Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 169, 170, 171, 172, 173  Volgende  
Thibby95 BerichtGeplaatst: 12 Jun 2019 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

@Redneckerz

Ik blijf gamed altijd volgen! Al zorgt de combinatie van examens samen met E3 wel altijd voor een serieuze toename in het aantal bezoeken

+ E3 was toch nog leuker dan verwacht. Vooral Borderlands, Fire Emblem en Empire of Sin spreken me aan.
- Wolfenstein: Youngblood heeft enkel online co-op en geen splitscreen. Jammer dat veel games dit de laatste jaren verwaarlozen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jul 2019 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Rutger Hauer overleden, Kingdom Hearts III is het laatste wat ik van hem heb gehoord.
RIP
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Jul 2019 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Thibby95 schreef:
@Redneckerz

Ik blijf gamed altijd volgen! Al zorgt de combinatie van examens samen met E3 wel altijd voor een serieuze toename in het aantal bezoeken

+ E3 was toch nog leuker dan verwacht. Vooral Borderlands, Fire Emblem en Empire of Sin spreken me aan.
- Wolfenstein: Youngblood heeft enkel online co-op en geen splitscreen. Jammer dat veel games dit de laatste jaren verwaarlozen.

Over Youngblood gesproken: Heb je de games gespeeld?

Als je Gamed volgt, verwacht ik wel een antwoord.

dantekloon schreef:
-Rutger Hauer overleden, Kingdom Hearts III is het laatste wat ik van hem heb gehoord.
RIP

Vond het eerder opvallend hoe half het Interweb gelijk die Blade Runner quote aanhaalt. Soms zijn mensen echt wel een soort schaapjes.

Wel ontzettend jammer dat Hauer er niet meer is.

Scheen dat hij een briefje had achtergelaten voor zijn familie:

''Ik hauer mee up mensen.''
Schaamteloos gejat, i know.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Sep 2019 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+- Twijfelen of ik Sniper: Ghost Warrior voor 3 euries wil hebben.
--- Twijfel is mede omdat de CEX in mijn stad er Zaterdag mee ophoud en geen doorgang vind. Dit kregen zij pas 1.5 week terug te horen.

Erg jammer, ik ben niet zo van de lidmaatschappen maar bij CEX had ik altijd goede lol en service de afgelopen 5 jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Okt 2019 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+Vliegticket naar Japan geboekt op 5januari tot 19 januari met mijn vriendin.
Eerst 2 weken Indonesië :p

-Vluchtschema rechtstreekse vlucht Amsterdam naar Jakarta wordt niet meer uitgevoerd waardoor ik omgeboekt ben zodat ik 8 uur langer onderweg ben. 😡
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Okt 2019 05:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Wekker om 02:00 om de Formule 1 te kijken. En dan vanavond het Nederlands elftal.
- Resultaat van Max in de kwalificatie is teleurstellend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Nov 2019 01:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik doe helemaal niks meer met mijn leven, het is uit met mijn vriendin nadat ze is vreemdgegaan. Ik heb nog wel werk maar ik sta misschien binnekort op straat en een woning vinden gaat lastig. Ik heb tot in mijn onderbenen last van pijn en spanning en eigenlijk interesseert het me niks meer wie ik om me heen heb qua mensen.

Ik heb denk last van een burn-out. Heb nergens zin in maar depressieve gedachtes heb ik niet. Ik speel af en toe wat MP games met mensen maar ook niet meer zoals vroeger. Muziek luisteren en memes kijken. Maar zelfs dat is low effort. Ik heb gewoon geen energie meer over na zo'n heftige relatie. Teveel compromies gesloten met iemand die zelf negatief in het leven staat en alles maar liet gebeuren.

Ik ben blij dat het over is, kan ik misschien nog mezelf redden uit deze gemoedstoestand vooddat ik gekke dkngen ga doen. Ik heb nu een nieuwe vriendin die ook uit dezelfde toestanden is gekomen maar er nog langer in heeft gezeten. Littekens op haar armen dat ze zichzelf ging snijden. Ze heeft het met mij over zelfmoordgedachtes en ik weet precies waar ze vandaan komt, mijn vrienden zeggen dat het belachelijk is maar ik kan mij zo goed vinden in haar verhalen.

Allebei gewoon teveel compromie gesloten voor mensen en erzelf aan onderdoor gaan. En ik weet dat iedereen er op tegen is dat ik met haar ga, maar onze band is sterk sinds dag 1. Ik neem het heel serieus en ik hou van haar. Maar ze heeft behoorlijk last van bindingsangst dus we doen alles op haar tempo.

Mijn hele leven is op zijn kop gegooid maar uit dit alles heb ik een persoon getroffen die mij elke dag weer laat lachen en ik raak nooit uitgepraat of verveeld met haar. We kunnen desnoods vrienden blijven maar ik weet dat ze net zoals mij meer voelt. En het kan alleen maar beter worden vanaf dit punt.

