Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
René. BerichtGeplaatst: 16 Feb 2015 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Mwa, hij heeft er 3 weken aan gewerkt. Makkelijk is anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
René. BerichtGeplaatst: 13 Jun 2015 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Ryu van street fighter confirmed.

En Roy van Fire Emblem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Jun 2015 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857



Ik moet hier een poster van hebben!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Cloud Strife uit de Final Fantasy-reeks gaat toegevoegd worden aan Super Smash Bros. for Wii U en Super Smash Bros. for 3DS. Wanneer is nog niet helemaal bekend, maar er is wel al een trailer beschikbaar. Deze zal spoedig op YouTube verschijnen, vermoed ik...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

YouTube: toon


Echt geweldig! Was helemaal hyped en toen ik die muziek hoorde in het begin werd ik helemaal gek! XD Ziet er allemaal top uit! Hoewel FF VII de start van PlayStatiion was en nooit verscheen op een Nintendo console, is het geweldig dat Nintendo dit doet voor zijn fans en laten zien dat ze niet butthurt zijn. Kan ook niet meer sinds ze nu (al jaren weer) een goede relatie hebben. Toch awesome dat het Cloud is inplaats van een SNES FF character. Respect Nintendo! Kunnen we aannemen dat de remake op de NX komt en PSN/XBLA FF VII port voor Wii U?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
YouTube: toon


Echt geweldig! Was helemaal hyped en toen ik die muziek hoorde in het begin werd ik helemaal gek! XD Ziet er allemaal top uit! Hoewel FF VII de start van PlayStatiion was en nooit verscheen op een Nintendo console, is het geweldig dat Nintendo dit doet voor zijn fans en laten zien dat ze niet butthurt zijn. Kan ook niet meer sinds ze nu (al jaren weer) een goede relatie hebben. Toch awesome dat het Cloud is inplaats van een SNES FF character. Respect Nintendo! Kunnen we aannemen dat de remake op de NX komt en PSN/XBLA FF VII port voor Wii U?

Geen idee. Maar ik ben eerlijk gezegd al blij genoeg dat "Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past" en "Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King" in Europa naar de 3DS komen.

Zou wel erg mooi zijn als de PC-port van Final Fantasy VII ook op NX verschijnt. Of beter nog... de échte remake! Want zeg nu zelf, als de console-variant van de Nintendo NX net zo krachtig (of krachtiger?) is dan een PlayStation 4, zou dat toch moeten lukken, niet? Zou wel weer een mooie game zijn die Nintendo weer op de kaart kan zetten bij fans van het genre...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Asianator schreef:

Geen idee. Maar ik ben eerlijk gezegd al blij genoeg dat "Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past" en "Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King" in Europa naar de 3DS komen.


Idd Hoewel de holiday line up een beetje mager is (love Xenoblade, maar wordt geen smash seller ben ik bang) komen er toch zat games uit waar ik naar uit kijk. En ik moet die golden Mega Man Amiibo hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 02:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik heb de hele direct gekeken als professioneel staflid (Al die oudjes van het team moeten toch slapen he XD) maar het was onmogelijk al het nieuws te verwerken. Alles staat wel in de wachtrij voor de genoemde oudjes morgen

Vond de Zelda U teaser (Met de naam Heaven of Wigan ofzo?) wel erg vet. Maar Nintendo vindt zichzelf wel erg leuk getuige titels als Badge Arcade. Kom op zeg, wat een opzichtige troep, zelfs voor een Ninty fan.

De Zelda aankondiging en de Zelda teaser waren zeker de highlights. Nintendo kan dus wel verrassen, hopelijk meer van dit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 04:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Redneckerz schreef:
Ik heb de hele direct gekeken als professioneel staflid (Al die oudjes van het team moeten toch slapen he XD) maar het was onmogelijk al het nieuws te verwerken. Alles staat wel in de wachtrij voor de genoemde oudjes morgen

Vond de Zelda U teaser (Met de naam Heaven of Wigan ofzo?) wel erg vet. Maar Nintendo vindt zichzelf wel erg leuk getuige titels als Badge Arcade. Kom op zeg, wat een opzichtige troep, zelfs voor een Ninty fan.

De Zelda aankondiging en de Zelda teaser waren zeker de highlights. Nintendo kan dus wel verrassen, hopelijk meer van dit!


De Zelda Wii U teaser was echt nice. Beste 12 seconden ooit. het viel me ook op dat star fox zoals verwacht grafisch er nu toch een stuk beter uitziet dan op de E3. Lijkt me dan ook de reden van het uitstellen.

Het zou me overigens niet verbazen als super smash bros. for NX een launch titel gaat worden: de Wii U versie met alle DLC personages en stages erin (+ nog een paar extra's). Zou een slimme zet zijn naar mijn mening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 07:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Goeie direct. Vooral eeg veel 3DS games weer. Ben ik wel blij mee. En TP HD ben ik blij mee. Nooit echt aan TP toegekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:

De Zelda Wii U teaser was echt nice. Beste 12 seconden ooit.

Een zeer welkome verrassing van Nintendo. Game ziet er echt fantastisch uit.

laraishond schreef:

het viel me ook op dat star fox zoals verwacht grafisch er nu toch een stuk beter uitziet dan op de E3. Lijkt me dan ook de reden van het uitstellen.

Ik vind het er nog steeds matig uitzien om eerlijk te wezen. Het ziet er wel uit als een Starfox titel, maar qua visuals is het imo nog steeds ondermaats.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Dec 2015 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wauw. Bayonetta in Smash Bros. Zag dat niet aankomen! Nieuwe Fire Emblem personage is ook tof vooral haar moveset (die van Bayonetta ook btw), maar hebben we nu niet super veel FB personages in deze game.

Ene kant ook jammer dat we nog niet wat andere veteranen terug zagen zoals Wolf. Konden ze nog makkelijk over brengen zoals Lucas.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 16 Dec 2015 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Bayonetta zag er echt gruwelijk uit! Eerste en enige DLC die ik per sé moet hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group