Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 17:03    Onderwerp: YAKUZA-topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En ook Yakuza 4, welke enkele maanden geleden in Japan het licht zag, zal verschijnen in Amerika en Europa. Dit topic is bedoeld om de game te bespreken, je verwachtingen te melden, of gewoon om te zeggen dat je niet kunt wachten... Maart 2011, mensen!

Laatst aangepast door Asianator op 05 Okt 2011 19:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Yakuza
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 416

goed om te horen dat hij naar het westen komt de demo was heel vet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

lichtjes offtopic maar wat is een tauriner?
Ik sta nu in een girly winkeltje in yakuza 3 en dat kleine meisje wil dat ik een tauriner voor haar koop, maar ik ga geen energy drink kopen voor kinderen dus is een tauriner hetzelfde als energy drink? (daar lijkt het wel op namelijk) ik denk dat ik het niet ga kopen tot ik zeker weet of het limonade is oid, ik weet ook wel dat het niet echt is, maar toch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

D: schreef:
lichtjes offtopic maar wat is een tauriner?
Ik sta nu in een girly winkeltje in yakuza 3 en dat kleine meisje wil dat ik een tauriner voor haar koop, maar ik ga geen energy drink kopen voor kinderen dus is een tauriner hetzelfde als energy drink? (daar lijkt het wel op namelijk) ik denk dat ik het niet ga kopen tot ik zeker weet of het limonade is oid, ik weet ook wel dat het niet echt is, maar toch.

Gozer... het is een spel! Als het meisje het wil hebben, koop je het voor haar!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 04:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Het spel word steeds verslavender best wel, vooral als je al die random quests gaat doen in stadje en die sleutels zoeken etc, zo nu en dan een dombo inelkaar stompen is ook wel leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

D: schreef:
Het spel word steeds verslavender best wel, vooral als je al die random quests gaat doen in stadje en die sleutels zoeken etc, zo nu en dan een dombo inelkaar stompen is ook wel leuk.

Ik heb al twaalf uur gespeeld. en zit pas in Chapter 4
Yakuza 3, dus...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Mr. Awesome schreef:
D: schreef:
Het spel word steeds verslavender best wel, vooral als je al die random quests gaat doen in stadje en die sleutels zoeken etc, zo nu en dan een dombo inelkaar stompen is ook wel leuk.

Ik heb al twaalf uur gespeeld. en zit pas in Chapter 4
Yakuza 3, dus...

ik ook zoiets, ik moet een bal halen voor een hondje (verhaalgerelateerd) op het moment maar ik ga eerst nog ff lekker rondwandelen, locker keys vinden en sidequests doen voordat ik die bal haal. ^^

Die weapon finishes zijn wel gruwelijk iedere keer overigens, en bazen zijn ook echt moeilijk in het spel :o
Ik speel wel op normal maar dat is omdat ik voor het eerst een yakuza spel speel, normaal gesproken speel ik spellen direct op hard als ik er al wat bekend mee ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het is bijna tijd voor YAKUZA 4, dus ik dacht dit topic nog eens wat leven in te blazen voor het zover is.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik kan niet wachten tot vrijdag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

streetfighter schreef:
Ik kan niet wachten tot vrijdag

Ik ook niet...
Maar het zal toch moeten, ben ik bang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Is dit de Japanse GTA?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik ga morgen in de stad toch eens kijken want volgens de game mania site is hij nu verkrijgbaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Koop de game deze maand alleen als de Japanse CV erin zit, anders niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
Koop de game deze maand alleen als de Japanse CV erin zit, anders niet.

Japanse CV? Wat bedoel je daarmee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Character Voices?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

CV zo noemen ze dat in Japan, Character Voices.
In het Westen VA, Voice Acting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
CV zo noemen ze dat in Japan, Character Voices.
In het Westen VA, Voice Acting.

Ah, I see. Wel, het was toch allang bekend dat YAKUZA 4, net als zijn voorganger en diens voorganger, Japanse stemmen zal hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mr. Awesome schreef:
dantekloon schreef:
CV zo noemen ze dat in Japan, Character Voices.
In het Westen VA, Voice Acting.

Ah, I see. Wel, het was toch allang bekend dat YAKUZA 4, net als zijn voorganger en diens voorganger, Japanse stemmen zal hebben?


Weet ik niet, je moet wel weten dat wij Europeanen vaker in Japanse games vaker de Japanse CV ook als optie hebben dan de Amerikanen die dan alleen Engelse CV hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Idd, het is ook gewoon goedkoper voor SEGA om de Japanse voice-acting te houden. En de Japanse term voor voice-actor is seiyū, niet Character Voice en zelfs dat vindt de oude generatie al onbeleefd. Zij willen voice-actors genoemd worden omwille van respect. CV is bedacht door enkele anime-magazines. Het zijn seiyu scholen, geen CV scholen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Voor mensen met een interesse in "Ryu ga Gotoku Kenzan!", kan ik het YouTube-kanaal dat via deze link te bereiken is, aanraden. Er staan namelijk 32 cutscenes uit die game op, geheel in HD en met Engelse ondertiteling. Of je het verhaal er goed door zou kunnen volgen, betwijfel ik, maar toch is het de moeite om het te plaatsen, denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Joni Philips schreef:
Idd, het is ook gewoon goedkoper voor SEGA om de Japanse voice-acting te houden. En de Japanse term voor voice-actor is seiy?, niet Character Voice en zelfs dat vindt de oude generatie al onbeleefd. Zij willen voice-actors genoemd worden omwille van respect. CV is bedacht door enkele anime-magazines. Het zijn seiyu scholen, geen CV scholen.


Seiyu is echt in zijn Japans, als je trailers bekijkt van Japans games staat er ook vaak CV en niet seiyu.
Hier heb je een trailer van White Album PS3 dat CV vertoont en niet Seiyu.

http://www.youtube.com/watch?v=bGFCI5I8THw

Dan zou het dus ook niet onbeleeft zijn in Japan om ze CV te noemen in plaats van Seiyu.
In Japan zelf zou ik wel woorden gebruiken die ik ken in het Japans, maar dat zijn er niet echt veel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Jij zegt dat ze CV zeggen in Japan, en dan zeg je dat je het mijne niet gebruikt omdat het Japans is. Het is Seiyu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni, volgens mij ben jij ook wel een fervente Yakuza-fan, niet? Heb je ook zo'n zin in het vierde deel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mr. Awesome schreef:
Joni, volgens mij ben jij ook wel een fervente Yakuza-fan, niet? Heb je ook zo'n zin in het vierde deel?
Bwah, niet direct. Ik moet de komende weken te veel andere games spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group