Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
arendvanriet BerichtGeplaatst: 24 Dec 2015 12:28    Onderwerp: Nieuwe gameroom Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Dec 2015
Berichten: 3

Sinds vorige week ben ik mijn kamer aan het verbouwen, en ik heb ik genoeg ruimte voor mijn 52 inch TV. Ik ben alleen nog op zoek zo'n tetris lamp voor erbij. Er bestaan een aantal versies van die lamp, maar ik kan de kleine versie nergens terugvinden.

Ik dacht ze hier op deze site ze gezien te hebben, maar als ik nu google vind ik telkens dezelfde terug (7delen), terwijl er ook een kleine versie van heeft bestaan.

Heeft iemand een idee waar dit te koop zou kunnen zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Dec 2015 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

We hebben het over deze lamp, toch?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Siepje BerichtGeplaatst: 27 Jan 2016 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2016
Berichten: 5

Ik kan je niet verder helpen, maar wow erg tof zo´n lamp. Wist niet dat zoiets bestond. Ga zelf ook even op zoek naar een exemplaar voor in mijn slaapkamer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group