Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 14:25    Onderwerp: [WIIU/3DS] Super Smash Bros topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik dacht ik maak even een algemene Super Smash Bros topic aan. Vandaag is er zeer interessante nieuws uitgekomen dat Namco Bandai mee gaat werken aan de nieuwe Super Smash Bros games. Hoewel de ontwikkelingen pas begonnen zijn klinkt het nu al veel belovend.

Citaat:
Masahiro Sakurai
Hello, I'm Masahiro Sakurai, the director of the Super Smash Bros. series.

It's my personal belief that the only time a creative product really resonates is in that first moment when it's actually in front of you.

With that said, I've realized that if we keep the new Super Smash Bros. title's development structure secret, it'll only create more and more speculation, and I won't be able to develop the game with any freedom. That's why I've decided to announce this news right now, even though it's still very early on.

I would love to provide more information, but for now, I'm going to stay quiet until I have something solid to show you.

The project has just gotten started. Bear in mind that not only are we developing two titles simultaneously, but we announced the project before we even started actual development, so I'm afraid we will likely have to keep you waiting for quite a while. Please be patient.

Currently, the prototype prepared by NAMCO BANDAI Games and NAMCO BANDAI Studios' special team looks pretty good, and it's working great. In order to take advantage of the fact that there will be versions for two different systems, and to maximize and offer fun new gameplay elements, the entire team is going to work hard together. Thank you.

Kobayashi
Hello, everyone. I'm Masaya Kobayashi of NAMCO BANDAI Studios. I'm so honored to be able to join the Smash Bros. team--that globally popular series of which Japan is particularly proud—and to work alongside of Mr. Sakurai.

In order to make Mr. Sakurai proud, we will take on this project with NAMCO BANDAI's best staff! Yoshito Higuchi, the producer and the director of the "Tales" series, Tetsuya Akatsuka, producer and director of "Mobile Suit Gundam: Extreme Vs.," the art director/sound director of the "SoulCalibur" series, the main development team staff from the "TEKKEN" series…and that's just for starters. All the top creators from NAMCO BANDAI are gathered here to create a never-before-seen dream team for this project. We will fully utilize our experience and knowledge in action/fighting game development, technical capability, and organizational strength, and we hereby promise you that we will develop the best and most powerful "Super Smash Bros." title ever! Don't miss it!

Representative works:

Masaya Kobayashi
"Ridge Racer" series
"We Ski" (Wii) series
"Go Vacation" (Wii)


Yoshito Higuchi
"SoulCalibur" series
"Tales of the Abyss
"Tales of Vesperia"


Pac-Man voor de nieuwe Super Smash Bros klinkt nu al zeer waarschijnlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Door het spel te laten ontwikkelen door Namco Bandai Games, vraag ik me af of we Solid Snake en Sonic the Hedgehog terug zullen zien als speelbare personages...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Asianator schreef:
Door het spel te laten ontwikkelen door Namco Bandai Games, vraag ik me af of we Solid Snake en Sonic the Hedgehog terug zullen zien als speelbare personages...


Ze ontwikkelen het samen en Nintendo zal zeker de beslissingen maken. Ik denk dat Snake en vooral Sonic (chillt vaak met Mario tegenwoordig) zeker terugkomen. Ze werden goed ontvangen. Pac-Man lijkt me een grote kanshebber dat hij in de game voorkomt (geen Tekken personage aub past echt niet bij Smash Bros). Ik hoop echt dat Mega Man (classic look) er in voor komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
Asianator schreef:
Door het spel te laten ontwikkelen door Namco Bandai Games, vraag ik me af of we Solid Snake en Sonic the Hedgehog terug zullen zien als speelbare personages...


Ze ontwikkelen het samen en Nintendo zal zeker de beslissingen maken. Ik denk dat Snake en vooral Sonic (chillt vaak met Mario tegenwoordig) zeker terugkomen. Ze werden goed ontvangen. Pac-Man lijkt me een grote kanshebber dat hij in de game voorkomt (geen Tekken personage aub past echt niet bij Smash Bros). Ik hoop echt dat Mega Man (classic look) er in voor komt.

Solid Snake pas ook niet echt in die serie, vind ik. Maar áls ze iemand van Tekken toevoegen, dan hoop ik dat het een personage zoals Kuma, Panda, Combot, Mokujin, Roger of Alex is. Dat zijn voornamelijk dieren, dus die passen altijd wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Men liet iemand zijn schaduw zien als character wie was dat? (op GT kan je de video checken)..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Please Tekken characters, Paul en Eddy instabuy!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

konnichiwa schreef:
Men liet iemand zijn schaduw zien als character wie was dat? (op GT kan je de video checken)..


