Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Goof BerichtGeplaatst: 06 Dec 2014 22:37    Onderwerp: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Heb gisteren van de sint dit spel gekregen en vanavond dit spel uitgeprobeerd. Man, wat ben ik teleurgesteld! Dit spel kamt met serieuze rendering-problemen, veel lag, een lage fps, lange laadtijden en heeft (dus) verschrikkelijk slechte graphics. Na een paar minuutjes spelen zag ik al dat het mis was en heb ik de controller weer neergelegd. ik had niet verwacht dezelfde kwaliteit te zien als op de ps4/xbox one maar dit slaat alles. By far het lelijkste spel op de playstation 3. Dit spel had nooit al uitgebracht mogen worden. Mijn advies: koop shadow of mordor niet voor de last-gen consoles!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Dec 2014 11:00    Onderwerp: Re: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Goof schreef:
Heb gisteren van de sint dit spel gekregen en vanavond dit spel uitgeprobeerd. Man, wat ben ik teleurgesteld! Dit spel kamt met serieuze rendering-problemen, veel lag, een lage fps, lange laadtijden en heeft (dus) verschrikkelijk slechte graphics. Na een paar minuutjes spelen zag ik al dat het mis was en heb ik de controller weer neergelegd. ik had niet verwacht dezelfde kwaliteit te zien als op de ps4/xbox one maar dit slaat alles. By far het lelijkste spel op de playstation 3. Dit spel had nooit al uitgebracht mogen worden. Mijn advies: koop shadow of mordor niet voor de last-gen consoles!

Het schijnt inderdaad een behoorlijk slechte port job te zijn geweest. Visueel zou het nog wel redelijk zijn maar het is ontzettend buggy heb ik begrepen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Dec 2014 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zag het laatst ook bij een kennis. Ontzettend lage framerate en zelfs de audio die constant lagt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 07 Dec 2014 23:20    Onderwerp: Re: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Redneckerz schreef:
Goof schreef:
Heb gisteren van de sint dit spel gekregen en vanavond dit spel uitgeprobeerd. Man, wat ben ik teleurgesteld! Dit spel kamt met serieuze rendering-problemen, veel lag, een lage fps, lange laadtijden en heeft (dus) verschrikkelijk slechte graphics. Na een paar minuutjes spelen zag ik al dat het mis was en heb ik de controller weer neergelegd. ik had niet verwacht dezelfde kwaliteit te zien als op de ps4/xbox one maar dit slaat alles. By far het lelijkste spel op de playstation 3. Dit spel had nooit al uitgebracht mogen worden. Mijn advies: koop shadow of mordor niet voor de last-gen consoles!

Het schijnt inderdaad een behoorlijk slechte port job te zijn geweest. Visueel zou het nog wel redelijk zijn maar het is ontzettend buggy heb ik begrepen.
Ja, als het nou alleen grafische problemen waren maar de audio hapert ook nog eens en er zijn inderdaad veel bugs. Zelfs het openen van het menu is een zware opgave.

En toen ik de game startte dacht ik vroeg ik me af hoe lang het zou duren tot alle textures waren geladen eens maar dat bleek al te zijn gebeurd. Er zijn mooiere ps2-spellen.

Dit is gewoon een belediging naar alle ps3-bezitters toe. Breng de game dan alleen op de next-gen consoles uit. Zonder Nemesis-system is de game toch een stuk minder interessant. Ik denk dat ik deze mislukte versie maar van de hand ga doen en ga wachten tot ik een ps-4 heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ter illustratie:
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 00:41    Onderwerp: Re: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Goof schreef:

En toen ik de game startte dacht ik vroeg ik me af hoe lang het zou duren tot alle textures waren geladen eens maar dat bleek al te zijn gebeurd. Er zijn mooiere ps2-spellen.

Dat laatste is wat overdreven. De titel ziet er redelijk uit maar het is duidelijk niet bedoeld voor last-gen tech.

Goof schreef:

Dit is gewoon een belediging naar alle ps3-bezitters toe. Breng de game dan alleen op de next-gen consoles uit. Zonder Nemesis-system is de game toch een stuk minder interessant. Ik denk dat ik deze mislukte versie maar van de hand ga doen en ga wachten tot ik een ps-4 heb.

