Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

wie gaat er winnen?
Playstation 3
44%
 44%  [ 8 ]
Wii
44%
 44%  [ 8 ]
Xbox 360
11%
 11%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
rolf BerichtGeplaatst: 29 Okt 2006 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ja dat vinden wij, er zijn ook veel mensen die gfx willen, nou dan moeten ze een ps3 kopen.

en voor 500 heb je nog maar een 20 gb hard disk voor 600 een 60 gb. en als je een HD aansluiting wil moet je die ook nog kopen want die zit er niet bij.


en ookal wint er een console dan verliezen de andere nog niet, het zullen alle 3 goede consoles zijn en ze vullen elkaar aan.


Laatst aangepast door rolf op 29 Okt 2006 21:08; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 29 Okt 2006 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

De Xbox 360 wint waarschijnlijk niet, tot nu toe wel redelijk verkocht maar ook geen enorme verkoopcijfers. De Wii kan net zo goed een flop worden als een succes. Op dit moment heeft volgens mij nog geen 10 procent van de potentiële kopers ooit van de Wii gehoord, dus het ligt er helemaal aan hoe Nintendo het product in de markt zet.
De Playstation 3 heeft natuurlijk genoeg naamsbekendheid en fanbase en zal daarom sowieso wel goed verkopen en waarschijnlijk ook wel winnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 30 Okt 2006 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Wat een apart topic...

Ik heb gestemd op de PS3 puur vanwege de playstation legacy. Ik denk dat de 360 ook ver kan komen als ze de thirdparty support hoog houden.
Wii wordt het eerste jaar misschien leuk, maar gaat als een kaartenhuis ineenstorten. Die gameplay moet wel verschrikkelijk goed uitgewerkt zijn wil het een meerwaarde hebben, daarnaast wil ik geen fitness workout tijdens het gamen, ik wil met een biertje op de bank hangen en lekker chillen... Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

En over de life-span. Als de PS3 10 jaar lang goed onderhouden wordt hoef ik de opvolger van MS en Nintendo niet in huis te hebben na 5 jaar hoor. Ik vind dat ze de systemen wel iets langer in leven mogen houden en niet zoals de xbox na een paar jaar alweer de nieuwe lanceren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group