik zie bij de rare items op de wiki nergens die kleur aangegeven. Naja het zal wel ergens tussen paars en oranje in zitten.

En ik heb een nieuwe tactiek om die irritante kleine dwergen eens flink aan te pakken. Gooi een granaat die eerst vijanden naar zich toetrekt en dan bam vol die Torque shotgun op de plek van je granaat ^^

Citaat:
Has your Badass Rank in Borderlands 2 been reset? We need your help (and files) to test our update with as many cases as possible!

If you or someone you know has been affected by this rare issue and have a copy or a backup of the Borderlands 2 PC profile.bin file from JUST BEFORE the occurrence, please send it to profiles@gearboxsoftware.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 09:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:
D: schreef:

om even matig offtopic te gaan, had ik tot mn vaders overlijden een telefoon (van hem) en een meisje waar ik ooit veel van hield kwam ik na jaren weer eens tegen in lwd, en die zou me bellen en deed dat ook niet

Mensen bellen alleen maar als ze een directe aanleiding hebben. Zeg je er niks van, dan belt er ook niemand.. Imo een redelijk absurde reden om geen mobiel te bezitten.

Citaat:
(jaren later vertelde me ze dat haar vader (geloof ik) dr simkaart had gemold maar weet niet of dat waar was of dat dat zo'n typische womenexcuse was)

Het zou best waar kunnen zijn. Dat had je even kunnen nachecken. Lijkt mij hier ook weer imo een redelijk absurde reden om geen mobiel te bezitten.
Citaat:
plus dat ik 2 jaar lang op straat leefde en dus uberhaupt geen reden had om een mobiel te hebben

Dat is een valide reden. Maar die tijd is nu toch wel voorbij?
Citaat:
plus dat ik me daarna inlas over wat nu steeds bekender is geworden hoe er nogal wat straling je slaap in gegooid wordt met zo'n ding zijn de redenen dat ik al zolang geen mobiel heb gehad en ook niet hoef.

Het is overigens ook allang bewezen dat dergelijke straling geen schade aan je lichaam berokkent. Zogezegd: De zon doet meer pijn.

dat is het niet en verder interreseert het me ook niet dat jij het geen redenen vind geen mobiel te bezitten, ik vind dat wel en ik heb er 0 behoefte aan nu dus wat kan jou het schelen? laat het met rust, ik antwoorde enkel om het waarom ik wil er geen discussie over. punt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

D: schreef:
dat is het niet en verder interreseert het me ook niet dat jij het geen redenen vind geen mobiel te bezitten, ik vind dat wel en ik heb er 0 behoefte aan nu dus wat kan jou het schelen? laat het met rust, ik antwoorde enkel om het waarom ik wil er geen discussie over. punt.


Redneckerz maakt overal het liefst een discussie van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

ninodude schreef:
D: schreef:
dat is het niet en verder interreseert het me ook niet dat jij het geen redenen vind geen mobiel te bezitten, ik vind dat wel en ik heb er 0 behoefte aan nu dus wat kan jou het schelen? laat het met rust, ik antwoorde enkel om het waarom ik wil er geen discussie over. punt.


Redneckerz maakt overal het liefst een discussie van.


Maar hij is vaak wel één van de personen die het goed bedoeld en niet alleen maar zit te kutten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

anyways, per toeval gister allemaal van die secret symbols aan het vinden, welleuk.

verder vind ik het gebrek aan verscheidenheid bij kleuren pallets van costumel wel extreem debiel, mn broertje vond bijv. tot nu toe al 8 verschillende pakjes welk exact de zelfde licht groene kleur hebben met als enige verschil de tint van zn bretels. (salvador)

dat kan toch gewoon niet... belachelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Je hebt er ook niet veel aan hoor (alleen als je doodgaat/respawned of uit een auto stapt (En coop natuurlijk)

Maarja boeie (Wacht zeikte jij ook niet over het feit dat de lucht in BF3 niet compleet meebewoog?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

the_dan schreef:
Je hebt er ook niet veel aan hoor (alleen als je doodgaat/respawned of uit een auto stapt (En coop natuurlijk)

Maarja boeie (Wacht zeikte jij ook niet over het feit dat de lucht in BF3 niet compleet meebewoog?)


Haha ja dat had ik toevallig ook gelezen. Dat was gewoon 'n texture Geen volumetric clouds ed. Moet toegeven dat ik dat ook wel 'jammer' vond =)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:
dat is het niet en verder interreseert het me ook niet dat jij het geen redenen vind geen mobiel te bezitten, ik vind dat wel en ik heb er 0 behoefte aan nu dus wat kan jou het schelen? laat het met rust, ik antwoorde enkel om het waarom ik wil er geen discussie over. punt.

Gelukkig mogen we allemaal afwijkende meningen hebben.

ninodude schreef:
Redneckerz maakt overal het liefst een discussie van.

Volgens mij is dat ook het principe van een forum, toch?
Edit: Klopt dus:
Citaat:
Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussiepagina's op het wereldwijde web.


Vaizard schreef:

Maar hij is vaak wel één van de personen die het goed bedoeld en niet alleen maar zit te kutten

Dank je Al ben ik de eerste die zal toegeven dat ik behoorlijk standvastig kan zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

the_dan schreef:
Je hebt er ook niet veel aan hoor (alleen als je doodgaat/respawned of uit een auto stapt (En coop natuurlijk)

Maarja boeie (Wacht zeikte jij ook niet over het feit dat de lucht in BF3 niet compleet meebewoog?)

dusch? een game die roept dat zn graphics de big thing zijn en dan een lucht die eruit ziet alsof het in paint gemaakt is verdient daar wat kritiek op, en dan nog is het mijn mening, ik neem aan dat dat mag?

en ja ik speel borderlantsen zwei in coop ja, zie er nu uit als een nucleaire punker axton met een geel met wit pakje en groene hanekam iig.

mn broertje wil een wit pakje vinden en daarom is hij ook zo zat dat de laatste 8 pakjes letterlijk dezelfde kleur hadden.

in borderlands 1 was dat beter gedaan dat je zelf je kleuren mocht instellen, ik vind dit tbh niet zo nodig.