Volgens mij heeft Monolith ook niet de last-gen versies gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 09:46    Onderwerp: Re: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Redneckerz schreef:
Goof schreef:

En toen ik de game startte dacht ik vroeg ik me af hoe lang het zou duren tot alle textures waren geladen eens maar dat bleek al te zijn gebeurd. Er zijn mooiere ps2-spellen.

Dat laatste is wat overdreven. De titel ziet er redelijk uit maar het is duidelijk niet bedoeld voor last-gen tech.

Op mijn ps3 ziet de game er echt slecht uit hoor. Het komt niet eens in de buurt van de standaard. Dit komt vooral door de verlate texture pop-ups en renderingproblemen. Daarnaast is de belichting erg matig en is het kleurgebruik lelijk wat het tot een grauw en triest geheel maakt. Games als God of War II boden mooiere graphics en waren een veel grotere lust voor het oog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 11:24    Onderwerp: Re: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Goof schreef:

Op mijn ps3 ziet de game er echt slecht uit hoor. Het komt niet eens in de buurt van de standaard. Dit komt vooral door de verlate texture pop-ups en renderingproblemen. Daarnaast is de belichting erg matig en is het kleurgebruik lelijk wat het tot een grauw en triest geheel maakt. Games als God of War II boden mooiere graphics en waren een veel grotere lust voor het oog.

Het zal vooral de grauwheid zijn die veel mensen doet zeggen dat de game visueel slecht is. En toegegeven, voor een end of life PS3 titel ziet er ook niet best uit. Maar spuuglelijk durf ik de game nu ook weer niet te noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 13:37    Onderwerp: Re: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Redneckerz schreef:
Goof schreef:

Op mijn ps3 ziet de game er echt slecht uit hoor. Het komt niet eens in de buurt van de standaard. Dit komt vooral door de verlate texture pop-ups en renderingproblemen. Daarnaast is de belichting erg matig en is het kleurgebruik lelijk wat het tot een grauw en triest geheel maakt. Games als God of War II boden mooiere graphics en waren een veel grotere lust voor het oog.

Het zal vooral de grauwheid zijn die veel mensen doet zeggen dat de game visueel slecht is. En toegegeven, voor een end of life PS3 titel ziet er ook niet best uit. Maar spuuglelijk durf ik de game nu ook weer niet te noemen.

Heb je de game op de PS3 gespeeld? Ik kan Goof hier alleen maar gelijk in geven. De game is gewoon spuuglelijk en schandalig dat het op deze manier op de markt gebracht wordt. Ik schrok me echt kapot toen ik het speelde. Dit heeft niks met smaak of grauwheid te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 14:05    Onderwerp: Re: Shadow of Mordor (Ps3) Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

elemeNt schreef:

Heb je de game op de PS3 gespeeld?

Ik baseer mij op de screenshots van Eurogamer en de vergelijkingen tussen de PS3 en PS4 versie alsmede de gegeven review over de last gen versie.

elemeNt schreef:

De game is gewoon spuuglelijk en schandalig dat het op deze manier op de markt gebracht wordt.

Het zou inderdaad niet mogen dat texturen veel te lang erover doen om in te laden en dat bepaalde textures van een schrikwekkend lage kwaliteit zijn alsmede de overige technische tekort komingen. Dat gezegd hebbende, in screenshots ziet de game er ''redelijk'' uit. Als in een PS3 titel die in 2010 uit was gekomen. In beweging zal dat wel anders zijn.

elemeNt schreef:

Dit heeft niks met smaak of grauwheid te maken.

Ik vind van wel. SOM is niet een titel die het moet hebben van felle kleuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Laat ik dit even voorop stellen: ik stel niet zo'n grote waarde aan graphics (ik speel graag oudere rpg's en hd-port's, of simpele Indie-games), maar de visuals moeten wel enigszins aantrekkelijk zijn en dat is nu, op de cutscenes na, niet het geval. Zo vind ik Lair bijvoorbeeld al een een mooiere game en die kreeg van Gamed.nl in 2008 een 30 voor graphics.