Falco en btw er is nog geen matriaal van de nieuwe Smash Bros. Alles is nog in het begin fase.

Gezer schreef:
Please Tekken characters, Paul en Eddy instabuy!

Ik denk dat ze niet echt goed passen in de Nintendo universum. Ik zie ze liever als assist trophy.

Mijn wish list voor nieuwkomers

Nintendo
-Mii
-Little Mac (Punch Out!)
-Magnus (Kid Icarus Uprising)
-Isaac (Golden Sun)
-King K Rool (Donkey Kong)
-Ridley (Metroid)
-Dark Samus (Metroid Prime)
-Vaati (Legend of Zelda)
-Starfy (The Legendary Starfy)

Third Party
-Sonic (en misschien Knuckles erbij)
-Snake (en misschien Raiden erbij)
-Pac-man omdat Namco Bandai nu samenwerkt aan de nieuwe Smash Bros
-Megaman (classic) omdat Megaman een sterke relatie heeft met Nintendo en een gewilde third party personage is.
-Geno (van Super Mario RPG, maar Square-Enix heeft de rechten) is ook gestemd als een van de meest gewilde personages.
-Simon Belmont omdat de Castlevania ook een sterke relatie heeft met Nintendo en Simon lijkt me een cool personage.
-Rayman eingelijk ook het zelfde als boven.

Ik zou het ook leuk vinden als er alternatieve kostuums komen (zonder betaling...). Zo kunnen we bijvoorbeeld klonen vermijden zoals Dr.Mario. Sommige klonen waren misschien een beetje anders zoals Wolf maar ik hoop dat ze dit gaan verminderen. Zou ook dope zijn als er third party assist trophy komen. Zo kunnen we dan toch Professor Layton enzo zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

ik kijk er naar uit maar jmmr dat het wel ff gaat duren -_-
mijn character wish list:
nintendo:
paper mario (beetje het zelfde als mr.game&watch.
bowser jr (een iets snellere maar iets zwakkere versie van bowser).
Link (met Wolf-link switch net als sheik)
female pokemon trainer (met nieuwe generatie pokemon)
Sonic/Shadow/Silver the hedgehog
Waluigi.

Namco Bandai:
Tales karakters (ken er niet veel bij naam)

3rd party list:
X en/of Zero, Bass
Isaac (of zijn zoon)(Golden Sun)
Neku (world ends with you)
Warrior of light (FFI)

mijn assist trophy wish list:
Cactuar (af en toe jumbo versie met snor FFVIII)
Sora&Riku (kh2 eind baas gevecht style)
Mickey mouse (Epic Mickey)
Amy Rose (Sonic)
Axell (MegaMan X)
King Boo (mario)
Kakashi (thousand years of pain) Rock Lee (dynamic entry)

met als bonus stage:
Golden mario's coin rush
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Jul 2012 05:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

GrimHeroAce schreef:
ik kijk er naar uit maar jmmr dat het wel ff gaat duren -_-
mijn character wish list:
nintendo:
paper mario (beetje het zelfde als mr.game&watch.
bowser jr (een iets snellere maar iets zwakkere versie van bowser).
Link (met Wolf-link switch net als sheik)
female pokemon trainer (met nieuwe generatie pokemon)
Sonic/Shadow/Silver the hedgehog
Waluigi.

Namco Bandai:
Tales karakters (ken er niet veel bij naam)

3rd party list:
X en/of Zero, Bass
Isaac (of zijn zoon)(Golden Sun)
Neku (world ends with you)
Warrior of light (FFI)

mijn assist trophy wish list:
Cactuar (af en toe jumbo versie met snor FFVIII)
Sora&Riku (kh2 eind baas gevecht style)
Mickey mouse (Epic Mickey)
Amy Rose (Sonic)
Axell (MegaMan X)
King Boo (mario)
Kakashi (thousand years of pain) Rock Lee (dynamic entry)

met als bonus stage:
Golden mario's coin rush


Jij noemt wel personages op dat totaal niks met Super Smash Bros. te maken heeft.
Tales of karakters zie je dus echt niet komen in een nieuwe SSB.
en ook mickey mouse niet, of World Ends With You of Final Fantasy of Kingdom Hearts.

Ook al mag World Ends With You voor de DS zijn, maar de game ligt in handen van Square Enix.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 03 Jul 2012 07:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

Jij noemt wel personages op dat totaal niks met Super Smash Bros. te maken heeft.
Tales of karakters zie je dus echt niet komen in een nieuwe SSB.
en ook mickey mouse niet, of World Ends With You of Final Fantasy of Kingdom Hearts.

