Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
D: BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 19:40    Onderwerp: Tales of zeblabla Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Kan iemand mij hier even vertellen of tales of zestiria voor de ps4 beter is dan tales of xilia want die game was echt extreem slecht vergeleken met tales of graces (1)

Of hebben ze bij zestiria ook de unlockables eruit gesloopt en dlc gemaakt?

Want dat breekte xilia voor mij, te weinig om te doen in dat spel. Endgame dungeon was ook dom en met andere char spelen zzzz.

alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 20:16    Onderwerp: Re: Tales of zeblabla Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

D: schreef:
Kan iemand mij hier even vertellen of tales of zestiria voor de ps4 beter is dan tales of xilia want die game was echt extreem slecht vergeleken met tales of graces (1)

Of hebben ze bij zestiria ook de unlockables eruit gesloopt en dlc gemaakt?

Want dat breekte xilia voor mij, te weinig om te doen in dat spel. Endgame dungeon was ook dom en met andere char spelen zzzz.

alvast bedankt.


Als je Xillia slecht vindt moet je eerlijk gezegd niet aan Zestiria beginnen, zestiria heeft ook erg weinig extras. De extra dungeon unlock je automatisch na het uitspelen en is niks anders dan een aantal paths te volgen van 2 floors en vevolgens de boss te verslaan.

Dlc van zestiria bevat meren deels costumes, de game zelf kent erg weinig tot geen extra costumes waardoor er geen variatie zit in de battles als je net als mij ook nog wel eens andere costumes wilt dat ook nog eens de battle soundtrack vervangt.

Sidequests, er zijn een aantal sideguests zoals het vinden van 73 stone tablets, of 50 normins, en 36 orbs. Of een extra stadje ding Katz Village waar je skits en filmpjes kunt bekijken.

De min punten aan de game zelf is is de enorm irritante camera tijdens battles als je bij een object staat of muur.

Voor mij is zestiria echt een vette game, en dat vond ik ook van Xillia. Maar de keuze is aan jou.

En met andere personages spelen in zestiria blijft Sorey en rose de beste waar je mee kan spelen, andere 5 zijn veel te langzaam. Zelfs Alisha waar de meesten op geilen een enorm waardeloos personage is om mee te spelen.

Vergeet niet als je de game koopt dat je vanaf binnenkort de Alisha Episode moet kopen als DLC. Nu is het nog gratis via bandai namco.

Vergeet ook niet dat Zestiria een erg makkelijke game is op normal ivm de transformaties in battles dat je de gevecht snel wint.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 20:23    Onderwerp: Re: Tales of zeblabla Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

dantekloon schreef:
D: schreef:
Kan iemand mij hier even vertellen of tales of zestiria voor de ps4 beter is dan tales of xilia want die game was echt extreem slecht vergeleken met tales of graces (1)

Of hebben ze bij zestiria ook de unlockables eruit gesloopt en dlc gemaakt?

Want dat breekte xilia voor mij, te weinig om te doen in dat spel. Endgame dungeon was ook dom en met andere char spelen zzzz.

alvast bedankt.


Als je Xillia slecht vindt moet je eerlijk gezegd niet aan Zestiria beginnen, zestiria heeft ook erg weinig extras. De extra dungeon unlock je automatisch na het uitspelen en is niks anders dan een aantal paths te volgen van 2 floors en vevolgens de boss te verslaan.

Dlc van zestiria bevat meren deels costumes, de game zelf kent erg weinig tot geen extra costumes waardoor er geen variatie zit in de battles als je net als mij ook nog wel eens andere costumes wilt dat ook nog eens de battle soundtrack vervangt.

Sidequests, er zijn een aantal sideguests zoals het vinden van 73 stone tablets, of 50 normins, en 36 orbs. Of een extra stadje ding Katz Village waar je skits en filmpjes kunt bekijken.

De min punten aan de game zelf is is de enorm irritante camera tijdens battles als je bij een object staat of muur.

Voor mij is zestiria echt een vette game, en dat vond ik ook van Xillia. Maar de keuze is aan jou.

En met andere personages spelen in zestiria blijft Sorey en rose de beste waar je mee kan spelen, andere 5 zijn veel te langzaam. Zelfs Alisha waar de meesten op geilen een enorm waardeloos personage is om mee te spelen.

Vergeet niet als je de game koopt dat je vanaf binnenkort de Alisha Episode moet kopen als DLC. Nu is het nog gratis via bandai namco.

Vergeet ook niet dat Zestiria een erg makkelijke game is op normal ivm de transformaties in battles dat je de gevecht snel wint.

thx, je hebt me een miskoop bespaart zo te lezen. (gezien ik een scheithekel heb aan lege games waar niks in te unlocken valt en vervolgens alles als dlc te koop is, godsamme zeg ik koop toch een game en niet een demo of wat) Was aan het contempleren om die game te kopen omdat ie atm in de uitverkoop is in game mania, beetje sidetrack enzo maar zou de FF type 0 goed zijn? Tis immers een port en daar ben ik nooit zo uppity over omdat ik natuurlijk een ps4 heb voor de graphics, maar die is nu ook iets van 25 euro oid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Type 0 is wel een erg leuke game, overduidelijk is te zien dat de game afkomstig is van de PSP, de graphics zijn slecht. maar wel fijn qua gameplay, als je een trophy hunter bent is de game nog makkelijk om platinum te behalen ook

maar of je veel extras kunt unlocken met type 0 weet ik niet, sinds ik de game platinum heb ben ik ermee gestopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2015 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ben geen trophyhunter meer, gestopt toen ik lvl 20 werd. Heb zelfs trophy notificaties uit staan op mn ps4. Wil me er niet meer door laten leiden of zelfs lekker maken. Sinds ik tijdje pc / steam games en oude ps2 games heb gespeeld ben ik afgekicked van die arelaxte verslaving en dat wil ik ook zo houden.

Ja was al bang dat type 0 slechte graphics zou hebben, meh.. ik wacht wel op fallout 4 in dat geval. bedankt voor alle info iig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group