Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Secret of Mana remake met 40% meer...goed idee???
Ja
62%
 62%  [ 5 ]
Nee
0%
 0%  [ 0 ]
Secret of Mana????0_o
37%
 37%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 8

Auteur Bericht   
CengizMan BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 11:01    Onderwerp: Secret of Mana remake Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Hey iedereen.
De laatste tijd speel ik weer wat met mijn oude SNES. Secret of Mana lekker uitgespeeld. Nou zocht ik op het Internet naar wat info voor het spel. Op wikipedia (volgens mij) zag ik dat Secret of Mana eigenlijk 40% meer bevatte. Alleen dit ging niet door omdat de Snes CD add-on niet kwam. Nu heb je de DS, en WiiWare komt er aan. Ze kunnen allebei meer aan dan de SNES. Zou het niet een goed idee zijn om een SoM remake te maken voor de DS/WiiWare?
Ik vraag me gewoon af wat jullie denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bruno Jacobs BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eigenaar


Geregistreerd op: 28 Jun 2003
Berichten: 1586

Uiteraard goed idee, dat spel in co-op met zijn tweeen is en was geweldig, Banaan (als die hier nog rondhangt) is het ook altijd roerend met me eens

Als het spel dus met 40% meer content uit zou komen ben ik zeker pro!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bufHalo BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2007
Berichten: 4

Zou prachtig zijn moesten ze van dit spel een remake maken, het blijft een van mijn favorieten, en ik denk wel dat het er van komt met de tijd. Gr,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Wat nou jammer is aan de Mana serie si dat Square-Enix het een beetje als een test spel gebruiken. Of het wel of niet aanslaat bij de speler...Helaas is het zo dat ze niet met de beste ideeën komen. Ik heb ook Sword of Mana, echt een tegenvaller...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group