Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nintendo Power schreef:
ik heb nu ook bijna 120 sterren,nog maar 19 te gaan en ik kan ook luigi zijn maar weet iemand een makkelijke manier om die 3 speciale sterren te krijgen op de ene planeet boven de observatory?

alvast bedankt


Vooral heel veel geduld hebben en rustig spelen. Ze zijn niet heel moeilijk, mits je maar geen rare dingen gaat doen en je enorm gaat haasten, dan gaat het fout.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Rene Groen schreef:
Nintendo Power schreef:
ik heb nu ook bijna 120 sterren,nog maar 19 te gaan en ik kan ook luigi zijn maar weet iemand een makkelijke manier om die 3 speciale sterren te krijgen op de ene planeet boven de observatory?

alvast bedankt


Vooral heel veel geduld hebben en rustig spelen. Ze zijn niet heel moeilijk, mits je maar geen rare dingen gaat doen en je enorm gaat haasten, dan gaat het fout.


ja volgens mij heb je gelijk Rene Groen ik probeer al heel lang stukken af te snijden bij die manta race maar val telkens af,het was me wel eens gelukt maar ik zat aan de verkeerde kant dus ik moest de hele lap overnieuw doen lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nintendo Power schreef:
Rene Groen schreef:
Nintendo Power schreef:
ik heb nu ook bijna 120 sterren,nog maar 19 te gaan en ik kan ook luigi zijn maar weet iemand een makkelijke manier om die 3 speciale sterren te krijgen op de ene planeet boven de observatory?

alvast bedankt


Vooral heel veel geduld hebben en rustig spelen. Ze zijn niet heel moeilijk, mits je maar geen rare dingen gaat doen en je enorm gaat haasten, dan gaat het fout.


ja volgens mij heb je gelijk Rene Groen ik probeer al heel lang stukken af te snijden bij die manta race maar val telkens af,het was me wel eens gelukt maar ik zat aan de verkeerde kant dus ik moest de hele lap overnieuw doen lol


Hier is het idd ook een kwestie van geduld. Regelmatig heb ik gewoon even helemaal stil gelegen om de bocht te corrigeren en nog had ik ruim voldoende tijd over toen ik over de finish kwam. Het komt er gewoon op neer dat je niet teveel snelheid moet maken zodat je rustig kunt corrigeren als je niet uit komt in een bocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

daar heb je weliswaar gelijk in,maar toen ik dat dee was de tijd al om,mischien deet ik het TE precies en TE langzaam,ik zal het wel nog eens proberen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 01 Jan 2008 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

yay,heb ook alle 120 sterren gehaalt,moet toegeven,was wel moeilijk en luigi speelt lekkerder dan mario,eigenlijk maakt het het spel juist makkelijker,want luigi kan hoger springen dus kan makkelijker ergens komen en sneller,kan dus makkelijker en sneller die vervelende konijntjes vangen,maar tog,alles is vet geworden,en het is ook cool dat ik het spel 100%(als mario)heb uitgespeelt op 1 januari 2008
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 01 Jan 2008 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Nintendo Power schreef:
yay,heb ook alle 120 sterren gehaalt,moet toegeven,was wel moeilijk en luigi speelt lekkerder dan mario,eigenlijk maakt het het spel juist makkelijker,want luigi kan hoger springen dus kan makkelijker ergens komen en sneller,kan dus makkelijker en sneller die vervelende konijntjes vangen,maar tog,alles is vet geworden,en het is ook cool dat ik het spel 100%(als mario)heb uitgespeelt op 1 januari 2008


gratz

ik heb op et moment 67 sterren met luigi!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 02 Jan 2008 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Is er eigenlijk nog iets speciaals als je de game volledig met Luigi uitspeelt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Jan 2008 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Rene Groen schreef:
Is er eigenlijk nog iets speciaals als je de game volledig met Luigi uitspeelt?
Ster 121, maar dat is het ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 02 Jan 2008 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

heb ontdekt dat luigi nog een minpunt heeft dan alleen dat stukkie door rennen,als je bijf. in het water die draai move doet,dan gaat er(zo'n) 10% weg van luigi's adem weg,het was wel grappig toen luigi's adem op was toen hij pas bovenwater kwam,maar toch niet verdronken was dat noem ik noch eens geluk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 06 Jan 2008 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

heb het spel nu uitgespeel als luigi,niet 100% maar ik ga het wel proberen,als het als mario lukte dan lukt het als luigi zeker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 19 Jan 2008 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

barst, heb het spel 100% uitgespeelt en de 2 grant final galaxy sterren gehaald(met de 2 bedoel ik 1 voor mario en 1 voor luigi), wanneer komen smash bros brawl, mario kart en donkey jet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 01 Feb 2008 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Gezer schreef:
Hoe lang duurt het eer je het spel uitspeelt met Mario? Mijn broer is van plan om een wii te kopen samen met dit spel


hangt er vanaf hoe je skills zijn, maar als je zecht dat je het spel voor de aller eerste keer koopt, mischien een maand of 2, hangt gewoon af welke sterren je allemaal kunt halen, dus je hebt het een klein beetje snel uitgespeelt maar als je het 100% wilt uitspelen, dan duurt het wel een tijdje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 02 Feb 2008 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Gezer schreef:
hmm Nintendo Power, na hoeveel sterren heb je de story uitgespeelt? Ik herinner me bij Sunshine dat dat rond de 80 ofzo...


70 geloof ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Man man man!
Ik heb sinds lange tijd mijn Wii weer eens tevoorschijn gehaald en wat gespeeld. Heb DBZ Budokai Tenkaichi 3 ervoor gekocht voor €25,- nieuw (koopje!) en wilde eens weten hoe het op de Wii speelt. Ik heb het spel al voor de PS2, maar was benieuwd naar de Wii-besturing.
Speelt lekker weg, al zeg ik het zelf...

Maar goed, na DBZ gespeeld te hebben deed ik mijn Super Mario Galaxy er weer eens in en heb meteen weer wat sterren bijgehaald. Wat is dat een leuk spel, zeg! Maar heeft iemand tips voor me dat level te halen waarbij je op een bal staat... je moet je Wii Remote dan verticaal houden (neutrale positie) maar da's geen makkie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Lilyman schreef:
Man man man!
Ik heb sinds lange tijd mijn Wii weer eens tevoorschijn gehaald en wat gespeeld. Heb DBZ Budokai Tenkaichi 3 ervoor gekocht voor €25,- nieuw (koopje!) en wilde eens weten hoe het op de Wii speelt. Ik heb het spel al voor de PS2, maar was benieuwd naar de Wii-besturing.
Speelt lekker weg, al zeg ik het zelf...

Maar goed, na DBZ gespeeld te hebben deed ik mijn Super Mario Galaxy er weer eens in en heb meteen weer wat sterren bijgehaald. Wat is dat een leuk spel, zeg! Maar heeft iemand tips voor me dat level te halen waarbij je op een bal staat... je moet je Wii Remote dan verticaal houden (neutrale positie) maar da's geen makkie!


Flink doorzettingsvermogen hebben en kleine bewegingen maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group