Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
zoro BerichtGeplaatst: 06 Okt 2012 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Okt 2012
Berichten: 1

hoi ik ben een beetje nieuw in het importeren van games maar hatsune miku wil ik echt heel graag spelen. hoe kan ik die naar nederland halen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Okt 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

zoro schreef:
hoi ik ben een beetje nieuw in het importeren van games maar hatsune miku wil ik echt heel graag spelen. hoe kan ik die naar nederland halen?


Gewoon de game op play-asia bestellen. http://www.play-asia.com/
Zo moeilijk is het niet ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Okt 2012 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

zoro schreef:
hoi ik ben een beetje nieuw in het importeren van games maar hatsune miku wil ik echt heel graag spelen. hoe kan ik die naar nederland halen?


Als ik nieuw was in het importeren van games is het echter niet Hatsune Miku omdat de prijs daarvan belachelijk hoog ligt.
maar ja, wie ben ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Okt 2012 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

dantekloon schreef:
zoro schreef:
hoi ik ben een beetje nieuw in het importeren van games maar hatsune miku wil ik echt heel graag spelen. hoe kan ik die naar nederland halen?


Als ik nieuw was in het importeren van games is het echter niet Hatsune Miku omdat de prijs daarvan belachelijk hoog ligt.
maar ja, wie ben ik.


Het gaat hier niet over jou en welke game je graag wilt importeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 06 Okt 2012 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

oh wow :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Okt 2012 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

zoro schreef:
hoi ik ben een beetje nieuw in het importeren van games maar hatsune miku wil ik echt heel graag spelen. hoe kan ik die naar nederland halen?

Mocht Play-Asia niet werken, dan kun je ook www.yesasia.com proberen. Daar bestel ik geregeld, en binnen twee weekjes heb ik het altijd netjes thuis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Je hebt ook nog AmiAmi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Okt 2012 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zit er eigenlijk iets van een handleiding bij de game? Of is het gewoon weer alleen het spel dat in het doosje zit?

Overigens twijfel ik er sterk over om 'm te importeren... ik mag namelijk één game kiezen die ik gratis wil hebben deze maand; en Hatsune Miku is direct uit voorraad leverbaar, en die mag ik dus eventueel ook kiezen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 18 Okt 2012 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Asianator schreef:
Zit er eigenlijk iets van een handleiding bij de game? Of is het gewoon weer alleen het spel dat in het doosje zit?

Overigens twijfel ik er sterk over om 'm te importeren... ik mag namelijk één game kiezen die ik gratis wil hebben deze maand; en Hatsune Miku is direct uit voorraad leverbaar, en die mag ik dus eventueel ook kiezen...




Dit zit erin. AR card , en een handleiding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Okt 2012 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Zit er eigenlijk iets van een handleiding bij de game? Of is het gewoon weer alleen het spel dat in het doosje zit?

Overigens twijfel ik er sterk over om 'm te importeren... ik mag namelijk één game kiezen die ik gratis wil hebben deze maand; en Hatsune Miku is direct uit voorraad leverbaar, en die mag ik dus eventueel ook kiezen...


Nou dan zou ik een betere game nemen als je eentje gratis mag kiezen, niet dat Hatsune Miku slecht is, maar toch.
er zijn duizenden andere games verkrijgbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 18 Okt 2012 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Hey dante, schrijf op een ander forum. Niet dat Gamed slecht is, maar toch, er zijn duizenden andere sites.

Jouw logica faalt gast.

Komt zeuren omdat Roaring Hatsune Miku haalt, komt zeuren omdat ik DOA speel. Waarom voel je je zo belangrijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Okt 2012 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:

Nou dan zou ik een betere game nemen als je eentje gratis mag kiezen, niet dat Hatsune Miku slecht is, maar toch.
er zijn duizenden andere games verkrijgbaar.

Maar als hij nu Hatsune wilt?


Gezer schreef:
Hey dante, schrijf op een ander forum. Niet dat Gamed slecht is, maar toch, er zijn duizenden andere sites.

Jouw logica faalt gast.

''In the beginning, Ken Kuturagi created PlayStation.'' Dat klinkt net alsof God himself de Playstation heeft gemaakt. Is dat logisch dan?

Citaat:
Komt zeuren omdat Roaring Hatsune Miku haalt, komt zeuren omdat ik DOA speel. Waarom voel je je zo belangrijk?


Mag hij niet zeuren dan? Hetzelfde wanneer je nu zult zeggen: Waarom bemoei jij er mee?

Mensen het is een fokking forum. Deal met een andermans opinie en als je dat niet bevalt dan negeer je het gewoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Okt 2012 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Gaarne weer on-topic te gaan.
Overigens twijfel ik over deze game, New Super Mario Bros. U (echter heb ik die al ergens anders gereserveerd) of Assassin's Creed III.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 18 Okt 2012 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

Ik zou zeker voor hatsune miku gaan als ik een gratis game kon kiezen, aangezien AC3 en Mario toch wel hier verkrijgbaar zullen zijn en miku zeer zkr niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

GrimHeroAce schreef:
Ik zou zeker voor hatsune miku gaan als ik een gratis game kon kiezen, aangezien AC3 en Mario toch wel hier verkrijgbaar zullen zijn en miku zeer zkr niet


Of hij zou kunnen gaan voor DJMax Technika Tune!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@RedNeckers
''In the beginning, Ken Kuturagi created PlayStation.'' Waarom moet je Sony er weer bij halen... Dat doet de PSFanboy (uitgerekend in subforum van Sony) pijn .

@Remy
Ik zou ook voor Hatsune Miku gaan voor dezelfde reden die ook al door GrimAceHero aangehaald wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Hatsune Miku heeft rond de 30 songs, DJMax rond de 60 o_O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Gezer: dante mag best zijn eigen mening hebben..

Redneckerz: wat snap jij niet aan 'niet op Gezer ingaan'? Toch doe je het. Wil het ook niet meer zien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

---

Laatst aangepast door Redneckerz op 19 Okt 2012 01:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Blijft maar verder doen eh...


Anyways, ik had gehoopt dat deze song in PDf zat: http://www.youtube.com/watch?v=uRQTZC3uNW4&feature=related

Triple Baka, zo kawaiii <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 06:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Gaarne weer on-topic te gaan.
Overigens twijfel ik over deze game, New Super Mario Bros. U (echter heb ik die al ergens anders gereserveerd) of Assassin's Creed III.


wie gaat er off-topic dan?
denk dat jij het bent, omdat dit een Hatsune Miku forum is, en geen Mario

DJ Max Technika Tune lijkt me idd veel beter, want de stem van Hatsune irriteert me enorm..

Gezer, waarom luister je naar Japanse muziek? je verstaat er geen klote van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
impulse BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

gezer is het moeilijk om te spelen in het japans? begrijpt ge alles? cuz i love miku ik wil dees spel zoo freaking badly
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nee is het niet, je drukt ergens op en je kunt een song kiezen en moeilijkheidsgraad, en dan knoppen rammen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Okt 2012 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

impulse schreef:
gezer is het moeilijk om te spelen in het japans? begrijpt ge alles? cuz i love miku ik wil dees spel zoo freaking badly


Valt wel mee hoor. Als je dingen niet snapt zijn er pics van vertaalde menus op het internet. Ik moet wel een trophy guide vinden want tot nu toe maar enkele verzamelt. :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 26 Okt 2012 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Yo Roaring, ik zag je bericht in Bikkeltopic dat je bijna klaar bent met PDf, bedoel je dat je bijna de platinum trophy hebt? :O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group