Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat Vinden jullie gamed gebruikers van de Wii
Goed ik hou hem
50%
 50%  [ 14 ]
Spijtig dat Nintendo zo verder is gegaan
46%
 46%  [ 13 ]
Man hou je mond en laat ons met rust!!
3%
 3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 28

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
willem_liu BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2007
Berichten: 83

Er is van alles mis met de huidige generatie consoles. Ik hoop dat de imperfecties bij de volgende generatie allemaal opgelost zijn.
Als ik kijk naar de Xbox 360, PS3 en Wii dan kan ik moeilijk zeggen dat er een console "compleet" is.
Om wat minieme voorbeelden te noemen. Xbox 360 heeft geen browser. PS3 heeft geen Tuner voor TV recording. Wii heeft geen ondersteuning voor hoge resoluties.
Er zijn nog een hele hoop dingen die ik mis, maar deze voorbeelden schetsen het beeld wel genoeg.
De consoles die nu uit zijn kwamen precies tussen allerlei technologie wisselingen in (DVD vs. HD-DVD/Blu-Ray; EDTV vs. HD-Ready/HD; Dolby Digital/DTS 5.1 vs. Dolby Full-HD/DTSMA; HDMI vs. HDMI 1.3-2.0).
Ik persoonlijk denk dat de volgende generatie consoles pas echt laten zien wat iedereen waard is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Mijn moeder (go figure) heeft recent een Wii in huis. Ik heb het toen moeten installeren en gelijk even nog wat gespeeld (Wii Sports >_<)...

Ik vond de games wel leuk maar het zijn geen games die voor mijn drijfveer aanbieden om verder te gaan (daarvoor zou ze eigenlijk Metroid Prime 3 of Zelda voor moeten hebben ofzo ^_^).

Als ik dan naar de winkel ga en het aanbod aan games momenteel bekijk twijfel ik weer zwaar aan mijn eigen aankoop van een Wii (dat en het feit dat mijn 2de 360 maar voor 50-55 € 2de hands wordt aangenomen).

Er zijn wel enkele titels die ik zeker zie zitten maar die zijn enorm in de minderheid. Vooral party-games zwaaien de plak op de Wii en dat vind ik jammer want Nintendo stond vroeger voor mij voor knappe games met een leuk verhaal en een sfeer om 'UUUUU' tegen te zeggen (iets dat in de toppers nog wel terug te vinden is).

De Wii als console zelf vind ik een prachtig ding, alleen jammer dat hij aan de grafisch/technische kant een beetje beperkt is. Graphics maken zeker de game niet, maar ik heb toch liefst een minimum aan grafische kwaliteit gezien het de sfeer toch ook wel ten goede komt...

Nintendo is wel goed bezig met verkopen en zo, het lijkt me echter dat ze de echte gamers in de achterban houden en vooral voor de 'normale, niet serieus gamende' gezinssituaties gaan... Een beetje balans is dan ook zéér welkom imho...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Over je laatste paragraaf:

Dat is iets dat Nintendo niet veel kan aan doen. Ze kunnen nu toch moeilijk tegen 3d Party's gaan zeggen dat ze geen shovelware meer mogen maken.

Nintendo zelf heeft een goede belans lijkt me;


Ach ja dat van die 3d Party support klopt natuurlijk ook niet helemaal No More Heroes, Zack en Wiki zijn toch wel twee 3d party games die er mogen zijn en genoeg andere 3d Party devs dat interessante games aan het ontwikkelen zijn....Nu hopen dat ze goed zijn .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group