Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Feb 2019 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Zoontje heeft zijn A-diploma bij het zwemmen gehaald!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Feb 2019 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
+ Zoontje heeft zijn A-diploma bij het zwemmen gehaald!

Gefeliciteerd Familie Groen! Een heugelijk moment! En, wordt zoontje ook beloond hiervoor?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Feb 2019 02:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Redneckerz schreef:
No'tje schreef:
+ 19 Maart komt mijn vriendin bij me wonen.

Gefeliciteerd! Kijkt zij er naar uit?


Ik denk het wel, maar ze zit vooral te klagen over het feit dat ik ben gaan samenwonen met 2 blowers en dat zij nu ook in deze zwijnenstal moet zitten voor zolang we nog geen huis kunnen vinden. Ik had ook niet verwacht dat de vraag naar een huis in die paar jaar dat ik hier woon zo erg is gestegen dat ik nu nog steeds niet aan de beurt ben.

+ Ik ga weer beginnen met video's maken voor mijn YouTube kanaal.
- Discord Gamed kanaal is niet zo actief als ik had gehoopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Feb 2019 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Redneckerz schreef:
No'tje schreef:
+ 19 Maart komt mijn vriendin bij me wonen.

Gefeliciteerd! Kijkt zij er naar uit?


Ik denk het wel, maar ze zit vooral te klagen over het feit dat ik ben gaan samenwonen met 2 blowers en dat zij nu ook in deze zwijnenstal moet zitten voor zolang we nog geen huis kunnen vinden. Ik had ook niet verwacht dat de vraag naar een huis in die paar jaar dat ik hier woon zo erg is gestegen dat ik nu nog steeds niet aan de beurt ben.

+ Ik ga weer beginnen met video's maken voor mijn YouTube kanaal.
- Discord Gamed kanaal is niet zo actief als ik had gehoopt.

Tja, het kan niet altijd wietgeur en maneschijn wezen. Sta je al lang ingeschreven voor iets of ben je al aan het kijken voor een nieuwe stek?

Ik zal Discord weer bezoeken hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Feb 2019 01:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

In4 quote toren.

Ik heb trouwens zelf nog nooit een sigaret of joint gerookt. Vind dat mensen zelf moeten weten wat ze met hun leven doen, als ze maar wel respect voor de ander blijven houden.

Ik had vorig jaar een grote appartement gevonden, stond op de eerste van lijst maar had mijn papieren niet goed geregeld. Daarom heeft die snol ervoor gezorgd dat ik de woning niet kreeg. Dat vond ik best, ik had me niet aan de 'afspraak' gehouden, maar dat ze vervolgens via de computer mijn reactie op 'geweigerd' heeft gezet snap ik niet. Dat maakt het voor mij alleen maar moeilijker, zij heeft mij afgewezen, ik heb niet geweigerd! Dat is een heel andere zaak!

ik vind dat echt heel vervelend. Iedereen kan wel eens slordig zijn, maar om me op zo'n manier te benadelen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 21 Feb 2019 10:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

No'tje schreef:
In4 quote toren.

Ik heb trouwens zelf nog nooit een sigaret of joint gerookt. Vind dat mensen zelf moeten weten wat ze met hun leven doen, als ze maar wel respect voor de ander blijven houden.

Ik had vorig jaar een grote appartement gevonden, stond op de eerste van lijst maar had mijn papieren niet goed geregeld. Daarom heeft die snol ervoor gezorgd dat ik de woning niet kreeg. Dat vond ik best, ik had me niet aan de 'afspraak' gehouden, maar dat ze vervolgens via de computer mijn reactie op 'geweigerd' heeft gezet snap ik niet. Dat maakt het voor mij alleen maar moeilijker, zij heeft mij afgewezen, ik heb niet geweigerd! Dat is een heel andere zaak!

ik vind dat echt heel vervelend. Iedereen kan wel eens slordig zijn, maar om me op zo'n manier te benadelen..


Zou je niet eens kunnen bellen om te vragen of ze dat kunnen aanpassen? Wellicht krijg je dan wel een aardige collega van haar aan de telefoon die dat zo voor je kan regelen. Maar goed, je zegt ook vorig jaar, dus wellicht is dat ook helemaal niet meer nodig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Feb 2019 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Woah.. Ellen is back. o_O

For the record, ik heb vandaag weer 2 invite mails gehad voor een appartement.

+/- Goodbye Reggie, mooi om te zien dat een CEO besluit te stoppen met te werken omdat het genoeg is geweest. Genoeg geld voor de rest van zijn leven! Maar nu wel jammer dat hij weg gaat.
+ Welkom Bowser.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2019 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
In4 quote toren.

