Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 21:44    Onderwerp: pokemon battle revolution,moet perse met diamond/pearl? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hey,ik ben erg hard aan het sparen voor brawl, mario galaxy en pokemon battle revolution,maar er zit iets dwars met battle revolution,want in magazines en sites etc staat er dat je pokemon diamond/pearl moet hebben hiervoor,nou ik heb het eigenlijk niet(sterker noch,ik heb niet eens een ds lite)dus het enige wat ik wil weten is:moet je perse diamond/pearl kopen om battle revolution te spelen? of hoeft dat niet?
alfast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 07:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Je kunt de game spelen met een Rental Pass zoals in Pokémon Stadium, maar dat is toch minder leuk0.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
Je kunt de game spelen met een Rental Pass zoals in Pokémon Stadium, maar dat is toch minder leuk0.


nou ja,ik zou wel moeten,mischien dat ik mijn ouders wel om een ds en diamond of pearl ga smeken om het noch leuk te maken,en waar kan ik die Rental Pass krijgen,of zit dat gewoon in het spel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

het is zeker aan te raden voor het te spelen met je eigen ds pokémon spel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 10 Nov 2007 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

madmaniac schreef:
het is zeker aan te raden voor het te spelen met je eigen ds pokémon spel


ja,maar pokemon diamond/pearl plus ds,daar kom ik wel erg duur tercht,mischien dat ik de ds even laat rusten totdat ik tenminste de wii spellen die ik graag wil heb,ik weet dus ook dat het zo leuker is,maar heb te weinig geld en de ds is nochal duur snap je
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

dan zou ik nog geen battle revolution aanschaffen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

madmaniac schreef:
dan zou ik nog geen battle revolution aanschaffen...


madmaniac wat bedoel je???,als je rental pass gebruikt,kun jew dan geen pokemon van d/p gebruiken,ok,maareh,ok ik snap alles nu behalfe 1 ding,moet je voor mario galaxy een 2e wii mote hebben of niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

je kan wel rentels gebruiken, en achteraf, moest je toch in bezit komen van een ds en pokémon diamond/pearl, dan zal je verder kunnen doen met je eigen pokémon. Maar spelen met rentals is veel minder leuk, en daarom zou ik het spel niet kopen als ik geen diamond/pearl zou hebben. Dat van mario galaxy weet ik niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hmmmm ok,ik ga dan het geld dat ik daarvoor gespaart heb maar bijsparen voor brawl of ds en mario galaxy hoef ik niet meer te weten heb gezien dat iemand oop en filmpje niet met noch iemand ging doen
ik snap alles nu


Laatst aangepast door Nintendo Power op 16 Nov 2007 18:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svcreapy BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

t spel blijkt erg tegen te vallen mijn advies is om het geld te sparen voor een leukere game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group