Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:22    Onderwerp: Watch_Dogs Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857



Citaat:
DE MEERN — 5 juni, 2012 — Vandaag op de Electronic Entertainment Expo (E3) onthult Ubisoft® haar nieuwe, baanbrekende en intellectuele openwereld action-adventure game Watch Dogs.

De ontwikkeling van Watch Dogs wordt geleid door Ubisoft Montreal, met een team dat bestaat uit veteranen in de industrie van blockbuster franchises als Assassin’s Creed®, Rainbow 6® en Far Cry™. Watch Dogs mixt spraakmakende technologieën en subtiel game design in een realistische en levendige open wereld waarin spelers alle middelen die zij tot hun beschikking hebben moeten gebruiken om een corrupt systeem neer te halen.

In Watch Dogs stappen spelers de gevaarlijke wereld binnen van Aiden Pearce, een anti-held nieuwe stijl. Zijn vermogen om elk systeem te hacken kan wel eens zijn meest krachtige wapen zijn. Of het nu gaat om het veroorzaken van een kettingbotsing door alle stoplichten op groen te zetten en zo de vijand klem te zetten voor een vuurgevecht of het aftappen van de veiligheidscamera’s om toegang te krijgen tot persoonlijke informatie van wie dan ook. Pearce is in staat om bijna alles van de wereld om zich heen af te dwingen en te controleren.

“Watch Dogs gaat verder dan de grenzen van de openwereld games van vandaag door spelers de gelegenheid te geven een hele stad te controleren,” zegt Jonathan Morin, Creative Director, Ubisoft. “In Watch Dogs wordt alles wat verbonden is met het Central Operating System van de stad, een wapen. Door grenzen te verleggen kunnen wij spelers op zo’n grote schaal actie en toegang tot informatie geven, wat nog nooit eerder te zien is geweest in een video game.”


Niet te geloven hoe goed die game er uit ziet. Vooral de physics. Ik kan nog amper geloven dat er geen laadtijden in zit en de tussen tijd ook nog eens co-op is. Deze game wordt de evolutie van games.

Watch Dogs | E3 Introduction Trailer [North America]
http://www.youtube.com/watch?v=n3F3KW-2ABc

Gameplay HD
http://www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

Website
http://watchdogs.ubi.com/watchdogsgame/en-GB/home/

Alternate reality game
http://dotconnexion.ubi.com/







Details (zover wij weten)
Platform: PC, Xbox 360 en PS3
Release: Onbekend

-Open wereld
-Grafisch zeer geweldig.
-Realistische wereld. Mensen communiceren en helpen in geval van nood, je ziet koppels handen elkaar vasthouden en een relatie onderhouden. Kortom een zeer indrukwekkende AI.
-Digitale informatie is een van de grootste gameplay element. Voornamelijk hacken zoals telefoongesprekken luisteren, verkeerslichten bedienen, computers hacken, etc.
-Co-op?


Laatst aangepast door Lawliet op 23 Sep 2013 22:32; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik ben zooooooooooo HYPED for this game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Crazy shit! Beetje Assassins Creed elementen erin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lijkt me ook een game om in de gaten te houden. Vraag me overigens af of-ie ook naar de Wii U zal komen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zag er inderdaad heel gaaf uit! Game van de E3? Zo had The Matrix de game moeten zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik vraag me af of het voor PS3 en Xbox 360 komt want dit lijkt me iets voor PS4 en Xbox 720.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Lawliet schreef:
Ik vraag me af of het voor PS3 en Xbox 360 komt want dit lijkt me iets voor PS3 en Xbox 720.


Het zag er inderdaad wel erg mooi uit... Misschien lieten ze een PC demo draaien en was de controller voor show (zoals ze heel vaak doen). Of we gaan zo meteen een PS4 aankondiging zien!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

alternate reality game
http://dotconnexion.ubi.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Citaat:
Ubisoft confirmed (to gameblog.fr staff) Watch_Dog demo was running on PC


Edit:Game komt uit op PS360 en pc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik vind die media apparaatjs die je ook in de laatste screen ziet doodeng en wil het nieteens in een videogame zien laat staan in het echt ;/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Tot nu toe dé verassing van de E3. Buiten deze game is alles eigenlijk gewoon zoals verwacht gegaan op de E3. Ik wacht op smart op deze nieuwe IP.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Misschien interessant, vanuit een persbericht:

Citaat:
DE MEERN — 5 juni, 2012 — Vandaag op de Electronic Entertainment Expo (E3) onthult Ubisoft® haar nieuwe, baanbrekende en intellectuele openwereld action-adventure game Watch Dogs.

