Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Im_a_Legend_Nr1 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2016 20:21    Onderwerp: PS4 blaast veel Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Mrt 2016
Berichten: 2

ik heb een vraagje, mijn ps4 maakt er veel geluid ik heb het opgemeten en het bleek 63db tezijn bij het spelen van Black Ops 3. ik heb er laatst nog een stofzuiger erbij gehouden (achterkant en zijkanten) ik voel mijn zijkanten koud blazen maar de achterkant blijft heet blazen wat norrmaal is. maar hoe kom ik van dat irritante geluid af?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2016 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Vrij weinig. Heel veel PS4 eigenaren maken melding van een luid geluid vergelijkbaar met een stofzuiger. Dit is te wijten aan de gebruikte fan.

Het is helaas accepteren. Als het beeld op zwart gaat door oververhitting, dan dien je Sony te contacteren. Helaas is er zo op het oog vrij weinig aan te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2016 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Misschien ook even kijken naar de locatie waar je PS4 staat. Kan er genoeg lucht ventileren? Niet ingesloten in een kastje of veel spullen er omheen? Is de kant waar de lucht uit komt helemaal vrij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Im_a_Legend_Nr1 BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2016 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Mrt 2016
Berichten: 2

elemeNt schreef:
Misschien ook even kijken naar de locatie waar je PS4 staat. Kan er genoeg lucht ventileren? Niet ingesloten in een kastje of veel spullen er omheen? Is de kant waar de lucht uit komt helemaal vrij?


ja hij staat helemaal vrij op mijn bureau.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JDS-82 BerichtGeplaatst: 09 Jun 2016 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Okt 2011
Berichten: 3

Zelfde hier, zet je ps4 op een open locatie waar de warme weg kan, mijn ps3 stond vroeger in een kastje, ik heb daardoor yellow death gehad. Mijn les geleerd dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group