Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  
the_dan BerichtGeplaatst: 08 Dec 2012 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

ZoZo, BL2 heeft toch veel prijzen gewonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Dec 2012 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Best shooter: en terecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Dec 2012 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

the_dan schreef:
ZoZo, BL2 heeft toch veel prijzen gewonnen


En dan niet eens genomineerd voor GOTY... right. De show was verder ook best tof om te kijken dit jaar. Alleen om dan The Walking Dead game of the year te maken... dat kan echt niet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Okt 2014 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Voor de release van BL The Pre sequel zit er als het goed is een kleine gift in je mailbox met shift codes voor BL2 en The Pre Sequel Ik denk iets van ingame items (golden key). Ik ga ze zo even redeemen.

Mocht iemand The Pre-Sequel gaan halen in de eerste week (code is 7 dagen na release geldig):

Borderlands: The Pre-Sequel SHiFT codes:

Xbox 360: KKK3J-T66J3-FZH3X-KFJJ3-JSF6R
PlayStation 3: KKK3J-T66R6-HTF5T-SBKJ3-JSFRJ
PC/Mac/Linux: KKK3J-T66R5-BXC3T-JBJJ3-JSF9T
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 03:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Yay Borderlands

https://www.youtube.com/watch?v=1thUk0tgHPw&list=UUR2LFMF0w3qz3Gk7Jawj1mg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

@MasterRace, hoe kom je zo vroeg aan Borderlands?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

is season pass 10kb oid, wat downloadde die snel, kreeg het download balkje nieteens. (tps)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

D: schreef:
is season pass 10kb oid, wat downloadde die snel, kreeg het download balkje nieteens. (tps)


Content zit dus al in de game, hoeft enkel 'vrijgespeeld' te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Of de content komt via een patch voor comptabiliteitsredenen maar je hebt de key nodig om het vrij te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De downloadable content van BL2 zit zeker niet ingebegrepen bij de season pass download. Die moet je apart downloaden voor zover ik weet. De Season pass is alleen een unlock dingetje. (op de PS3)

Of dit bij Pre-Sequelof andere systemen als Steam is weet ik niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Nov 2015 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Even een bump... op vrijdag 20 november 2015 verschijnt er voor PlayStation 3 en Xbox 360 een heus zeer interessant "Borderlands Triple Pack" met daarin 'Borderlands,' 'Borderlands 2,' en Borderlands: The Pre-Sequel.' Ook toegevoegd is alle downloadbare content (DLC) die ooit voor deze drie titels is uitgebracht. Met een prijskaartje van €39,99 een zeer mooi pakket, als je het mij vraagt!

Dat is dus direct ook de reden dat ik hier een pre-order voor heb neergezet. Het enige wat ik me afvraag is of de DLC ook daadwerkelijk op disc geleverd zal worden, of dat het simpelweg gaat om vouchers. Want als dat laatste waarheid blijkt, laat ik de pre-order varen. Maar als ik zo eens kijk naar de GOTY-uitgaven van Borderlands en Borderlands 2, geeft het me toch nog een sprankje hoop...



Laatst aangepast door Asianator op 16 Nov 2015 20:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Nov 2015 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dat is een zeer boeiende koop, maar zou deze ook niet algauw in de Cex komen te staan voor een nog lagere prijs? De individuele titels kosten niks daar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Nov 2015 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Dat is een zeer boeiende koop, maar zou deze ook niet algauw in de Cex komen te staan voor een nog lagere prijs? De individuele titels kosten niks daar.

Geen idee. Maar ik heb graag een mooie disc-based collectie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Nov 2015 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Dat is een zeer boeiende koop, maar zou deze ook niet algauw in de Cex komen te staan voor een nog lagere prijs? De individuele titels kosten niks daar.

Geen idee. Maar ik heb graag een mooie disc-based collectie.

Dat zeker, maar de 3 basisgames op disc tweedehands zijn een stuk goedkoper dan deze collectie Ik heb ze liever alle drie apart
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Nov 2015 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Dat is een zeer boeiende koop, maar zou deze ook niet algauw in de Cex komen te staan voor een nog lagere prijs? De individuele titels kosten niks daar.

Geen idee. Maar ik heb graag een mooie disc-based collectie.

Dat zeker, maar de 3 basisgames op disc tweedehands zijn een stuk goedkoper dan deze collectie Ik heb ze liever alle drie apart

Snap ik. Maar mochten bij deze collectie alle DLC's op disc geleverd worden, dan is dit voor Borderlands: The Pre-Sequel de enige manier om alle DLC voor PS3/360 op disc te krijgen aangezien deze game op die systemen nooit een 'complete' release heeft mogen ontvangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Nov 2015 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zojuist kreeg ik een e-mail van Bol.com met het bericht dat mijn pakketje is verstuurd. Ben benieuwd of alle DLC op de discs staan... we zullen zien!

Overigens ben ik voor de Xbox 360-versie van het Borderlands Triple Pack gegaan...

EDIT:
Het pakket is binnen en voelt vrij zwaar aan. Maar ik zit met een dilemma. Ik kan duidelijk voelen dat er meerdere discs in het pakketje zitten en heb de doos grondig bekeken en alle teksten gelezen. Nergens kan ik meldingen vinden die me zeggen dat een gedeelte van de inhoud (bijvoorbeeld de DLC) gedownload moet worden. Maar als ik het pakket openmaak en er zijn wel downloadcodes, dan kan ik 't niet terugbrengen en heb ik essentieel €39,99 betaald voor games die ik al heb. Wat te doen...?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group