Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 18:30    Onderwerp: aanraders virtual console games Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hey welke virtual console games vinden jullie tot nu toe echte aanraders want ik heb vandaag 2 wii points kaarten gekocht en wil ermee mario 64 en lylat wars kopen,maar ik weet niet wat ik met de andere 2300 points(die 300 was nog een overblijfsel van de andere oude kaart) moet doen,dus ik vroeg me af,hebben jullie noch coole virtual console games die echt te leuk zijn ik zou graag willen weten welke dat zijn,zeg dan ook erbij van welke console ze zijn

Laatst aangepast door Nintendo Power op 29 Nov 2007 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

paper mario, super metriod, super mario bros 3. dan kom je wel 100 punten te kort
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

dvast schreef:
paper mario, super metriod, super mario bros 3. dan kom je wel 100 punten te kort


ja ik had ook super mario bros 3 in gedachte,en ja ik benniet zo'n tiepje van graphics maar ga toch liever voor de mario all star versie,hmmmm ik denk dan dat ik dan voor paper mario ga en um.... ik ken super metroit niet zo erg goed(ja ik weet dat je als samus speelt maareh)kun je me vertellen waar het zon beetje over gaat,kun je kraid en ridley enzo zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Super Metroid moet je gewoon kopen. Niet te veel over opzoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

o sorry mijn fout,heb verkeert gekeken op het winkelkanaal ik heb juist 300 niet 200 punten(ik heb die 2 wii points kaarten noch niet ingeschreven)dus ik kan juist wel you spellen als aanraders kopen dvast,maar zou graag noch meer aanraders willen weten

oh ja,noem kid icarus en mario world niet op want ik heb die spellen allang gedownload en de andere 500 was van het internetkanaal


Laatst aangepast door Nintendo Power op 29 Nov 2007 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

ook leuk is anders zelda oricana of time en kirby adventure. maar ook super mario world en bomberman 93 zijn toppers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

dvast schreef:
ook leuk is anders zelda oricana of time en kirby adventure. maar ook super mario world en bomberman 93 zijn toppers.


ik heb mario world al,maar aleen te laat gepost,en ik weet het niet hoor,ocarina of time,toen ik het originele had gespeelt kreeg ik altijd van die zuchtgevoelen,ben dus bang dat ik het weer zal krijgen

hmmm.. ik heb noch nooit donkey kong country gespeelt,denk dat ik die ook maar toe zal voegen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Donkey Kong Country (2) heb ik nog op mijn SNES en is nog steeds een van mijn favoriete games (ik raad je eerder Donky Kong Country 2 aan). Ik heb Paper Mario gedownload, maar ben er niet echt tevreden mee, niet mijn ding. Als je Twilgiht Princess hebt raad ik je Ocarina of Time zeker aan. En als jij wilt wachten tot Super Mario All-Sars(+Super Mario World) uitkomt kun je hoost waarschijnlijk lang wachten... Verder is Street Fighter (alle delen) een leuke toevoeging. Super Metroid heb ik nooit gespeeld, maar ik hoor dat het een goed spel is. Maar dat hoorde ik ook over Paper Mario en het viel me erg tegen... Verder kun je ook altijd wachten tot Super Mario World 2: Yoshi's Island uitkomt, want dat is een van de beste SNES platformers ooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

CengizMan schreef:
Donkey Kong Country (2) heb ik nog op mijn SNES en is nog steeds een van mijn favoriete games (ik raad je eerder Donky Kong Country 2 aan). Ik heb Paper Mario gedownload, maar ben er niet echt tevreden mee, niet mijn ding. Als je Twilgiht Princess hebt raad ik je Ocarina of Time zeker aan. En als jij wilt wachten tot Super Mario All-Sars(+Super Mario World) uitkomt kun je hoost waarschijnlijk lang wachten... Verder is Street Fighter (alle delen) een leuke toevoeging. Super Metroid heb ik nooit gespeeld, maar ik hoor dat het een goed spel is. Maar dat hoorde ik ook over Paper Mario en het viel me erg tegen... Verder kun je ook altijd wachten tot Super Mario World 2: Yoshi's Island uitkomt, want dat is een van de beste SNES platformers ooit.