Huisje komt wel weer op mijn pad. De zin in gamen weet ik niet, ik denk dat ik er echt klaar mee ben helaas. Maar ik ga me eerst ff goed focussen op mijzelf en als dat is gelukt ga ik haar het geluk geven wat ze mij elke dag heeft laten zien toen geen andere meid naar me omkeek in mijn slechtste periode die ik tot nu toe heb gehad.

Dit is alles wat ik erover kwijt wil, ik weet dat Red wel soor wilt vragen maar het is goed zoals het is. Het leven is kut en dat moet je accepteren en dan daar het beste van proberen te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Nov 2019 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Ik doe helemaal niks meer met mijn leven, het is uit met mijn vriendin nadat ze is vreemdgegaan. Ik heb nog wel werk maar ik sta misschien binnekort op straat en een woning vinden gaat lastig. Ik heb tot in mijn onderbenen last van pijn en spanning en eigenlijk interesseert het me niks meer wie ik om me heen heb qua mensen.

Ik heb denk last van een burn-out. Heb nergens zin in maar depressieve gedachtes heb ik niet. Ik speel af en toe wat MP games met mensen maar ook niet meer zoals vroeger. Muziek luisteren en memes kijken. Maar zelfs dat is low effort. Ik heb gewoon geen energie meer over na zo'n heftige relatie. Teveel compromies gesloten met iemand die zelf negatief in het leven staat en alles maar liet gebeuren.

Dat is jammer om te horen Nino dat je vriendin is vreemdgegaan. Het enige wat daar te zeggen over valt is daar lessen uit te trekken en afvragen wat nu redelijk is, in ieder aspect van die relatie.

No'tje schreef:

Ik ben blij dat het over is, kan ik misschien nog mezelf redden uit deze gemoedstoestand vooddat ik gekke dkngen ga doen. Ik heb nu een nieuwe vriendin die ook uit dezelfde toestanden is gekomen maar er nog langer in heeft gezeten. Littekens op haar armen dat ze zichzelf ging snijden. Ze heeft het met mij over zelfmoordgedachtes en ik weet precies waar ze vandaan komt, mijn vrienden zeggen dat het belachelijk is maar ik kan mij zo goed vinden in haar verhalen.

Over je nieuwe relatie ga ik geen oordeel vellen, dat is je eigen keuze. Wel zou je voor jezelf af kunnen vragen of je al zo snel in staat bent tot een nieuwe, succesvolle relatie, nu de vorige zo verkeerd is gelopen.

Over het dikgedrukte: Gekke dingen doen zijn geen oplossing voor wat je probleem moge zijn.

No'tje schreef:

Dit is alles wat ik erover kwijt wil, ik weet dat Red wel soor wilt vragen maar het is goed zoals het is. Het leven is kut en dat moet je accepteren en dan daar het beste van proberen te maken.

Ik ga er niet naar vragen. Wel ben ik het eens met het dikgedrukte, maar niet op de manier zoals jij die ziet en heb daar een eigen interpretatie over als ik naar mijn eigen jaar kijk en op basis daarvan stappen ondernomen.

Ik denk niet dat je nu op dit moment met een nieuwe vriendin in de weer moet, maar jezelf eerst dient te onderzoeken. Je vriendin zal niet stabieler worden als jijzelf dat ook niet bent.

Dank voor het plaatsen van je relaas.

- Verkoudheid en dus loom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Nov 2019 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

No'tje schreef:
Ik doe helemaal niks meer met mijn leven, het is uit met mijn vriendin nadat ze is vreemdgegaan.


Dat is echt fucked up als je er zoveel tijd, geld en energy in hebt gestopt.

Had eerder een vriendin in China dat ik al wist dat het niet goed ging lopen, maar dat ze al.eerder een nieuwe vriend had voor ze het ging uitmaken was niet erg netjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Dec 2019 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Enorm hyped voor de Xbox Series X en de PlayStation 5. Nog niet eens zozeer de consoles zelf (hoewel ik vernieuwing altijd toejuich), maar gewoon dat de game-industrie straks bij de E3 weer in het teken staat van twee nieuwe consoles.
- Ben bang dat er een aardig prijskaartje aan gaat hangen, dus weer even goed sparen om ze beide te kunnen kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Dec 2019 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik ben alweer een paar vrouwen verder, valt niet mee om de goeie te vinden..

Een ging al na een maand vreemd. Ghosting. De ander lacht je uit omdat je zegt dat je haar leuk vind. En mensen met totaal geen respect naar hun medemensen. Ze doen alsof ze zo leuk zijn maar dat is gewoon onzekerheid, blijkbaar hebben sommige mensen de constante bevestiging nodig om een goed zelfbeeld te behouden maar moet je daar andere mensen aan het lijntje houden?