De ontwikkeling van Watch Dogs wordt geleid door Ubisoft Montreal, met een team dat bestaat uit veteranen in de industrie van blockbuster franchises als Assassin’s Creed®, Rainbow 6® en Far Cry™. Watch Dogs mixt spraakmakende technologieën en subtiel game design in een realistische en levendige open wereld waarin spelers alle middelen die zij tot hun beschikking hebben moeten gebruiken om een corrupt systeem neer te halen.

In Watch Dogs stappen spelers de gevaarlijke wereld binnen van Aiden Pearce, een anti-held nieuwe stijl. Zijn vermogen om elk systeem te hacken kan wel eens zijn meest krachtige wapen zijn. Of het nu gaat om het veroorzaken van een kettingbotsing door alle stoplichten op groen te zetten en zo de vijand klem te zetten voor een vuurgevecht of het aftappen van de veiligheidscamera’s om toegang te krijgen tot persoonlijke informatie van wie dan ook. Pearce is in staat om bijna alles van de wereld om zich heen af te dwingen en te controleren.

“Watch Dogs gaat verder dan de grenzen van de openwereld games van vandaag door spelers de gelegenheid te geven een hele stad te controleren,” zegt Jonathan Morin, Creative Director, Ubisoft. “In Watch Dogs wordt alles wat verbonden is met het Central Operating System van de stad, een wapen. Door grenzen te verleggen kunnen wij spelers op zo’n grote schaal actie en toegang tot informatie geven, wat nog nooit eerder te zien is geweest in een video game.”
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik ben echt benieuwd naar de ontwikkeling van deze game. Ik kan moeilijk geloven dat sommige bronnen beweren dat ze hier maar ongeveer 3 jaar mee bezig zijn in ontwikkeling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:

Cross-play tussen Watch Dogs op console en iPad

Dankzij een applicatie zal bij het spelen van Watch Dogs interactie tussen je PlayStation 3 en mobiele apparaten mogelijk zijn. Ubisoft Montreal demonstreerde bijvoorbeeld hoe op de iPad een isometrisch beeld van de map verscheen terwijl iemand de game aan het spelen was. Je kan zelfs bepaalde locaties al eens gaan checken nog voor je de bestemming in de game bereikt hebt.

Dat is maar een van de mogelijkheden die de cross-play tussen app en console te bieden zal hebben. Zo zal je bijvoorbeeld ook informatie van personen en apparaten op je mobiel toestel te zien krijgen nadat je ze in de game hebt gehackt.

Ook kan je je vrienden volgen die Watch Dogs aan het spelen zijn en ze op die manier bijstaan als ze op een moeilijk stukje stuiten. Als je je vrienden toestemming geeft, kunnen ze zelfs ingrijpen in bepaalde situaties. Het voorbeeld dat werd gegeven was het veranderen van de verkeerslichten om het verkeer te verstoren.
http://www.playstationpure.be/blog/item/10060/Cross-play-tussen-Watch-Dogs-op-console-en-iPad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

heb wel evne gameplay gezien en als die wereld net zo freeroam sandbox is als gta ben ik wel geintereseerd, als alles scripted is niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Een nieuwe screenshot.

http://img.gawkerassets.com/img/17qkqgzg413ryjpg/original.jpg

Effe een link want het is te groot voor het forum
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Dat lijkt me eerder artwork.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Christian Vuye schreef:
Dat lijkt me eerder artwork.


Het is bevestig dat het een screenshot is.
http://kotaku.com/5920570/this-watch-dogs-screenshot-sure-looks-next+gen-doesnt-it
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Christian Vuye schreef:
Dat lijkt me eerder artwork.


Ziet er meer uit als ingame
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

the_dan schreef:
Christian Vuye schreef:
Dat lijkt me eerder artwork.


Ziet er meer uit als ingame

Indeed.. ziet eruit als ingame engine. Alleen die tram zet er beetje vaag blurry uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Komt omdat de metro beweegt :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

doh... maar meestal zijn ze in screenshots dan nog niet blurry.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

elemeNt schreef:
doh... maar meestal zijn ze in screenshots dan nog niet blurry.


Ze hebben daar duidelijk een motion blur filter opgezet. Dan is het object altijd blurry, zelfs op een stilstaande screenshot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Feb 2013 02:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik hoor net iemand van Ubisoft zeggen in een interview dat de game naar de huidige generatie consoles komt en de next gen. Dus xbox360, ps3, ps4, xbox720 en ook WiiU. Hij noemde ze allemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Feb 2013 02:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

^Was al enkele dagen bekend.

Ik vond het wel jammer dat de MC niet door het raam sprong tijdens het vluchten en het beklimmen van die ladder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group