Laatst aangepast door D: op 27 Sep 2012 17:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ja maar als zelfs de mods je zat worden ga je gewoon echt te ver, dat is gewoon uitekooktgedrag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ninodude schreef:
Ja maar als zelfs de mods je zat worden ga je gewoon echt te ver, dat is gewoon uitekooktgedrag.

waar heb je het over..
of was dat gericht aan redneckers?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@D

Nino heeft het idd over Rednecker

En ik geef je ook gelijk over de beperkte veranderingen in de costumemods. Ik ben nog maar weinig unieke pakjes tegengekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Mafusto schreef:
@D

Nino heeft het idd over Rednecker

En ik geef je ook gelijk over de beperkte veranderingen in de costumemods. Ik ben nog maar weinig unieke pakjes tegengekomen.

Ik vind de hoofdjes wel tof trouwens, tot nu toe.

Ik had begrepen dat er ergens ook een vulkaan is oid waar je 4 rare heads kunt vinden en dat het moeilijk is daar doorheen te komen (instakillende lava). Moek maar es opzoeken vanavond huehuehue. ^^

Nog iets over gelezen (milde spoiler)

Spoiler: toon
To gain access to the guaranteed purple drop chest, you have to:

-Go to Claptrap's Place
-Find the item in the fireplace
-Deliver the item to Geary, on the volcano in the Eridium Blight
*You cannot fast travel or die to get it to register
-Let Geary hit you once, and then he will jump off a cliff into the lava
*If he hits you more than once you failed at it and have to re-do it.
-Enjoy the 3 Rakk flying by overhead dropping loot chests, including the guaranteed purple drop chest!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

ninodude schreef:
Ja maar als zelfs de mods je zat worden ga je gewoon echt te ver, dat is gewoon uitekooktgedrag.

Hangt ervan af. Ik snap best dat mods zat worden als je constant mensen voor iets uitmaakt. Dat doe ik echter niet. Dat niet iedereen mijn stijl van discussie bevalt, dat mogen ze vinden. Ik vind echter niet dat dat als ''uitgekookt gedrag'' moet worden gezien.

Bovendien probeer ik mensen graag van dienst te zijn op dit forum, en nogmaals, een forum is een discussieplek.

Dat gezegd hebbende: Borderlands 2 dus Ik hoop op die Vita versie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Jeeuj de Minecraft skins gevonden. Had al zo'n idee dat het natuurlijk bij de mijnen moest zijn. Ik heb nog een assassin skin over als iemand wil. Geen idee hoe dat traden van items werkt though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brianx BerichtGeplaatst: 27 Sep 2012 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2012
Berichten: 31

Die wil ik wel hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 28 Sep 2012 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik heb die vulkaan beklommen en kreeg er een soort van gasmasker voor maar dat ding is echt lelijk dus houd ik gewoon mn hanekam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 28 Sep 2012 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

elemeNt schreef:
Jeeuj de Minecraft skins gevonden. Had al zo'n idee dat het natuurlijk bij de mijnen moest zijn. Ik heb nog een assassin skin over als iemand wil. Geen idee hoe dat traden van items werkt though.


Je gooit ze op de grond en iemand anders pakt het op in coop?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Sep 2012 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik heb voordat B2 uitkwam in verschillende previeuws gelezen en in verschillende interviews gehoord dat er een trade functie in B2 zou moeten zitten. Echter heb ik deze ook nog niet gevonden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Sep 2012 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ja ik kreeg laatst ook een verzoek om te traiden volgens mij.. Daarom vroeg ik het me af haha. Volgens mij krijg je er ook badass points voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 28 Sep 2012 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

L2 klikken als je voor een andere speler staat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 28 Sep 2012 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

elemeNt schreef:
traiden


Traiden lol? Ga meer pokemon spelen man (Kan je traden)

Wel nice dat je badasspoints er voor krijgt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Sep 2012 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

the_dan schreef:
elemeNt schreef:
traiden


Traiden lol? Ga meer pokemon spelen man (Kan je traden)

Wel nice dat je badasspoints er voor krijgt


Volgens mij heet dat een Pokemon 'trainen'... typfout kan gebeuren toch. Beetje kinderachtige reactie. Volgens mij ben jij nog niet uit je Pokemon fase
Je 2e zin klopt ook niet helemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Randy Pitchford deelt trouwens dit weekend shift codes uit voor golden keys op zijn twitter: https://twitter.com/DuvalMagic

X360: WB5T3-JS3W6-JRXTX-KR333-FTXBZ
WinPC: CT5TB-H3ZX9-6TTBJ-JT33J-TFJRK
PS3: WB5T3-JS3Z3-RSTWT-SJ533-FTXBT
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

nieuwe lading shift codes! Tot vannacht 3 uur geldig

WinPC: 5BWB3-JWZRS-RT3JJ-BTJB3-RRJKH
X360: 53KTT-KSJ5F-36XTF-KXTBB-XTCRC
PS3: 53KTT-KSJ9B-69TWB-STWBB-XTC6B

met deze shift key krijg je een golden key voor de kist in Sanctuary. Als je deze opent met een key krijg je rare items!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group