Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24  
Wapkaak BerichtGeplaatst: 21 Jul 2015 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2008
Berichten: 5

Als je op 1440p wilt gaan gamen dan zou ik als ik jou was de 970 lekker laten liggen en voor de 980 gaan. Zeker als je van een 960 komt, het verschil is aardig groot tussen die twee.

Voor 1080p/144 red je het wel met de 970 denk ik. Maar als je geld genoeg hebt zou ik voor de 980 gaan ten alle tijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 23 Jul 2015 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ik denk zelfs dat wanneer ik alle settings op low/medium houd het wel red met mijn GTX960 op 1440p.

Mochten games toch meer gaan gaan vragen om dan een upgrade uit voeren naar een 970 of 980.

Weet niet of ik DSR mag vergelijken met het werkelijke 1440p.
Maar dit werkt in de meeste games die ik speel meer dan prima met 60FPS.

Citaat:
Only recently has gaming at 1440p become a viable, affordable upgrade to 1080p, with the prices of display tech and graphics card hardware alike inspiring adoption at the enthusiast level. When Nvidia’s GTX 660 — even their GTX 760 — launched, I don’t remember them handling 1440p demands with such grace, and the 760 launched at $249 compared to the 960′s street price of about $209.

1440p is pushing 1.7 times more pixels than 1080p, so you won’t see the consistent 60fps or better performance that was on display in Part 1. That said, I didn’t dial back the graphics settings, and the framerates you’re seeing below are from fairly demanding games at High to Ultra, with taxing options like Anti-Aliasing and Tessellation activated. These just aren’t settings you’re used to seeing at playable framerates with a $200 card, but the Radeon 285 and 960 are both up to the task.
Across these 7 games, a mixture of titles optimized for either AMD or Nvidia hardware, the GTX 960 averages 48fps, whereas the Radeon 285 averages 47.8fps. There are strange discrepancies like Alien: Isolation and Middle Earth: Shadow of Mordor, but from a top down view they offer almost dead even performance.

That performance holds true when looking at 3DMark’s Fire Strike Extreme benchmark, with the GTX 960 scoring 3551, and the Radeon 285 a nearly identical 3516.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2015 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik heb(na wat bsod problemen) mijn laptop naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar krijg nu steeds een oneindige loop van: starting windows>setup is preparing your computer for first use>vervolgens word ik aangemeld en gaat hij de fabrieksinstellingen installeren. Nadat hij hier ongeveer 5 minuten mee bezig is sluit hij vanzelf af en begint het proces weer opnieuw. Hij lijkt na 3 kwartier wel steeds verder te komen in zijn installatie.

Kan iemand(met meer verstand van computers dan ik heb) mij helpen? Het gaat om een asus laptop en google geeft ook geen hoop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Paintskillz schreef:
Ik heb(na wat bsod problemen) mijn laptop naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar krijg nu steeds een oneindige loop van: starting windows>setup is preparing your computer for first use>vervolgens word ik aangemeld en gaat hij de fabrieksinstellingen installeren. Nadat hij hier ongeveer 5 minuten mee bezig is sluit hij vanzelf af en begint het proces weer opnieuw. Hij lijkt na 3 kwartier wel steeds verder te komen in zijn installatie.

Kan iemand(met meer verstand van computers dan ik heb) mij helpen? Het gaat om een asus laptop en google geeft ook geen hoop.

Heb je een herstelDVD/partitie op de schijf staan?

Laat hem eens een uurtje of 3-4 aan en kijk periodiek wat er gebeurt.
Heb je overigens een systeemherstelpunt gebruikt, of simpelweg helemaal naar 0 gestuurd? Voor BSOD problemen is dat een nogal rigoreuze stap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Het kan mogelijk een beschadigde harde schijf zijn vrees ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Met een install disc van windows kan je het besturings gedeelte repairen (booten via disc). Misschien helpt dat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gast 83.80.204.xxx BerichtGeplaatst: 14 Nov 2015 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 50

@Paintskillz:

Try Repairing The Windows 7 Installation

1. Insert the Windows 7 DVD and restart your computer
2. Boot from the DVD.
3. Choose your language and click Next.
4. Click Repair Your Computer and then select the operating system you want to repair.
5. Click on the Startup Repair link from list of recovery tools in System Recovery Options.


If that doesn't fix it:

1. Insert the Windows 7 DVD and restart your computer
2. Boot from the DVD. If prompted, press any key to start Windows from the installation disc.
3. Choose your language and click Next.
4. Click Repair Your Computer and then select the operating system you want to repair.
5. Select Command Prompt and try the following commands (a single command might work, or you may need to use multiple commands depending on the exact problem):

bootrec /fixMBR
bootrec /fixBoot
bootrec /rebuildBCD

Note: there is a space before the /

Dit stukje gaat over Windows 7. Ik weet niet welke versie van Windows je probeert te herstellen, maar probeer het eens.

Bron
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Nov 2015 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Thanks mensen, het is ondertussen gelukt maar hij draait nog steeds niet erg soepel. Had na de bsod's al een paar keer op google gezocht. Defecte harde schijf zou inderdaad kunnen aangezien ik een maandje geleden mijn ram heb vervangen en het hielp geen donder. Kon hem 2 dagen geleden helemaal niet meer opstarten vandaar het terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Hopen dat deze het nog even een maadje of 2 vol kan houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2016 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vraagje over een NAS.
Ik heb een NAS met één ingebouwde schijf. Helaas is er geen ruimte om een tweede schijf in te bouwen, maar kun je wel gewoon een externe HDD aan een USB port hangen om de ruimte te vergroten? Helaas heb ik momenteel geen HDD over om dit simpelweg even te testen, vandaar de vraag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2016 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Bij een synology moet dat sowieso kunnen. Probeer het anders eerst eens met een USB stick, dan weet je of hij dat pakt. Eventueel kan het ook via een e-sata aansluiting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2016 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Nickdhnick schreef:
Bij een synology moet dat sowieso kunnen. Probeer het anders eerst eens met een USB stick, dan weet je of hij dat pakt. Eventueel kan het ook via een e-sata aansluiting.


Stom, helemaal niet gedacht aan een USB stick om het te testen. Thanks!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2016 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Misschien dat iemand van jullie mij met onderstaande kan helpen:

Met de VR brillen in aantocht wil ik graag mijn PC updaten, de CPU etc. ben ik al over uit, alleen over de videokaart ben ik nog in twijfel. De 2 kaarten waar ik over twijfel zijn de GTX 970 en de Radeon R9 390 8GB. Iemand enige ervaring met deze 2?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2016 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Urkie schreef:
Misschien dat iemand van jullie mij met onderstaande kan helpen:

Met de VR brillen in aantocht wil ik graag mijn PC updaten, de CPU etc. ben ik al over uit, alleen over de videokaart ben ik nog in twijfel. De 2 kaarten waar ik over twijfel zijn de GTX 970 en de Radeon R9 390 8GB. Iemand enige ervaring met deze 2?

Voor de laatste gaan. al is het maar omdat deze als (enige?) kaart 8 GB geheugen heeft. GTX 970 is misschien goedkoper, maar is echt een 1080p kaart. En het is maar de vraag of deze nog adequaat spellen kan renderen op hoge framerates (90/120 fps) voor reprojectie.

Misschien anders zelfs nog iets hoger kijken? VR hardware is zeer kostbaar op dit moment en je kan je afvragen of je dat wilt uitgeven voor een op dit moment ''elite speeltje''.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 24 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group