Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Absurd14 BerichtGeplaatst: 16 Okt 2007 19:35    Onderwerp: Hoezo zou ik/jij de Wii halen? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 15

De titel is best duidelijk, maar zal het verder een uitleg geven.

Toen de Wii nog uit moest komen, vond ik het helemaal tof en was ik helemaal In to the Wii.

Gek genoeg heb ik uiteindelijk een xbox360 gehaald, omdat ik hem een stuk goedkoper kon krijgen via Bartsmit dmv een actie.

Nu een jaar verder, ga ik weer eventjes werken, en het verdient lekker.
Ik ga rond begin november beginnen, en zit nu dus te twijfelen om de Wii rond de kerst/ begin Januari te halen.

Nu twijfel ik alleen nog..
Zijn de graphics redelijk of echt ronduit lelijk bij sommige spellen?
Verder vindt ik maar een beperkt aantal spellen leuk.. (zo ben ik zeker een fan van Mario, dus ik zit ok met Galaxy, Mario Kart en misschien aankomende spellen.. Super Smash lijkt me ook tof, enzovoort)

Maar nu dus een beetje ook aan jullie de vraag

OOK OM DIT TOPIC CENTRAAL TE MAKEN

Waarom heb jij de Wii gehaald?
Waarom zouden andere mensen de Wii moeten halen?
Wat vindt je van de Wii en de Spellen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 16 Okt 2007 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Als ik jou was zou ik hem niet halen. Ik heb een Wii en hij was de eerste twee weken leuk, nu speel ik er misschien een uurtje in de twee/drie week op. Zelfs me PS2 staat nog vaker te draaien. Het verschil tussen de graphics van de Wii en PS2 is zichtbaar en dan in het voordeel van de PS2. Daarnaast valt het spel aanbod erg tegen, weinig goede games en veel mini-games onzin. Super Mario galaxy en Brawl worden toppers, misschien word No More Heroes ook nog wat maar daarna is het wel weer gebeurd met de pret. Galaxy en Brawl speel je misschien ook twee/drie week en dan heb je dat ook weer gezien.

Ik heb hem gehaald omdat hij me erg leuk leek, nu vink er weinig meer aan. Wanneer Brawl en Galaxy uit zijn gekomen en deze vallen mij ook tegen, dan schop ik hem het huis uit en haal een Xbox 360.

Kortom: ik zou het iig niet meer doen nu ik beter weet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 16 Okt 2007 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

robert.wittenaar schreef:
Galaxy en Brawl speel je misschien ook twee/drie week en dan heb je dat ook weer gezien.


Als je Brawl in de multiplayer speelt, zowel online of gewoon met vrienden, denk ik niet dat je dat spel al na twee/drie weken niet meer speelt.
----

Om je vragen maar te beantwoorden:
1) Omdat ik Mario, Zelda en andere Nintendo spellen wil spelen, omdat de console toendertijd veel goedkoper was dan de andere consoles en omdat ik de WiiMote wel tof vind.
2) Bovenstaande redenen gelden natuurlijk ook voor jou, al is de prijs van de PS3 wel hard aan het dalen.
3) De spellen zijn tot nu toe nog niet heel bijzonder, maar de komende tijd verschijnt er best veel moois, als Battalion Wars 2, Mario Galaxy, Zack en Wiki, Resident Evil Umbrella Chronicles en Super Smash. Daarnaast verwacht ik ook dat je een behoorlijke tijd met de console vooruit kan, aangezien deze nu nog in zijn eerste levensjaar zit. De graphics...., ach daar moet je geen Wii voor kopen. Natuurlijk worden de graphics wel steeds beter en zullen ze de PlayStation 2 ook ruimschoots voorbij schieten, maar 360 kwaliteit hoef je bepaald niet te verwachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Absurd14 BerichtGeplaatst: 16 Okt 2007 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 15

Ag, een 360 heb ik al dus ja.

Maar een Wii leek me wel leuk, zeker nu met dit koude weer..
lekker vrienden uitnodigen, spelen met wat bier enzo.

Maar ik wil natuurlijk wel wat kicke spelletjes..
Niet alleen Mario galaxy en Brawl en daarmee afgelopen.
Resident evil leek me wel kicke
En die 2e raving rabbits had misschien ook wel wat.

Maar om natuurlijk de reacties te horen van wii bezitters of mensen die een wii hebben kunnen mij natuurlijk overhalen of juist niet om een wii te halen..

Erg belangrijk dus, want ook al ie ie goedkoper dan de andere consoles.. Het blijft een smak geld

(overigens ben ik niet echt in de ps3 geďntersseerd:) )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 02 Nov 2007 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

ik heb net me 360 verkocht om me meer op de wii te kunnen storten. de games zijn nog niet op top niveau maar daar zit verandering in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
angienl BerichtGeplaatst: 02 Nov 2007 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2007
Berichten: 37

Ik vind de wii net zo geweldig. ik zou eerder voor een 360 of ps3 gaan.
Denk maar aan de games die er zijn of komen. HALO 3 Fifa08 Need for speed prostreet assisin creed Call of duty 4 Ikdenk dat schiet spellen op de wii niet echt goed zijn.

Ik geloof er niet in dat wii percies doet waar jij naar toe richt want je kan Wii sport makkelijk doen zonder te veel bewegen met je stick
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

angienl schreef:
Ik vind de wii net zo geweldig. ik zou eerder voor een 360 of ps3 gaan.
Denk maar aan de games die er zijn of komen. HALO 3 Fifa08 Need for speed prostreet assisin creed Call of duty 4 Ikdenk dat schiet spellen op de wii niet echt goed zijn.

Ik geloof er niet in dat wii percies doet waar jij naar toe richt want je kan Wii sport makkelijk doen zonder te veel bewegen met je stick



nou schiet spellen zouden juist beter zijn op de WII alleen als je GFX bedoelt dan ok tegenover de 360 en ps3 is het een tegen valler maar met firstparty games van nintendo zelf merk je geen verschil

@absurd14

ik heb ook een wii gekocht omdat er ook heel veel spellen uit komen die ik wil spelen en drm kan je het beste een combo hebben

360 plus wii
of
PS3 plus wii

en in jouwn geval 360 plus wii is ook het beste combo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 16 Nov 2007 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Waarom heb jij de Wii gehaald?
Mario , zelda , dbz.. de besturing xD

Waarom zouden andere mensen de Wii moeten halen?
Daarom dus xD


Wat vindt je van de Wii en de Spellen..
Nog niet heel veel, komt met de tijd.

Andere reden ?
Omdat je tyrone al avatar hebt xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group