Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 13 Jan 2007 15:38    Onderwerp: Kana Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Mangakana is een bedrijf dat in Frankrijk al veel verschillende manga's in een razend tempo uitbrengt (twee maanden tussen elk deel). Zo zitten ze daar bij Naruto al op volume 27 (Curse Seal 2 Sasuke) en hebben ze Death Note.

Sinds kort zijn ze ook in Nederland actief en vinden we onder andere Shaman King, Yu-Gi-Oh! en Naruto (volume 3 onlangs uitgebracht) in de schappen van onder andere Bruna en C1000. Ze blijven nieuwe titels toevoegen, zoals onderstaande bericht op hun website (www.mangakana.com/nl).

Citaat:
Big Kana is niet de enige collectie die we dit jaar zullen lanceren. Speciaal voor de thrillerfans onder ons zullen we voor de zomer een nieuw label opstarten nml. Dark KANA. En bij een nieuw label hoort natuurlijk ook een nieuwe serie. We beginnen met Death Note van Tsugumi Ohba! Een klepper van formaat die jullie vanaf midden 2007 kunnen lezen, rechtstreeks vertaald uit het Japans.


Goede ontwikkeling, eindelijk kan manga ook in Nederland groot worden. Ik vind ze beter dan de Amerikaanse manga's van Viz; de papierkwaliteit is hoger en de geluidseffecten (Japanse tekens) worden niet aangepast maar vertaald.

Laten we hopen dat ze veel gaan verkopen zodat we de betere series hier in de toekomst allemaal aan kunnen schaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

ze geven nu toch naruto shaman king en yu-gi-oh uit daar komt in april als ik het goed heb death note bij en nog een (volgens mij shojo) manga bij
maar ik vind het jmmr dat het om de 2 maanden is want het duurt eeuwig tot wij dan eindelijk bij de timeskip zijn met de manga dus weet iemand
waar je naruto volume 29 kan kope het liefst in de buurt van amsterdam

tot nu toe verkoopt als het goed is de manga nog nie zo goed maar ze hebbe gezegt dat ze elke serie in ieder geval helemaal af maken en ze hopen dat dit jaar het beter gaat lopen met de manga
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Twee maanden is inderdaad vrij lang, zeker als je weet dat ze in Frankrijk al bij Curse Seal 2 Sasuke zijn. Een beetje extra tempo kan natuurlijk geen kwaad, maar aangezien de serie hier eerst bekendheid op moet bouwen denk ik dat ze er wel goed aan doen.

29 is voor zover ik weet alleen in het Japans en Frans verkrijgbaar. Het Amerikaanse Viz is met hun slechte vertalingen bij volume 12 (meen ik).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

is wel jmmr dat het zo lang duurt als we eindelijk bij volume 29 zijn dan zijn we al langer dan 4 jaar bezig dus dat is wel jmmr maar ja over een paar maande hebbe we ook death note en monsters en dan hebbe we elke maand weer een leuke manga dus ik moet nie zo zeike want er is tenminste eindelijk manga in nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group