Ik heb trouwens zelf nog nooit een sigaret of joint gerookt. Vind dat mensen zelf moeten weten wat ze met hun leven doen, als ze maar wel respect voor de ander blijven houden.

Ik had vorig jaar een grote appartement gevonden, stond op de eerste van lijst maar had mijn papieren niet goed geregeld. Daarom heeft die snol ervoor gezorgd dat ik de woning niet kreeg. Dat vond ik best, ik had me niet aan de 'afspraak' gehouden, maar dat ze vervolgens via de computer mijn reactie op 'geweigerd' heeft gezet snap ik niet. Dat maakt het voor mij alleen maar moeilijker, zij heeft mij afgewezen, ik heb niet geweigerd! Dat is een heel andere zaak!

ik vind dat echt heel vervelend. Iedereen kan wel eens slordig zijn, maar om me op zo'n manier te benadelen..

Zelf wel gerookt (Beiden) vond het niks en nog steeds niet, maar een hijsje, ik sta er niet onwillend tegenover.

Had je haar niet kunnen contacteren hierover?

Ellentjeeah schreef:


Zou je niet eens kunnen bellen om te vragen of ze dat kunnen aanpassen? Wellicht krijg je dan wel een aardige collega van haar aan de telefoon die dat zo voor je kan regelen. Maar goed, je zegt ook vorig jaar, dus wellicht is dat ook helemaal niet meer nodig!

Hee Ellen! Hoe is het nu??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2019 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik heb haar gebeld en ze speelde nogal de baas, dus ik heb me er maar bij neergelegd ook al ben ik het er niet mee eens. Anders maak ik het vuur alleen maar erger en zorgt ze er straks voor dat ik al mijn punten verlies of zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2019 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Ik heb haar gebeld en ze speelde nogal de baas, dus ik heb me er maar bij neergelegd ook al ben ik het er niet mee eens. Anders maak ik het vuur alleen maar erger en zorgt ze er straks voor dat ik al mijn punten verlies of zo.

Ik zou het gooien op semantiek en het zo laten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2019 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

+ Halo MCC naar de pc. Wajoo! Beste game nieuws van 2019.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2019 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Hmm, ik weet niet of mijn post hierboven nog waar is, want..

+ Space Jam 2 komt in 2021.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Mei 2019 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

- wajo, maanden gaan snel. Zo ben je hier al een half jaar niet geweest.
+ gamed bestaat nog steeds
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Mei 2019 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Yeah, een reactie..

Dat ik op deze site meer dan 10K reacties heb gegeven is onvoorstelbaar tegenwoordig. Rip
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Mei 2019 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Yeah, een reactie..

Dat ik op deze site meer dan 10K reacties heb gegeven is onvoorstelbaar tegenwoordig. Rip

We hadden toen nog die bikkel poll, Ellen, Gezer en Nelus die vervolgens naar Xbox verkaste.

Anderzijds: De gemiddelde gamed comment lijkt meer onderdeel van een interne aangelegenheid om elkaar af te branden en dus niet meer op het nieuws te reageren. De game industrie verandert, en daarmee ook de reacties van de consument. Veel is er tegenwoordig aan gelegd om diversiteit en inclusiviteit te benadrukken, Microsoft voorop met zijn ID @ Xbox presentaties.

Of dat nu een succes is laat ze nog raden. Enerzijds vind ik de aandacht voor indie devs zeker belangrijk, anderzijds denk ik niet dat je het overbrengt door het zo geforceerd te brengen zoals o.a Microsoft het doet.

In zekere zin geldt dat ook wel in het algemeen. Je kan niet domweg eisen dat men je ''accepteert'' omdat je dat er doorheen duwt. Zoiets moet met een natuurlijk verloop van tijd gaan. Maar daar is vandaag de dag geen sprake meer van. Men wilt resultaat en wilt het nu, en anders is iedereen maar fout.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 09 Jun 2019 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Nickdhnick schreef:

+ gamed bestaat nog steeds



+ Mijn account bestaat nog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2019 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

PS3gamerXD schreef:
Nickdhnick schreef:

+ gamed bestaat nog steeds



+ Mijn account bestaat nog

Welkom terug!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 10 Jun 2019 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

- dit zou zomaar de saaiste E3 ooit kunnen worden... Microsoft was zeer matig, Bethesda was redelijk, maar ubisoft was echt niet te harden. Misschien wel de slechtste persconferentie die ik ooit heb gezien.