hmmmm. weet je wat,ik streep mario 64 ook al was het 1 van mijn lievelingspellen ga toch voor spellen die ik noch nooit gespeelt heb
hier de lijst
lylat wars(1000 punten)
donkey kong country(700 punten was het toch?)
samen kom ik uit op 4300 min 1700 is 2600
mario world:yoshis island(is ook 700 min 2600 is 1900)
hmmm,ik ben eigenlijk bang om het te doen maar vooruit:ocarina of time(min 1000 is 900)
noch de 2e donkey kong country(900 min 700 is 200)
dus ik hab dan noch 200 wii punten over dan,iemand idee of dit een redelijk goede lijst is of kan ik beter met 1tje gaan veranderen,maak me wel een beetje ongerust over ocarina of time,wat als het weer een zuchtgevoelig spel is (voor mij dan)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Yoshi's Island is nog niet op de Virtual Console, hč. Ik zei dat je daar natuurlijk op kunt wachten. Maar als je perse nu bijna al je punten wilt uiteven, hou ik je niet tegen. Maar als ik jou was (met zóveel punten), zou ik nog even wachten voor WiiWare, daar komen zeker goede titels op. Maar het is aan jou de keuze vriend.

Bovendien, als je al denkt dat OoT een WTFspel zal worden moet je er echt niet aan beginnen. Het is wel een erg gaaf spel, hoewel ik nu geen zin meer heb om de Fire Tempel te doen. Je kunt ook een paar weken wachten en kijken of er nog iets interessants komt. Het is bijna Oud&Nieuw en Nintendo zal voor ons wel iets leuks in petto hebben.

(Ik heb ook gehoord dat Sin&Punishment en zeldzaam en gaaf spel is.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

CengizMan schreef:
Yoshi's Island is nog niet op de Virtual Console, hč. Ik zei dat je daar natuurlijk op kunt wachten. Maar als je perse nu bijna al je punten wilt uiteven, hou ik je niet tegen. Maar als ik jou was (met zóveel punten), zou ik nog even wachten voor WiiWare, daar komen zeker goede titels op. Maar het is aan jou de keuze vriend.

Bovendien, als je al denkt dat OoT een WTFspel zal worden moet je er echt niet aan beginnen. Het is wel een erg gaaf spel, hoewel ik nu geen zin meer heb om de Fire Tempel te doen. Je kunt ook een paar weken wachten en kijken of er nog iets interessants komt. Het is bijna Oud&Nieuw en Nintendo zal voor ons wel iets leuks in petto hebben.

(Ik heb ook gehoord dat Sin&Punishment en zeldzaam en gaaf spel is.)


hmmm ok dan,ik streep ocarina weg en 1 van de donkey kong countrys
zodat ik dan alsnog veell punten heb,zal ze dan maar bewaren en tot mario world yoshis island en wii ware komt dan heb ik noch 1900 punten over
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

is iemand noch wat meer teweten gekomen over de sterren van de nintendo of europe website,ik denk dat het binnenkort mogelijk is om sterren in te ruilen voor wii points,ik denkt dat het mogelijk is vaneer de nintendo of europe site is vernieuwd,das wat ik denk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 03 Dec 2007 07:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

ok heb ze sinds eergistere gedownload en ocarina of time erbij en ik denk dat ik nu weet waar die zuchtgevoelens vandaan komen,ik denk dat ik me schuldig voel vanwege die kerkers(dungeons)die hebben ZO"N raar muziek dat ik telkens tranen krijg en telkens mij schuldig blijf voelen en ik heb een fraagje over lylat wars,weten jullie hoe ik de makkelijke route(of gewoon een route)kan kiezen(via de cube controller)want ik ga telkens via de moeilijke route en star wolf slacht mij telkens af
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ThE_OwNER BerichtGeplaatst: 03 Dec 2007 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Okt 2007
Berichten: 182

Ik heb (toen het nog kon) Super Mario World () en probotector en die laatste is zkkr een aanrader. Gewoon ouderwets, hersenloos knallen. Al je levens op? Vette pech en overnieuw beginnen! Echt heerlijke game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 03 Dec 2007 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

ik heb er nog 700 punten. heeft iemand een aanrader of zal ik wachten tot de nintendo site is geupgrade. ik verwacht dat je je sterren dan kan omruilen voor punten en dan haal ik pokemon snap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ThE_OwNER BerichtGeplaatst: 04 Dec 2007 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Okt 2007
Berichten: 182

Probotector is echt leuk als je van lekker knallen houd heb je wel een GC controller voor nodig of zon virtual console controllers. En als je er 2 hebt kunt je wreed coop spelen

Hier een plaatje hoe het eruit ziet:

http://img340.imageshack.us/img340/3289/cntra031wj9.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 04 Dec 2007 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

oh man(mijn mening maar)games waren vroeger echt prachtig,ik vind al dat 3d nu niks meer aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group