De last-gen consoles hebben gewoon niet genoeg ram en grafische kracht om de game af te spelen. Diegene die verantwoordelijk is voor het uitbrengen van SoM zou elke benadeelde de game eigenlijk gewoon uit de schappen moeten halen en de speler moeten vergoeden aangezien het de verwachtingen niet waar heeft kunnen maklen. De game haalt de standaard gewoon niet. Op audieel vlak niet, noch op visueel gebied.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Goof schreef:
Laat ik dit even voorop stellen: ik stel niet zo'n grote waarde aan graphics (ik speel graag oudere rpg's en hd-port's, of simpele Indie-games), maar de visuals moeten wel enigszins aantrekkelijk zijn en dat is nu, op de cutscenes na, niet het geval. Zo vind ik Lair bijvoorbeeld al een een mooiere game en die kreeg van Gamed.nl in 2008 een 30 voor graphics.

Lair was ook een ontzettend buggy game. Dat kreeg ik dan ook aftrek op het visuele gedeelte.

Goof schreef:

De last-gen consoles hebben gewoon niet genoeg ram en grafische kracht om de game af te spelen.

Klopt. Maar de install base van de last gens is nog zo groot dat het nog steeds aantrekkelijk is om een dergelijke versie te maken. Zelfs als daar teveel concessies voor moeten worden gedaan.

Persoonlijk ben ik van mening dat de last gens nog wel een tijdje mee kunnen, maar dan niet met cross-gen releases. Maak gewoon titels die slechts op PS360 verschijnen. Hoewel het al oude hardware is kan je daar nog prima mooie dingen mee bewerkstelligen.

Goof schreef:

Diegene die verantwoordelijk is voor het uitbrengen van SoM zou elke benadeelde de game eigenlijk gewoon uit de schappen moeten halen en de speler moeten vergoeden aangezien het de verwachtingen niet waar heeft kunnen maklen. De game haalt de standaard gewoon niet. Op audieel vlak niet, noch op visueel gebied.

Dat zal dan Behaviour Interactive zijn, welke, als ik Wiki mag geloven, vooral veel port werk doet. Dat is duidelijk gebleken by SoM. Jammer, want een port studio zoals Bluepoint laat prima zien hoe je een next gen game kan ''demasteren'' naar een ouder platform.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Redneckerz schreef:


Goof schreef:

De last-gen consoles hebben gewoon niet genoeg ram en grafische kracht om de game af te spelen.

Klopt. Maar de install base van de last gens is nog zo groot dat het nog steeds aantrekkelijk is om een dergelijke versie te maken. Zelfs als daar teveel concessies voor moeten worden gedaan.


Helaas is dit maar al te goed waar. Het is gek dat SoM maar een maandje is uitgesteld terwijl er nog veel bugs in zitten. Misschien is dat uitstellen gedaan omdat het de kwaliteit van de next-gen versies zou verdoezelen?

Redneckerz schreef:

Persoonlijk ben ik van mening dat de last gens nog wel een tijdje mee kunnen, maar dan niet met cross-gen releases. Maak gewoon titels die slechts op PS360 verschijnen. Hoewel het al oude hardware is kan je daar nog prima mooie dingen mee bewerkstelligen.

Eens. Zo geniet ik bijvoorbeeld nog met volle teugen van Borderlands: The Pre-Sequel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Dec 2014 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Goof schreef:

Helaas is dit maar al te goed waar. Het is gek dat SoM maar een maandje is uitgesteld terwijl er nog veel bugs in zitten. Misschien is dat uitstellen gedaan omdat het de kwaliteit van de next-gen versies zou verdoezelen?

Het lijkt voor Behaviour Interactive vrij weinig te hebben uitgemaakt dat ze de game een maand of 2 hebben uitgesteld om bugs te pletten gezien het eind resultaat. SoM last gen is wel een correct voorbeeld van een cash-in.

Goof schreef:

Eens. Zo geniet ik bijvoorbeeld nog met volle teugen van Borderlands: The Pre-Sequel.

Ik ben alleen bang dat last gen only titels wel snel eruit gaan omdat veel devs nu eenmaal cross-gen prefereren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group