Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
svcreapy BerichtGeplaatst: 02 Okt 2007 21:19    Onderwerp: Gratis Nintendo Wii Beschermhoesje voor je wiimote Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

Nintendo:

Nintendo Probeert haar Producten continu te verbeteren. de laatste ontwikeling op dit gebied is de "Wii Afstandsbedieninghoes".
een beschermende hoes voor de Wii afstandsbediening

Bestaande Wii bezitters kunnen deze Wii afstandsbedieninghoezen Kosteloos Bestellen op onze website.

* Website Nintendo

http://wii.nintendo.nl
http://wii.nintendo.be



Bron: Mijn Wii
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze binnen zijn? ik heb ze een aantal weken geleden besteld maar heb niks gehoord ever since.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 07 Nov 2007 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Ik heb ze eergisteren net binnen gekregen. Rare dingen, maar absoluut veilig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Nov 2007 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

CengizMan schreef:
Ik heb ze eergisteren net binnen gekregen. Rare dingen, maar absoluut veilig.
Ik vandaag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 07 Nov 2007 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

kreeg z vandaag binnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

ik heb ze vorige week binnen gekregen,maar ik heb er geleik noch 1tje besteld voor mijn andere,ik wou het eerst testen snap je,ok,mischien niet vorige week,maar wel een teidje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Okee okee leuk dat jullie ze binnen hebben, maar ik zou er ook graag bij willen weten hoelang het dan heeft geduurd? maanden, weken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

ace_quorthon schreef:
Okee okee leuk dat jullie ze binnen hebben, maar ik zou er ook graag bij willen weten hoelang het dan heeft geduurd? maanden, weken?


volgens mij duurde het een maand of 2 als ik het goed herriner,ik had het geileik besteld toen ik het bericht op mijn wii kreeg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Ok tnx, dan zijn mijn anderhalve maand niet extreem lang dus:)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 10 Nov 2007 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

ok this is weird,heb gister noch 2 wii bescherm hoesjes gekregen,is dit ook bij iemand anders gebeurt???
ik had er dus 1 en heb nu er 2 bij gekregen


Laatst aangepast door Nintendo Power op 10 Nov 2007 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 10 Nov 2007 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Heb er ook 4 besteld, ben benieuwd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pius Maximus BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Jun 2007
Berichten: 14

Heb ze vandaag gekregen. Maar ik vraag me af of ik ze ga gebruiken. Ziet er uit als een condoom voor je wiimote. Iemand die hier anders over denkt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Pius Maximus schreef:
Heb ze vandaag gekregen. Maar ik vraag me af of ik ze ga gebruiken. Ziet er uit als een condoom voor je wiimote. Iemand die hier anders over denkt?


nou eh Pius Maximus maak me alstje blieft niet misselijk,ach ja,die hoesjes vond ik zo goed dat ik eigenlijk dacht dat ik ze erin noch kon gebruiken voor de oplader,maar dat was niet slim,gellukkig dat ik de misterieuze verpakking opnieuw kreeg op een rare reden,en ik gebruikte die kappotte voor een afstandsbediening,het paste precies in en waarom zou ik die kappotte nou weggoien als ik het ook voor iets anders kan gebruiken


ik vind ze dus erg handig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

heb ze ook vond t erg lang duren hoor denk wel 2 maanden en eigenlijk t moment dat ik dacht ik ga dr eens naar vragen leggen ze op mn deurmatje

ze zijn (jammer genoeg) alleen niet geschikt om mn wiimotes zo in de lader te pleuren ach ja alleen de onderste helft dr uit halen dat probleem ook weer gefixt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group