Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
SUD Bond 007 BerichtGeplaatst: 22 Aug 2012 19:06    Onderwerp: GTA clans (GTA TBoGT en GTA V) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2011
Berichten: 8

Zou graag eens weten. Hoeveel GTA IV TBoGT clans er nog bestaan of mensen die al een GTA V clan hebben! Post het hier!
Mijn clan voor GTA TBoGT op dit moment en andere games en in de toekomst GTA V = SUD Clan, die is Nederlandstalig en heeft zelfgemaakte game mode's en rank systeem,... XBOX360
http://sudclan.be iedereen welkom die zich volwassen kan gedragen.


Laatst aangepast door SUD Bond 007 op 09 Nov 2012 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

1.
Dus je maakt een account om op de frontpage en het forum voor je clannetje te adverteren?
2.
Je zet er hier niet eens bij welk systeem
3.
is de GTA multiplayer niet compleet dood op alle systemen?
4.
vond er zelf geen ruk aan
(de sp was wel cool tho, maar R* kan gewoon geen leuke mp's maken in hun free roaming games die me lang boeien)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SUD Bond 007 BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 06:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2011
Berichten: 8

the_dan schreef:
1.
Dus je maakt een account om op de frontpage en het forum voor je clannetje te adverteren?
2.
Je zet er hier niet eens bij welk systeem
3.
is de GTA multiplayer niet compleet dood op alle systemen?
4.
vond er zelf geen ruk aan
(de sp was wel cool tho, maar R* kan gewoon geen leuke mp's maken in hun free roaming games die me lang boeien)


1. Kweet niet wta je probleem is ma ik plaats wat ik wil, want ik overtreed hiermee gn regel

2. Het is voor de xbox360

3 en 4. Multiplayer is niet dood, en ook als ziet hij er dood uit als jij zielig alleen speelt moest je maar eens deftig gelezen zie je dat we zelf de activiteiten in elkaar steken! En ik heb al langer dat account voor ik die post hier plaatste.

Dus als het je niet aanstaat en toch enkel commentaar hebt of ruzie wilt maken, klik dan niet op die forumpost'!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 07:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

SUD Bond 007 schreef:
1. Kweet niet wta je probleem is ma ik plaats wat ik wil, want ik overtreed hiermee gn regel!
Ik zou gokken dat je regel 7 overtreedt (http://gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=2990) waar staat dat je geen reclame mag maken voor clans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Sorry dawg ik zit al in SAS
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

@HatersWillBeLovers schreef:
SUD Bond 007 schreef:
1. Kweet niet wta je probleem is ma ik plaats wat ik wil, want ik overtreed hiermee gn regel!
Ik zou gokken dat je regel 7 overtreedt (http://gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=2990) waar staat dat je geen reclame mag maken voor clans.

Hij heeft wel toestemming van Rene, volgens mij.

Desalniettemin had ik een betere introductie gemaakt als lid zijnde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SUD Bond 007 BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2011
Berichten: 8

Redneckerz schreef:
@HatersWillBeLovers schreef:
SUD Bond 007 schreef:
1. Kweet niet wta je probleem is ma ik plaats wat ik wil, want ik overtreed hiermee gn regel!
Ik zou gokken dat je regel 7 overtreedt (http://gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=2990) waar staat dat je geen reclame mag maken voor clans.

Hij heeft wel toestemming van Rene, volgens mij.

Desalniettemin had ik een betere introductie gemaakt als lid zijnde.


Klopt, en je mag geen reclame maken op nieuw en op de site maar wel forum. En ik zit niet op dit forum om ruzie te zoeken zoals sommige wel doen, of veel te veel kritiek geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ter verduidelijking: hij heeft toestemming om dit te plaatsen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

kan toch gewoon in een GTA IV of GTA V topic?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Is niet nodig, dit gaat specifiek over een clan, terwijl het andere thread juist algemeen is en op de game inhaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Hahahahaha wat een kapot trieste regels haha
" afmelden voor event als je niet kan als jet drie uur van tevoren doet krijg je socialepunten" haha
"Geen enkele communicatie is toegestaan tijdens een event zoals facebook, msn en twitter, je wordt verwacht serieus mee te doen" lololol
"Als iemand anders wat fout doen dan kill je hem niet maar ga je naar de grote leader" hahahahaha ik kan mn shit zelf wel oplossen hoor, wat een crap clan hahaha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Annoying Orange schreef:
Hahahahaha wat een kapot trieste regels haha
" afmelden voor event als je niet kan als jet drie uur van tevoren doet krijg je socialepunten" haha
"Geen enkele communicatie is toegestaan tijdens een event zoals facebook, msn en twitter, je wordt verwacht serieus mee te doen" lololol
"Als iemand anders wat fout doen dan kill je hem niet maar ga je naar de grote leader" hahahahaha ik kan mn shit zelf wel oplossen hoor, wat een crap clan hahaha


LOOOOL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SUD Bond 007 BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2011
Berichten: 8

