Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Dec 2006 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

svcreapy schreef:
Lijkt me wel leuk spel allen snap ik niet dat er bijna niks met de wii-mote gedaan wordt.
Redelijk logisch niet, ze hebben een GC spel geport.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svcreapy BerichtGeplaatst: 11 Dec 2006 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

Jamer tog lijkt me t een vette game
het gaat natuurlijk allemaal om de game zelf ^^
ik heb nu echt een goeie beslissing genomen ik koop:
Zelda
Wii play
nunchuck ^^
dan kan ik me vriend uitnoodige en lekker wii play Prutten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kuRta!_eRt BerichtGeplaatst: 11 Dec 2006 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Feb 2006
Berichten: 55

Joni Philips schreef:
svcreapy schreef:
Lijkt me wel leuk spel allen snap ik niet dat er bijna niks met de wii-mote gedaan wordt.
Redelijk logisch niet, ze hebben een GC spel geport.


Hoe bedoelen jullie bijna niks gedaan met de wii-mote? hebben jullie m wel gespeeld al? Want het zwaardvechten, ronddraaien, slingshotten, boomerangen en niet te vergeten vissen is allemaal met de wiimote.

Op dit moment vind ik dit de vetste game ooit. Ik raak volledig de tijd kwijt als ik dit speel, het is een grote trip. Super spannend en erg sfeervol. Ik vraag me ook af of de cube versie dit niveau kan halen in de zin van gameplay. wat vinden andere gamers die m gespeeld hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 16 Dec 2006 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

ik vond zelda een hele goede game maar mijn mening veel en veel te makkelijk en het was een wonder als ik geraakt werdt bij een baas

SPOILERS
waarom nintendo waarom heb je het magic armor zo gaar gemaakt dat je het hele spel met 2 armors groen/blauw opgescheept zit.
magic armor (de rode) ziet er zo vet uit en als het gewoon je fire armor was geweest was het spel ideaal maar om het muntjes te laten kosten vindt ik echt een domme beslissing geweest

en waarom als iedereen the big goron sword uit OOT zo enorm gek vond waarom kan je in deze zelda maar 2 zwaarden waarom geen geheime wapens zoals weer een bigg ass sword

net zoals maar 2 schilden ipv 3

ik kan nog wel veel meer verbeteringen verzinnen maar daar ga ik nu niet op in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cain BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

@Paul Jambers
Dan had het allemaal teveel op OoT geleken. En vergeet niet dat je die nieuwe wapens ervoor in de plaats hebt gekregen.

Ik had het persoonlijk ook leuker gevonden als er meer wapens van elke voorgaande Zelda in zaten. Lekker met de Pegasus Boots door Hyrule racen ^^. Maar een mens kan nu eenmaal niet alles hebben. En bovendien houden ze zo ruimte voor verbetering.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 18 Dec 2006 02:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

Cain schreef:
@Paul Jambers
Dan had het allemaal teveel op OoT geleken. En vergeet niet dat je die nieuwe wapens ervoor in de plaats hebt gekregen.


dat is waar maar verder met Spoilers:
als je 2 chainshots krijgt maar daar dan een zieke manier mee met aanvallen enzo net alsof het 2 zwepen of iets dergelijks is net als de chainball (megaton hammer lookalike) daar kan je tog ook anders mee aanvallen ook al is het zwaar maar ja je kan niet alles hebben.
ik persoonlijk vindt het jammer in een serie waar je zoveel in kan vernieuwen/verbeteren dat ze dat niet doen.

net zoals link met 2 zwaarden tegelijk dan kan je ook vette nieuwe dingen mee verzinnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group