Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
XdomoX BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:29    Onderwerp: Nintendo Wii kope Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 11

Ey ik ga morge een wii kope maar weet nog niet goed welk pakket ik wil hou niet zo van wii sports en dat soort games op de wii ik koop hem egt voor de mario en zelda games maar weet iemand een goed pakket voor mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De Wii wordt altijd geleverd met Wii Sports, enkel het Wii Sports pakket is beschikbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
XdomoX BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 11

pff blijft dat nog lang zo ??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

XdomoX schreef:
pff blijft dat nog lang zo ??
Voorlopig lijkt het dat de Wii pernament alleen met Wii Sports te krijgen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Winkels als Bartsmit enzo gooien meestal een spelletje bij. Dus je zal effe in de gaten moeten houden als er weer zo actie komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Lawliet schreef:
Winkels als Bartsmit enzo gooien meestal een spelletje bij. Dus je zal effe in de gaten moeten houden als er weer zo actie komt.
Ja, maar dat zijn zelden goede spellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Wii Sports is wel leuk hoor, als eerste Wii game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Klopt, met Wii Sports ben je wel een paar weekjes zoet. Je leert de Wii 'kennen'. Vervolgens een secundaire controller aanschaffen met Wii Play lijkt me ook leuk. Verder raad ik je Zelda TP en Mario Galaxy aan. Natuurlijk heb je ook nog toppers als Mario Kart Wii en leuke micro games verzamelingen als Mario Party, Rayman Raving Rabbids (1) en Wario Ware Smooth Moves.
Ook kun je WiiPoints aanschaffen om gebruik te maken van de downloadservice van Nintendo (het Winkelkanaal) waarmee je oude Nes,SNES, N64,Sega MegaDrive,Sega Genesis, Sega Master system, Neo Geo en Master System kan downloaden!


Hopelijk kom je hier een stuk mee verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

CengizMan schreef:
Klopt, met Wii Sports ben je wel een paar weekjes zoet. Je leert de Wii 'kennen'. Vervolgens een secundaire controller aanschaffen met Wii Play lijkt me ook leuk. Verder raad ik je Zelda TP en Mario Galaxy aan. Natuurlijk heb je ook nog toppers als Mario Kart Wii en leuke micro games verzamelingen als Mario Party, Rayman Raving Rabbids (1) en Wario Ware Smooth Moves.
Ook kun je WiiPoints aanschaffen om gebruik te maken van de downloadservice van Nintendo (het Winkelkanaal) waarmee je oude Nes,SNES, N64,Sega MegaDrive,Sega Genesis, Sega Master system, Neo Geo en Master System kan downloaden!


Hopelijk kom je hier een stuk mee verder.


Wat, Metroid Prime 3 niet eens genoemd? Ik was niet echt fan van deeltjes 1 en 2 (begrijp me niet verkeerd, het waren fantastische games, maar niet echt ovor mij) maar 3 vond ik echt fantastisch, een van de beste games die ik ooit heb gespeeld (!). Ik denk dat het op het moment m'n favoriete Wii game is... alhoewel, Twilight Princess? =/

Anyway, als je Twilight Princess en Mario Galaxy koopt ben je (samen met Wii Sports) al snel zo'n 100 uur bezig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Uchiha_Shadow schreef:
CengizMan schreef:
Klopt, met Wii Sports ben je wel een paar weekjes zoet. Je leert de Wii 'kennen'. Vervolgens een secundaire controller aanschaffen met Wii Play lijkt me ook leuk. Verder raad ik je Zelda TP en Mario Galaxy aan. Natuurlijk heb je ook nog toppers als Mario Kart Wii en leuke micro games verzamelingen als Mario Party, Rayman Raving Rabbids (1) en Wario Ware Smooth Moves.
Ook kun je WiiPoints aanschaffen om gebruik te maken van de downloadservice van Nintendo (het Winkelkanaal) waarmee je oude Nes,SNES, N64,Sega MegaDrive,Sega Genesis, Sega Master system, Neo Geo en Master System kan downloaden!


Hopelijk kom je hier een stuk mee verder.


Wat, Metroid Prime 3 niet eens genoemd? Ik was niet echt fan van deeltjes 1 en 2 (begrijp me niet verkeerd, het waren fantastische games, maar niet echt ovor mij) maar 3 vond ik echt fantastisch, een van de beste games die ik ooit heb gespeeld (!). Ik denk dat het op het moment m'n favoriete Wii game is... alhoewel, Twilight Princess? =/

Anyway, als je Twilight Princess en Mario Galaxy koopt ben je (samen met Wii Sports) al snel zo'n 100 uur bezig.


Sorry U_S, ik heb nog nooit een Metroid Prime gespeeld. Ik kan dus niet uit zekerheid aanraden. Een vriend van mij vond het bijvoorbeeld een érg saai spel. Dus, hierbij toch een aanrader dan maar. Bovendien had ik het bericht in nauwelijk 2 minuten getypt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kim0 BerichtGeplaatst: 14 Jun 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Feb 2008
Berichten: 73

Bijna bij elke winkel kan je je wii krijgen met een spel meeer dan wiisports,en in veel gevallen is dat de absolute topper Metroid Prime 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
janieus BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Jul 2008
Berichten: 81

een vraagje?

weet iemand of je op de wii kunt spelen, zonder spellen origineel te moeten kopen? net als op de DS, daar kun je ook een memory kaart in doen en kopieeren maar,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

janieus schreef:
een vraagje?

weet iemand of je op de wii kunt spelen, zonder spellen origineel te moeten kopen? net als op de DS, daar kun je ook een memory kaart in doen en kopieeren maar,
Nee, dat gaat niet en het is illegaal. Het mag hier niet besproken worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
janieus BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Jul 2008
Berichten: 81

Joni Philips schreef:
janieus schreef:
een vraagje?

weet iemand of je op de wii kunt spelen, zonder spellen origineel te moeten kopen? net als op de DS, daar kun je ook een memory kaart in doen en kopieeren maar,
Nee, dat gaat niet en het is illegaal. Het mag hier niet besproken worden.


ok dank je voor de info, en excuses
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group