Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 16:28    Onderwerp: Wie Heeft zijn wii-mote al een keer weggegooid ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

Wie heeft zijn wii-mote al door de tv ,kast ,spiegel,auto muur, deur,lamp gegooid ?? Ik iedergeval niet

Laatst aangepast door lil_mik3 op 17 Mrt 2007 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Vorige week dinsdag had één van mijn broers een zeer bijzondere werptechniek met baseball. Hij stond jammer genoeg onder de lampenkap, dus die is nu aan gruzelementen. Op de Wiimote zit ook een beschadiging.
Verder is er niets gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Uh, ik heb een keer tegen een lamp (die aan het plafond hing) gesmasht tijdens Wii Tennis, de lamp werkte nog, de Wiimote ook, ik heb ace geslagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bearrr BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Dec 2006
Berichten: 77

Ik heb ook tijdens wii tennis al meermaals het kastje dat naast me stond geraakt. Maar alles werkt nog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2007 03:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

ik heb heel zielig een x mijn kat geraakt tijdens baseball maar alles is nog heel en werk nog

ja ik heb die kat wel even iets extra lekkers gegeven vond het toch best wel zielig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2007 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Doe de lamp altijd met mijn rechterhand aan (schakelaar zit achter me). Leg de Wiimote in mijn linkerhand, doe mijn rechterhand naar achter en WAM, het is maar goed dat er een polsbandje omzit : p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2007 08:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

ik heb al een keer een lamp boven mij gesmashed en op de een of andere manier is één wii-mote kapot gegaan, ik weet toch zeker dat mn broer het met zn vrienden heeft gesloopt nou mag ik een nieuwe kopen omdat zij dat polsbandje niet omwilden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jasper_ BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2007 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Nov 2005
Berichten: 616

Ik had de Wii mote van een maat van me tegen de muur gegooid. Hij functioneert nog wel, maar hangt nu met tape nog een beetje bij elkaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
phantom BerichtGeplaatst: 12 Apr 2007 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2006
Berichten: 236

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 12 Apr 2007 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

haha tof plaatje .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Apr 2007 07:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Paul_jambers schreef:
ik heb heel zielig een x mijn kat geraakt tijdens baseball maar alles is nog heel en werk nog

ja ik heb die kat wel even iets extra lekkers gegeven vond het toch best wel zielig
Zou de avatar iets kleiner kunnen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 13 Apr 2007 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

Dat het jou lukt om met bowlen je wii mote in je tv te krijgen ....ik vindt het egt knap.... hij zit er wel mooi in hahah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 13 Apr 2007 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Hele leuke foto, maar dat heb je volgens mij niet zelf gedaan. Hij staat namelijk ook al tijden hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 23 Apr 2007 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

ne keer tegen de salontafel gesmakt bij het bowlen, en ene keer de luster geraakt, maar gelukkig niet al te hard. Echt weggegooid nog niet. Er staan gewoon teveel dingen in de weg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 23 Apr 2007 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

men neef zijne kapot geramd door tegen de tafel te slaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarthTedious BerichtGeplaatst: 05 Jun 2007 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Dec 2006
Berichten: 20

Nog nooit gegooid en ik zorg dat ik veel ruimte heb. De remote wordt niet eens glad zelfs met veel zweet, dus ik weet niet hoe iemand het kan gooien. Misschien als je het loslaat of kleine handen hebt waardoor je minder grip hebt (of misschien reuma hebt)

M'n broer heeft z'n hand wel tegen de kast geramd (zo hard dat hij een vinger heeft gekneusd), dat was een mooie dag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 05 Jun 2007 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Nog nooit weggegooit nee.

Ben wel es tijdens het bowlen bij een vriend te hard gaan zitten waarna m'n stoel naarachteren schoof, ik de barometer raakte, en we een nachtje in het ziekenhuis door moesten brengen op verdenking van kwik-vergiftiging.

Maar dat telt vast niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
René. BerichtGeplaatst: 05 Jun 2007 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Enkel uit frustratie, kan heel slecht tegen m'n verlies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 05 Jun 2007 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ik ook uit frustratie, ik wou heb tegen me bed gooie maar ik had het armbandje nog om... die is nu dus kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 06 Jun 2007 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

heb laast nog weggegooid ut frustratie. iemand ging disconnected bij mario strikers charged toen ik 7 punten voor stond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 07 Jun 2007 04:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

@ dvast als je 7 doelpunten heb gescoord en hij gaat disconnected dan krijg je wel je 7 punten maar dat is wel frustrerend mensen die de wii uitzetten als ze een beetje 8erstaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 07 Jun 2007 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

ik ben niet zo heel erg goed in mario strikers charged dus het is wel fijn als je zo iemand tegen komt. maar ik liep 10 punten mis en er was nog een tweede ronde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

wel een x meegemaakt dat mn batterij los knalde en n mooie zweefvlucht richting tv maakte gelukkig dot alles t nog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 25 Nov 2007 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm effe denken,tot nu toe is nix kapot gega...... o nou ja,de wii mote deet niks maar ik wel,toen ik(denk vorige maand gebeurde het) wii sports tennis speelde ging ik een beetje naar achtere,mijn nichtje was achter me en ik struikelde ik op haar,man echt hard ging zij huilen,ik had toen ook haar lievelings sandwitche gemaakt en liet haar naar haar lievelings tekenfims kijken om het een beetje goed te maken voor haar,ze was de pijn gelijk vergeten (LOL)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
animepje BerichtGeplaatst: 19 Jan 2008 16:06    Onderwerp: neen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 4

nog nooit meegemaakt..
in het begin ztte mijn moeder de glazen houder weg
ze zijn nog altijd niet terug gezet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group