Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Aug 2018 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb een vraag, tegenwoordig zijn er te weinig mensen op deze website
Maar wel veel mensen aanwezig op fb.

Hebben jullie al een een keer gedacht om ook wat met fb te doen qua delen van gamenieuws?

Is voor jullie misschien makkelijker nieuws te plaatsen en voor ons ook om nieuws met jullie te delen. Ook onderling een gesprek aangaan tussen ons gamed bezoekers.

Wat is daar jullie mening over als ik vragen mag?

Het is namelijk jammer te zien dat toen ik deze site voor het eerste bezocht dat er veel mensen aanzweig waren en dat er nu maar een paar actief ermee bezig zijn.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Aug 2018 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

dantekloon schreef:
Heb een vraag, tegenwoordig zijn er te weinig mensen op deze website
Maar wel veel mensen aanwezig op fb.

Hebben jullie al een een keer gedacht om ook wat met fb te doen qua delen van gamenieuws?

Is voor jullie misschien makkelijker nieuws te plaatsen en voor ons ook om nieuws met jullie te delen. Ook onderling een gesprek aangaan tussen ons gamed bezoekers.

Wat is daar jullie mening over als ik vragen mag?

Het is namelijk jammer te zien dat toen ik deze site voor het eerste bezocht dat er veel mensen aanzweig waren en dat er nu maar een paar actief ermee bezig zijn.

Op dit moment doe ik wekelijks een bundeltje nieuws van de features die zijn gepost. Wat zijn jouw ideetjes betreft delen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> De IdeeŽnbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: