Goede aanbiedingen? Welke raad je aan? |
Die van xboxhome.nl |
|
100% |
[ 2 ] |
Die van dynabyte.nl |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 2 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:05 Onderwerp: Gelieve een second opinion over deze aanbiedingen (Xbox 360)
| |
|
Hallo mede-gamers.
Zoals enkele van jullie misschien al opgevangen hebben, ben ik van plan een Xbox360 te gaan kopen. Ik heb er zelf niet genoeg geld voor, dus moet ik bij m'n ouders aankloppen. Maargoed, dat terzijde, een moment van jullie tijd graag om mij te helpen.
Ik ben sinds gisteren al aardig wat aanbiedingen aan het afspeuren voor een goede (niet 2e handse, die dingen gaan regelmatig kapot heb ik gehoord , daardoor heb ik liever gewoon garantie) Xbox360 aanbieding. Ik heb vooral mijn oog laten vallen op aanbiedingen waarin GTA:VI voorkomen ( ).
http://www.xboxhome.nl/products/alle-hardware/xbox-360-pro-gta-4-halo-3-500-microsoft-points.htm
en
https://www.dynabyte.nl/artikel/19841/Xbox-360-System-Pro
Ze zien er voor mij aardig uit, maar omdat ik bij dit soort (voor mij aardig prijzige) aankopen altijd erg voorzichtig ben, ben ik op zoek naar een 'second-opinion' (third, fourth, fifth, etc.).
Dit kan misschien ook nog helpen m'n ouders te overtuigen om bij te leggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:11 Onderwerp:
| |
|
Bij Xboxhome is het de falcon versie mischien zegt mensen dat wat. Maar dat is wel iets om om te letten. Als dat namelijk de "goede" versie is dan zou ik kiezen voor Xboxhome en anders is het gokken bij dynabyte.
Even opgezocht: Ja Falcon is de "Goede" versie. En hierbij zou ik dus voor de aanbieding van Xboxhome gaan.
Laatst aangepast door Sjoerd van der Meer op 26 Apr 2008 20:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:12 Onderwerp:
| |
|
Vroegah, toen ik nog wel eens spelletjes kocht, had je zon site budgetgamer.nl budgetgames.nl ofzo, dat was wel handig voor de koopjesjager |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:14 Onderwerp:
| |
|
Joker schreef: | Vroegah, toen ik nog wel eens spelletjes kocht, had je zon site budgetgamer.nl budgetgames.nl ofzo, dat was wel handig voor de koopjesjager |
die ken ik, maar voor die games moet ik denk ik toch echt eerst een console hebben... |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:14 Onderwerp:
| |
|
Even opgezocht: Ja Falcon is de "Goede" versie. En hierbij zou ik dus voor de aanbieding van Xboxhome gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:15 Onderwerp:
| |
|
Sjoerd van der Meer schreef: | Bij Xboxhome is het de falcon versie mischien zegt mensen dat wat. Maar dat is wel iets om om te letten. Als dat namelijk de "goede" versie is dan zou ik kiezen voor Xboxhome en anders is het gokken bij dynabyte.
Even opgezocht: Ja Falcon is de "Goede" versie. En hierbij zou ik dus voor de aanbieding van Xboxhome gaan. |
Wat is dan het verschil precies? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:17 Onderwerp:
| |
|
de eerste versie ging met de 90 nm technologie en dat produceerde meer hitte waardoor de kans op RROD wordt vergroot.
bij de Falcon versie is het met de 65 nm technologie wat ten eerste zuiniger is op de stroomkosten en minder hitte produceert en daardoor dus minder snel een RROD!
Het is bij Dynabyte natuurlijk gokken want ze kunnen nog altijd de oude versie hebben aangezien het een groot bedrijf is.
Zoiezo is de aanbieding van Xboxhome 40 euro goedkoper en ik denk dat project gotham racing 4 wel voor 20 eruo te krijgen is, dat betekent dus een verschil van 20 euro.
Maar ik zou natuurlijk nog graag een opinion van een van de redacteuren willen horen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:22 Onderwerp:
| |
|
Bedankt voor het antwoord. Die poll was een beetje erg zinloos, maargoed.
Redacteuren, graag nog iets inbrengen .
[EDIT] ohja, moest van m'n broertje nog vragen (die wil misschien ook een beetje meebetalen) of er een keyboard en muis in die usb poortjes kan? (denk het wel, maar niet bij alles werkt het, toch?) Maargoed, confirmation please. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
|
Die van Xbox Home is het goedkoopst qua waarde, dan lijkt de keuze me simpel. En ja, je kunt een USB keyboard en muis in de 360 steken, maar die zijn compleet nutteloos. Je kunt ermee formulieren invullen, geen games spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Apr 2008 20:53 Onderwerp:
| |
|
heel erg bedankt. Dan nu verder met het kapotzeuren van m'n ouders... |
|
Terug naar boven |
|
|
Mech |
Geplaatst: 26 Apr 2008 23:01 Onderwerp:
| |
|
Als ze beginnen over dat je "te" verslaafd aan word... aan die x360.
Gewoon zeggen van: Drugs is erger. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 26 Apr 2008 23:48 Onderwerp:
| |
|
Mech schreef: | Als ze beginnen over dat je "te" verslaafd aan word... aan die x360.
:') |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 27 Apr 2008 08:43 Onderwerp:
| |
|
Mech schreef: | Als ze beginnen over dat je "te" verslaafd aan word... aan die x360.
Da's een goeie, moet ik onthouden! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|