Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
RandiBlick BerichtGeplaatst: 08 Jun 2022 07:41    Onderwerp: Problemen hebben na het plaatsen van 'Resident Evil Village' Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2022
Berichten: 2

Ik weet niet of dit de juiste plek is om een topic aan te maken. Maar ik heb geen geschikte plek gevonden om hier een onderwerp te maken. Daarom plaats ik het topic hier.

Ik heb onlangs 'Resident Evil Village' op mijn Windows 10-computer geďnstalleerd. Maar ik heb een probleem na het installeren van dit spel. Ik kreeg de foutmelding "Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden". Ik begrijp niet wat er aan de hand kan zijn. Heeft iemand eerder een dergelijk probleem gehad? Help me alsjeblieft vrienden om het op te lossen.

Gisteren heb ik hier een draadje aangemaakt en het onderwerp is verwijderd. Ik weet niet waarom het topic is verwijderd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RandiBlick BerichtGeplaatst: 09 Jun 2022 07:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2022
Berichten: 2

Omdat ik geen reactie kreeg, begon ik online te zoeken en kwam ik dit specifieke bericht tegen. Ik voer gewoon DISM- en SFC-scans uit. Na de stappen goed te hebben gevolgd is het probleem opgelost. Nu heb ik geen problemen meer tijdens het spelen van het spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2022 21:58    Onderwerp: Re: Problemen hebben na het plaatsen van 'Resident Evil Vill Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

RandiBlick schreef:
Ik weet niet of dit de juiste plek is om een topic aan te maken. Maar ik heb geen geschikte plek gevonden om hier een onderwerp te maken. Daarom plaats ik het topic hier.

Ik heb onlangs 'Resident Evil Village' op mijn Windows 10-computer geďnstalleerd. Maar ik heb een probleem na het installeren van dit spel. Ik kreeg de foutmelding "Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden". Ik begrijp niet wat er aan de hand kan zijn. Heeft iemand eerder een dergelijk probleem gehad? Help me alsjeblieft vrienden om het op te lossen.

Gisteren heb ik hier een draadje aangemaakt en het onderwerp is verwijderd. Ik weet niet waarom het topic is verwijderd.

De vraag is dan natuurlijk waar jij standaard je games opslaat. Gebruik je Steam, dan is dat een standaardfolder.

De snelkoppeling kan ook aangepast zijn.

In de basis zal de game niet die foutmelding genereren, want dan zou iedereen er last van hebben. Er is dus meer info nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group