Hoeveel hebben die drie betaald aan mensen in het publiek om voor woord haast flauw te vallen van geluk... Bijzonder irritant. Enige wat hype was tot nu is Cyberpunk. Lullig voor de mensen van From Software dat hun project al gelekt was van te voren, anders was dat ook een dikke onthulling geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Jun 2019 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik vond Bethesda best een leuk rijtje trailers hebben — ik heb de conferentie niet gezien. Ben wel benieuwd naar dat tijd-loop verhaal spel, en Ghostwire leek wel intrigerend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019 01:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

laraishond schreef:
- dit zou zomaar de saaiste E3 ooit kunnen worden... Microsoft was zeer matig, Bethesda was redelijk, maar ubisoft was echt niet te harden. Misschien wel de slechtste persconferentie die ik ooit heb gezien.

Hoeveel hebben die drie betaald aan mensen in het publiek om voor woord haast flauw te vallen van geluk... Bijzonder irritant. Enige wat hype was tot nu is Cyberpunk. Lullig voor de mensen van From Software dat hun project al gelekt was van te voren, anders was dat ook een dikke onthulling geweest.


dan ben ik niet de enige die zo denkt, ik voel totaal geen spanning tijdens deze E3. Maar het begon bij mij al van tevoren dat ik weinig spanning voelde en nu tijdens de shows dacht ik ook 'is dit nu E3?'

Square komt straks en Nintendo nog morgen, dat kan nog wel tof worden. Al verwacht ik geen grote onthullingen bij Square en FFVII remake is nu al met datum en zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019 09:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

+ E3, dus zoals in de goeie ouwe tijd nog eens elke dag gamed in het oog houden
+ Tof dat deze site nog altijd bestaat
+ Over een paar weken op vakantie naar Italië
- De zoveelste examenperiode, hopelijk snel afgelopen zodat ik op reis kan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

FF8 komt terug, al veel beter dan eender welke E3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

+++ Holy shit.... ZELDA!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:
- dit zou zomaar de saaiste E3 ooit kunnen worden... Microsoft was zeer matig, Bethesda was redelijk, maar ubisoft was echt niet te harden. Misschien wel de slechtste persconferentie die ik ooit heb gezien.

Hoeveel hebben die drie betaald aan mensen in het publiek om voor woord haast flauw te vallen van geluk... Bijzonder irritant. Enige wat hype was tot nu is Cyberpunk. Lullig voor de mensen van From Software dat hun project al gelekt was van te voren, anders was dat ook een dikke onthulling geweest.

Ubisoft was nog wel oke met de AC Symphony. Bethesda was veel vervelender met die lui die bij alles WOOOO gilden.

De dude verantwoordelijk zegt op twitter ook werkelijk zo blij te zijn. Ja hoor. Dat van Cyberpunk en Keanu was gewoon een mooi moment en niet gescript. Bethesda deed het andere uiterste.

En moet je nu echt gaan juichen om het nieuws dat Fallout 76 iets krijgt wat elke game heeft en zij in het begin hadden moeten hebben (NPC's) en dat ze iets kopieren wat anderen al veel beter op dit moment doen (Battle Royale)???

GekooktEi schreef:
Ik vond Bethesda best een leuk rijtje trailers hebben — ik heb de conferentie niet gezien. Ben wel benieuwd naar dat tijd-loop verhaal spel, en Ghostwire leek wel intrigerend.

Er zijn weer een paar goede nieuwe IP's bijgekomen, zeker

Ik vond Bloodlines 2 er goed uitspringen: Een cult titel in de making net als Bloodlines 1. Zelfde geldt voor Pathologic 2.

No'tje schreef:


dan ben ik niet de enige die zo denkt, ik voel totaal geen spanning tijdens deze E3. Maar het begon bij mij al van tevoren dat ik weinig spanning voelde en nu tijdens de shows dacht ik ook 'is dit nu E3?'

Square komt straks en Nintendo nog morgen, dat kan nog wel tof worden. Al verwacht ik geen grote onthullingen bij Square en FFVII remake is nu al met datum en zo.

Het is duidelijk dat iedereen dingen achter de hand houdt voor next-gen volgend jaar. Dan gaat het echt los. Deze E3 was degelijk, met een paar mooie surprises hier en daar.

Thibby95 schreef:
+ E3, dus zoals in de goeie ouwe tijd nog eens elke dag gamed in het oog houden
+ Tof dat deze site nog altijd bestaat
+ Over een paar weken op vakantie naar Italië
- De zoveelste examenperiode, hopelijk snel afgelopen zodat ik op reis kan

Welkom terug en succes met je Examen en je vakantie naar Pizzaland! We blijven voorlopig draaien, blijf jij ons ook bezoeken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Mijn vorige reactie is nu wel achterhaald na de shows van Square en Nintendo, holy shit. Panzer Dragoon. Contra. Trails of Mana. Final Fantasy VII Remake. bruh, bruh, BRUH!

Ik heb nu alles op een rijtje gezet, alle video's opgeslagen met wat gameplay zodat ik het de komende dagen nog even rustig kan bekijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 169 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group