Annoying Orange schreef:
Hahahahaha wat een kapot trieste regels haha
" afmelden voor event als je niet kan als jet drie uur van tevoren doet krijg je socialepunten" haha
"Geen enkele communicatie is toegestaan tijdens een event zoals facebook, msn en twitter, je wordt verwacht serieus mee te doen" lololol
"Als iemand anders wat fout doen dan kill je hem niet maar ga je naar de grote leader" hahahahaha ik kan mn shit zelf wel oplossen hoor, wat een crap clan hahaha

Als je iets overneemt van de site doe het dan deftig! Overdrijver.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

deftig xD

Zotte belgen toch ook lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

SUD Bond 007 schreef:
Annoying Orange schreef:
Hahahahaha wat een kapot trieste regels haha
" afmelden voor event als je niet kan als jet drie uur van tevoren doet krijg je socialepunten" haha
"Geen enkele communicatie is toegestaan tijdens een event zoals facebook, msn en twitter, je wordt verwacht serieus mee te doen" lololol
"Als iemand anders wat fout doen dan kill je hem niet maar ga je naar de grote leader" hahahahaha ik kan mn shit zelf wel oplossen hoor, wat een crap clan hahaha

Als je iets overneemt van de site doe het dan deftig! Overdrijver.


Ik bepaal zelf hoe ik iets over neem, mijn waarde, daar gaat een ander persoon over niet over. Bent u helemaal zot geworden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Annoying Orange schreef:

Ik bepaal zelf hoe ik iets over neem, mijn waarde, daar gaat een ander persoon over niet over. Bent u helemaal zot geworden?

Hier snap ik anders ook helemaal niks van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

elemeNt schreef:
Annoying Orange schreef:

Ik bepaal zelf hoe ik iets over neem, mijn waarde, daar gaat een ander persoon over niet over. Bent u helemaal zot geworden?

Hier snap ik anders ook helemaal niks van


Ik ben niet deftig genoeg en geen belg, dus ik kan t niet zo goed haha
En ik heb idd een over te veel ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

DIe site he, echt hilarisch, wat voor shit ze er allemaal hebben op staan, member van de maand e.d. kom op man, we zijn geen elf jaar oud!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Annoying Orange schreef:
DIe site he, echt hilarisch, wat voor shit ze er allemaal hebben op staan, member van de maand e.d. kom op man, we zijn geen elf jaar oud!


Maar het onbeschoft reageren op regels van een clan is zeer volwassen?

Sorry hoor, maar als je de site of regels niet kunnen interesseren, hoef je dat niet op zo'n manier te doen.

Negeren of op een normale toon reageren aub.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

MaartenL schreef:
Annoying Orange schreef:
DIe site he, echt hilarisch, wat voor shit ze er allemaal hebben op staan, member van de maand e.d. kom op man, we zijn geen elf jaar oud!


Maar het onbeschoft reageren op regels van een clan is zeer volwassen?

Sorry hoor, maar als je de site of regels niet kunnen interesseren, hoef je dat niet op zo'n manier te doen.

Negeren of op een normale toon reageren aub.

Wordt je hier op t forum ook al bekritiseert als je een keer gein maakt van iemand anders, lekker bezig hier op gamed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

Annoying Orange schreef:

Wordt je hier op t forum ook al bekritiseert als je een keer gein maakt van iemand anders, lekker bezig hier op gamed!


dit kan je geen gein meer noemen gast, is gwn asociaal, kinderachtig en onnodig, ieder z'n ding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Annoying Orange schreef:

Wordt je hier op t forum ook al bekritiseert als je een keer gein maakt van iemand anders, lekker bezig hier op gamed!

Jaja, ''Kapot trieste regels'' is zo ontzettend grappig... Zeker ook een groot fan van Wilco Terwijn, de slechtste grappenmaker van NL.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SUD Bond 007 BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 09:13    Onderwerp: Reacties's Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2011
Berichten: 8

Gelukkig zitten hier toch ook veel volwassen mensen op dit forum.
En zonder regels, geen goeie clan die het lang kan volhouden. In oktober bestaan we 3 jaar, dus het moet zijn dat er wel mensen zijn die regels leuk vinden en eens member van de maand worden plezant is. En er komen soms regels bij om onze activiteiten beter te laten verlopen, eerder als een soort handleiding :p als je het zo kan noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 09:23    Onderwerp: Re: Reacties's Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

SUD Bond 007 schreef:
Gelukkig zitten hier toch ook veel volwassen mensen op dit forum.
En zonder regels, geen goeie clan die het lang kan volhouden. In oktober bestaan we 3 jaar, dus het moet zijn dat er wel mensen zijn die regels leuk vinden en eens member van de maand worden plezant is. En er komen soms regels bij om onze activiteiten beter te laten verlopen, eerder als een soort handleiding :p als je het zo kan noemen.

Tuurlijk weet ik dat er regels moeten zijn maar dat je je perse moet afmelden en dat je geen sociaal contact meer mag hebben vind ik raar, maar das kijn mening jatuurlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Mijn clan heeft ook regels, maar niet zo idioot als deze :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group