Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:03    Onderwerp: Naruto: Gekitou Ninja Taisen EX Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Naruto GNT op de Wii: wat wil jij erin zien?
- Online play: eindelijk tegenstand en toernooien op Gamed.
- Normale versies van de Sound Five.
- Sasori en Deidara (manga-personages) als opwarmertje van het nieuwe seizoen.
- Meer grote omgevingen voor meer vrijheid tijdens de gevechten.
- Supers die evenveel schade doen. Gebruik je de oudere ook nog een keer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 02 Dec 2006 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik heb de nieuwe scans van de game, samen met scans van de oudere versies, online gegooid. Wil je ze hebben? Klik hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svcreapy BerichtGeplaatst: 08 Dec 2006 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

kunje me een link geven ik ken de Game nog niet?
is ie leuk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ilias BerichtGeplaatst: 09 Dec 2006 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2006
Berichten: 7

- Alle characters die er tot nu toe in de anime zijn verschenen (niet de fillers)
- het automatisch schakelen(met 1 druk op de knop, of 1 speciale beweging) van bijvoorbeeld de sharingan byakugan etc.
- (Zelf jutsu's uitvoeren met je wii-mote )
- Kuchiyose no Jutsu (Summoning Technique), maar dan blijvend voor een aantal min/sec.(Het moet dan wel aangeschakeld worden door een super ofzo, zoiets net als Naruto: nh3)
- Wat post-time characters (Naruto, Sakura en alle andere Genin/Chunin/Juunin, alle akatsuki members, alle hokage's dus incl. Yondaime en natuurlijk Sasuke-kun als t kan )
- Online mode natuurlijk
- De graphics natuurlijk even oppoetsen
- Een soort van Rpg Mode die het verhaal van begins af aan volgt(Incl. wat anime footage )
- Grotere levels, met breekbaar spul en punten waar je doorheen kan vliegen naar een andere gedeelte van de level (zoiets net als DOA)

Maar ja, eerst even wachten op een WII-Freeloader. Anders lukt het me nooit om het een keer te spelen.

En @Svcreapy, Er zijn nog allen wat scans vrijgegeven, echte informatie is er nog niet. Je zult dus even moeten wachten, maar kijk naar de scans die Tom heeft. Op de link boven jouw post
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 09 Dec 2006 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

En anders even de zoekfunctie op de frontpage gebruiken om mijn review van deel 4 te vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group