Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Apr 2016 19:10    Onderwerp: [ALG] Online partner/tegenstander gezocht! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dit topic heb ik aangemaakt als centraal punt voor mensen die graag een wat oudere game online willen spelen en daarvoor op zoek zijn naar anderen die hen die wens in vervulling kunnen laten gaan. Er zijn genoeg games uitgebracht die online-functionaliteit hebben maar helaas wat verouderd zijn en waarbij het dus niet meer zo makkelijk is als een reeds bestaande lobby te betreden. Dit topic zou daarom misschien een uitkomst kunnen bieden. Noem je game, je platform naar keuze en wat je graag zou willen doen.

Persoonlijk ben ik bijvoorbeeld op zoek naar mensen die het wel zien zitten om een paar gevechten in "Dragon Ball: Raging Blast" of "Dragon Ball: Raging Blast 2" te spelen. Ik heb hiervan de Xbox 360-versies en zoek dus mensen voor dat platform. Heb jij interesse? Laat het weten d.m.v. een reactie in dit topic of een privé-berichtje!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group