Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Feb 2014 20:30    Onderwerp: The Division Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Ik zag nog geen topic I.V.M. The Division dus vandaar dat ik er een gemaakt hebt.

Heb namelijk een vraag, het spel lijkt me echt geweldig van wat ik gezien heb.Mooie grapichs, realistische gameplay en een mooie open wereld.

Alleen maak ik me zorgen over het feit dat die enkel online is... We zagen bijv. in de demo dat ze met een stuk of 3 man de politiebureau overheersten nadat deze overgenomen was door een stel russen.

Nou zag het er allemaal wel leuk en aardig uit maar we weten allemaal dat als je online speelt met vreemden er veel geauwehoer aan de gang is... wat zou er gebeuren als iemand waarmee je zoiets doet halverwege gewoon weggaat of iets dergelijks.

Stom voorbeeld maar ik zie het 'alleen online' gedeelte niet zitten. Dus het is neem ik aan alleen domweg betere skills krijgen en betere wapens of zou er ook echt een verhaal in zitten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Feb 2014 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Dat weten we pas als we meer info over de game krijgen he...
Waarom zou er geen verhaal in kunnen zitten? In een MMO zit toch ook een verhaal?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Feb 2014 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

elemeNt schreef:
Dat weten we pas als we meer info over de game krijgen he...
Waarom zou er geen verhaal in kunnen zitten? In een MMO zit toch ook een verhaal?
hmm weet niet ik dacht omdat je missies samen doet met andere spelers kan er geen verhaal in zitten want 1 kan bijv. Verder zijn dan de andere.

Maar zou het echt niet weten heb geen verstand van online spellen xd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Jan 2016 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Bump Als het goed is zit ik in de PC Beta en als dat een beetje bevalt dan ga ik de game ook aanschaffen. Ik keek sowieso erg uit naar de game, maar toch wat afwachtend geworden na alle downgrades en mogelijke dlc gebieden. Zijn er misschien mensen die willen teamen in Dark Zone?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Feb 2016 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zoals de meeste weten is The Division beta van het weekend online gegaan. Ik moet zeggen dat ik me er erg goed mee vermaakt heb en eigenlijk verbaasd was dat het online nog goed liep ook!

maar bij deze wilde ik toch even een waarschuwing plaatsen voor mensen die de game (op de PC) willen aanschaffen. Een aantal mensen zijn er achter gekomen dat er totaal geen anti cheat in de game zit en dat het ontzettend makkelijk is om bijvoorbeeld infinite ammo en super speed aan te zetten omdat de client dit niet ziet als cheaten....
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/43iidg/suggestion_there_better_be_anticheat_in_the_final/

https://www.youtube.com/watch?v=H7klQfYYUHY

https://www.youtube.com/watch?v=1_lqMapJxvw

Voordat ik de game aan ga schaffen wil ik dus nog even wel even weten of Ubisoft hier uberhaubt iets mee gaat doen! Anders gaat de Dark Zone totaal onspeelbaar worden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Feb 2016 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Visueel wel downgraded, maar niet zoveel als bij bijvoorbeeld Watch Dogs.

Consoles doen het ook lekker, beide op 1080p30. Nog steeds een prachtige game om te zien, maar gezien het een MMO is, zal het wel altijd online moeten blijven, toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Feb 2016 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Het is altijd online ja. Al heb je daar in de PVE area weinig last van.
Verder vond ik het visueel ook gewoon een toffe game om te zien ja. Hier en daar wat lelijke blurry textures doordat mijn PC niet alles op high aan kan.
Verder zit de pracht van de game in kleine details. Zoals door een sneeuwstorm lopen en bijna niks zien als je tegen de wind in loopt. Maar als je dan omdraait en de wind in je rug hebt, dan heb je ook weer beter zicht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Feb 2016 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Morgen begint de open beta. Ben benieuwd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group