Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 15:30    Onderwerp: [NDS] Pokemon Conquest Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

ik las net dat hij aangekondigd is voor eu op 27 juli op nintendo ds

ben benieuwd of het een leuke game wordt, strategy/rpg doet me een beetje denken aan FF tactics

wat is jullie mening erover?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Het is alleen jammer dat hij niet op de 3ds verschijnt maar op de ds. Maar ik ga deze game wel aanschaffen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lennie1973 schreef:
Het is alleen jammer dat hij niet op de 3ds verschijnt maar op de ds. Maar ik ga deze game wel aanschaffen

Dat is juist niet jammer. De originele DS heeft een veel groter publiek dan zijn jongere broertje. Met deze actie zal de game dus beter verkopen.

Overigens is dit niet echt een game waarbij betere graphics de game veel beter zou maken. Ook een toevoeging van 3D zou niet veel uitmaken. Deze game heeft dat niet nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

Asianator schreef:
Lennie1973 schreef:
Het is alleen jammer dat hij niet op de 3ds verschijnt maar op de ds. Maar ik ga deze game wel aanschaffen

Dat is juist niet jammer. De originele DS heeft een veel groter publiek dan zijn jongere broertje. Met deze actie zal de game dus beter verkopen.

Overigens is dit niet echt een game waarbij betere graphics de game veel beter zou maken. Ook een toevoeging van 3D zou niet veel uitmaken. Deze game heeft dat niet nodig.



idd dat zou echt niet veel uitmaken =p

vindt het ook jmmr dat er meerdere main characters zijn teminste zover ik heb gelezen dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group