Ook al mag World Ends With You voor de DS zijn, maar de game ligt in handen van Square Enix.[/quote]


weet ik zelf ook wel daarom staat er ook mijn character wish list, ik verw8 ze ook helemaal niet in de game ofzo, maarja een mens mag dromen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jul 2012 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Een kleine update

Citaat:
Harada talks Namco Bandai involvement in next Smash Bros., characters
July 10th, 2012 Posted in 3DS, News, Posted by Valay, Wii U

The next Smash Bros. is “a big priority” for Namco Bandai, says Tekken producer Katsuhiro Harada. He also indicated that his Tekken Tag Tournament 2 team will likely he assisting in the Wii U and 3DS projects even though they’re currently occupied with their own title.

Harada said:

“Obviously it’s a big priority for the company, so company-wide there are a lot of people involved with that particular project. Not just from Tekken but a lot of our franchises. Although our main core staff is busy with Tekken Tag tournament 2 and trying to finish that up, I do think we’ll support the initiative in some kind of capacity.”

As far as characters in the new Smash Bros. games are concerned, Harada noted:

“That question was one of the most frequently asked questions we got when we announced the project. Especially from abroad. The fans, rather than asking about Tales or Gundam, or some of our other franchises, the fans abroad saw Tekken as one of the key words and took off on that. We’re not really sure at this moment but when thinking of the playerbase who is playing Smash Bros, maybe Tekken characters is something they wouldn’t want, so I’ve been pulling back on that a bit. But I don’t know.”

Now that there’s an actual Smash Bros. team being assembled, we’ll start to hear about the Wii U/3DS games on a more regular basis. If we’re lucky, maybe Nintendo will have something to show at next year’s E3.


Please please Pac-Man
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 14 Jul 2014 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

[youtube]http://youtu.be/N9ytrX0wweA[/youtube]

de nieuwe smash characters + een oude vertrouwde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Jul 2014 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Toch indrukwekkend wat ze in twee jaar tijd kunnen doen, maar Smash Bros krijgt wel de speciale benodigdheden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Mensen met een Wii U die wat samen smash willen spelen add me:
KevinDX
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
René. BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

https://www.youtube.com/watch?v=Dq-XHDp4pcY
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

René. schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=Dq-XHDp4pcY

Heel waarschijnlijk heel fake tenzij Nintendo de stijl van het karakterscherm gaat veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
René. BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Joni Philips schreef:
René. schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=Dq-XHDp4pcY

Heel waarschijnlijk heel fake tenzij Nintendo de stijl van het karakterscherm gaat veranderen.
Stijl is gewoon hetzelfde.

Nee, denk dat het echt is. Bij een fake vind je meestal het charactermodel dat er in gephotoshopped is wel ergens terug op internet, nu niet. (zowel van Rayman als Mewtwo) Plus zo'n video is haast niet te faken. Als het nou een pic was dan geloofde ik dat nog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

De plaatsing van de namen is opvallend. Het staat hier deels over de plaatjes, in tegenstelling tot wat getoond wordt. Het Mewtwo model is inderdaad nooit eerder vertoond, wat ook opvallend is aangezien we het Super Smash Bros model voor Mewtwo wel al gezien hebben. Hij verschilt ook van zijn eigen trofee in het spel. Het kan natuurlijk wel waar zijn, maar ik zou voorlopig nog geen grote conclusies trekken.



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
René. BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Die shadow verschijnt pas als je het character selecteert, niet wanneer je er enkel over heen hoovert, zoals in deze video gebeurt.



Geen shadow.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Mmm, toch al wat interessanter gerucht dan.
Want het is wel een amiibo die ik zou willen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
René. BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Ja, al vraag ik me af hoe ze een amiibo gaan maken met handen en voeten los van z'n lichaam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rayman in Super Smash Bros.? Graag! Maar laat Ubisoft dan ook gelijk Rayman 4 ontwikkelen; een volledig nieuwe 3D-platformer! ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Super smash moet niet de 2de battle royale worden dat veel personages niet alleen voor de playstation waren maar groote deels ook op de xbox, en nu zie ik suoer smash dat ook worden met bijv. Snake, sonic, pac-man en megaman. Rayman is ook niet bepaald een nintendo character..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
René. BerichtGeplaatst: 15 Feb 2015 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Het blijkt toch fake.

https://www.youtube.com/watch?v=0gN5DKZw0_Q
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Feb 2015 07:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Dus zoals gedacht, flinke dosissen zout. Fake video's maken is tegenwoordig niet zo moeilijk meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group