Naja, ik heb bullshit al heel snel in de gaten. En ik heb mijn standaarden en grenzen. Gewoon een grote zeef waar alle shit doorheen valt in de hoop dat er ergens een goude ring te vinden is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Dec 2019 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Ik ben alweer een paar vrouwen verder, valt niet mee om de goeie te vinden..


Een ging al na een maand vreemd.

Redneckerz schreef:

Over je nieuwe relatie ga ik geen oordeel vellen, dat is je eigen keuze. Wel zou je voor jezelf af kunnen vragen of je al zo snel in staat bent tot een nieuwe, succesvolle relatie, nu de vorige zo verkeerd is gelopen.

Ik herhaal dit, omdat ik hoop dat je dit zult doen.


No'tje schreef:

De ander lacht je uit omdat je zegt dat je haar leuk vind. En mensen met totaal geen respect naar hun medemensen. Ze doen alsof ze zo leuk zijn maar dat is gewoon onzekerheid, blijkbaar hebben sommige mensen de constante bevestiging nodig om een goed zelfbeeld te behouden maar moet je daar andere mensen aan het lijntje houden?

Naja, ik heb bullshit al heel snel in de gaten. En ik heb mijn standaarden en grenzen. Gewoon een grote zeef waar alle shit doorheen valt in de hoop dat er ergens een goude ring te vinden is.

Ik zou er vooral niet naar zoeken, (een relatie), dan is de kans ook groter en sta je ook minder voor verrassingen. Op die manier worden gesprekken ook een stuk gezelliger. Geen directe verwachtingen scheppen (bij haar en bij jezelf) maar geduld bewaren.

Dat laatste is weliswaar makkelijk geschreven, maar niet makkelijk in de praktijk aan vast kunnen blijven houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 02 Jan 2020 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

+ Béétje laat, maar afgelopen 25 november vierde ik mijn 10de verjaardag op Gamed.nl
(waar gaat de tijd heen...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Jan 2020 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

laraishond schreef:
+ Béétje laat, maar afgelopen 25 november vierde ik mijn 10de verjaardag op Gamed.nl
(waar gaat de tijd heen...)


Haha, lekker he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jan 2020 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+++Nu op Hong Kong vliegveld voor een transit naar Osaka met mijn vriendin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 20 Feb 2020 00:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Ik zit hier ook alweer een tijdje

- oud worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Feb 2020 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

the_dan schreef:
Ik zit hier ook alweer een tijdje

- oud worden

Welkom terug, DannyonPC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2020 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

- Dit weekend (naar alle waarschijnlijkheid) geen Formule 1
- Dit weekend geen voetbal waarbij m'n neefjes bij ons thuis zouden kijken
- Dit weekend gaat het judotoernooi van mijn zoontje niet door
- Geen E3 dit jaar
- M'n zoontje wordt binnenkort 7 en we hebben kaarten gekocht voor Freek Vonk. Voorstelling is begin volgende maand en het is nog maar de vraag of het door gaat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2020 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
- Dit weekend (naar alle waarschijnlijkheid) geen Formule 1
- Dit weekend geen voetbal waarbij m'n neefjes bij ons thuis zouden kijken
- Dit weekend gaat het judotoernooi van mijn zoontje niet door
- Geen E3 dit jaar
- M'n zoontje wordt binnenkort 7 en we hebben kaarten gekocht voor Freek Vonk. Voorstelling is begin volgende maand en het is nog maar de vraag of het door gaat

Is al gecancelled inderdaad.
- Corona
- Het hamsteren van eten terwijl wordt afgeraden dat te doen
- Corona
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2020 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

- Lang Geleden
- Corona aangezien men ouders risicopatienten zijn
+ Nieuwe Auto
+ Quarantaine dus meer game/bingewatch time
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2020 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

- Tot en met april zeker thuis zitten.
- Corona.
- Hamsteraars, begrijp die lui echt niet. (Denken ze alsof er een zombie apocalyps is uit gebroken ofzo?)

+ Wat meer tijd voor seizoen 20 Diablo III.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2020 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

+ Goed, na een week bijna symptoom-vrij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2020 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
+ Goed, na een week bijna symptoom-vrij.

Heb jij even mazzel. Ik tik de maand al aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2020 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

+ Heb nieuw huis gekregen.
- Sommige mensen hebben afgezegd door de situatie.
+ Andere mensen zijn vrij van werk door de situatie en kunnen dus meer helpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2020 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

- Al paar dagen griepverschijnselen. Gelukkig zonder koorts, maar wel enorm vermoeide spieren, rillingen en verminderde eetlust. Voor de zekerheid maar even niet aan het werk nu.
+ Ziggo die niet moeilijk doet als je Fox Sports Eredivisie opzegt en nu geen maand opzegtermijn hanteert. Abonnement sluiten we wel weer af als het voetbal weer gaat beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 169, 170, 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 170 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group