Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Sep 2014 16:13    Onderwerp: Help met keuze Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Hey,

Ik zit al zo'n 4 jaar zonder console nu (PS3 kapot) en wil eigenlijk een nieuwe kopen. De mensen die mij van vroeger kennen weten dat ik altijd een Sony fan ben geweest. Maar ik ben echt niet meer op de hoogte van alle consoles.

Ik heb een trailer van The Last of Us gezien en was wel onder de indruk maar ik vermoed dat de Xbox ook leuke exclusives heeft.

Dus nu, wat vinden jullie de beste console op dit moment en waarom?

Alvast bedankt !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Sep 2014 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Bekijk Bloodborne trailer en laat dat je leiden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Sep 2014 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Eigenlijk is je vraag vooralsnog enkel te beantwoorden met wedervragen. Wat voor type games behoren bijvoorbeeld tot je favoriet? En heb je interesse in Indie titels, of trekken vooral de grotere games je aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zokun90 BerichtGeplaatst: 18 Sep 2014 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

PS4 kopen, simpel. The Last of Us is een game die geen gelijkwaardige heeft. En trouwens, ik herinner jou nog wel. Jij bent die belg die een bloedmooie vriendin had.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Sep 2014 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zoals je zelf al zegt ben je niet op de hoogte van de games.. begin eens met jezelf te verdiepen in de games die uit gaan komen en maak dan je keuze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik speelde graag RPG achtige spelletjes. Shooters zijn ook vermakelijk vind ik...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Mafusto schreef:
Bekijk Bloodborne trailer en laat dat je leiden


Ziet er heel nice uit ! Is dit alleen voor PS4?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Butoden BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 55

De exclusive games voor beide consoles zijn zo ongeveer op 2 handen te tellen, ik zou een keer beide controllers uit proberen.

Ik vind de PS3 controller persoonlijk minder prettig dan die van Xbox 360, de ps4 en xbox one controllers heb ik nog niet voor langere periodes kunnen gebruiken om een goede mening over deze te kunnen vormen. Maar goed ik wil dus zeggen kijk ook naar dat soort dingen niet 1 of 2 games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 01:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dnarbeis schreef:
Mafusto schreef:
Bekijk Bloodborne trailer en laat dat je leiden


Ziet er heel nice uit ! Is dit alleen voor PS4?

Inderdaad een exclusive.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 04:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

the_dan schreef:


Kan je daar Bloodborne en Uncharted op spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

In de hele verre toekomst wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Nooit gehoord van bloodborne, en om nou voor een spel een PS4 te kopen

Daarbij zei hij dat hij van shooters en RPG's houdt, en die spellen zijn (bijna) altijd beter op PC..

Met de meest simpele voorbeelden Skyrim (All dem mods) en Battlefield
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Het helpt alleen niet dat Skyrim op zich zelf niet echt leuk is. De mods verhelpen de game play problemen niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

the_dan schreef:
Nooit gehoord van bloodborne, en om nou voor een spel een PS4 te kopen

Toch knap dat je daar niets van hebt gehoord, is constant in het nieuws.

the_dan schreef:

Daarbij zei hij dat hij van shooters en RPG's houdt, en die spellen zijn (bijna) altijd beter op PC..

Aangezien je graag met je e-peen loopt te dickwaven, noem mij maar eens een PC game op die technisch hetzelfde doet als The Tomorrow Children.

the_dan schreef:

Met de meest simpele voorbeelden Skyrim (All dem mods) en Battlefield

Skyrim is een multiplatform game en het is duidelijk af te zien dat het voor consoles is gemaakt. DICE heeft bij de PC versies van BF3 en 4 meer prio gegeven, vandaar dat het er nog altijd bijzonder knap uit ziet. Al is de belichting deels voorgebakken.

Mafusto schreef:
Het helpt alleen niet dat Skyrim op zich zelf niet echt leuk is. De mods verhelpen de game play problemen niet.

Mening. Wat wel zo is is dat de game met al die visuele mods ook bijzonder zwaar is, maar het meest ergerlijke is dan nog wel dat de game niet meer dan 4 GB kan addresseren daar het een 32 bit exe is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Misschien dan beter The last of us op PS3 kopen en de PS3 van mijn stiefbroer lenen en dan later als prijs van PS4 wat gaat dalen deze in overweging nemen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dnarbeis schreef:
Misschien dan beter The last of us op PS3 kopen en de PS3 van mijn stiefbroer lenen en dan later als prijs van PS4 wat gaat dalen deze in overweging nemen?

Dat kan je doen. Maar dan zit je wel met een PS3 game die je hebt gekocht en een geleende PS3. Bovendien is TLOU ook op de PS4 te verkrijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Redneckerz schreef:

Mening. Wat wel zo is is dat de game met al die visuele mods ook bijzonder zwaar is, maar het meest ergerlijke is dan nog wel dat de game niet meer dan 4 GB kan addresseren daar het een 32 bit exe is.


Behalve dat de vecht mechanics gewoon zwaar onder de maat zijn. Echter accepteren veel gamers het omdat ze de exploration zo geweldig vinden. Dan kun je de wereld nog zo mooi en interessant maken als je wilt, maar de core gameplaymechanics zijn gewoon matig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 28 Sep 2014 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Beter een pc kopen dan? Maar dan zou ik een nieuwe laptop willen en ik vrees dat die niet zo goedkoop zijn als je de nieuwste games erop wilt kunnen spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Sep 2014 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Als je echt de nieuwste games wil spelen, zou ik een laptop vermijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 28 Sep 2014 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Dnarbeis schreef:
Beter een pc kopen dan? Maar dan zou ik een nieuwe laptop willen en ik vrees dat die niet zo goedkoop zijn als je de nieuwste games erop wilt kunnen spelen.


Zeker geen laptop. Op den duur gaan die apparaten enorm snel achteruit. Waar mijn laptop eerst Skyrim op high kon draaien wilde die laatst niet eens Battlefied 1942 draaien :/ Nu start die ook niet meer op, dus het kan ook aan iets anders liggen. Maar mijn ervaring is in ieder geval niet positief

Als je prijsbewust wilt gamen, koop dan een goedkope PS3 (goed op aanbiedingen letten) en haal uit de budgetbak/tweedehandswinkel topgames voor een lage prijs. Je bouwt zo snel een toffe collectie op voor relatief weinig geld. The Last of Us is btw nog steeds goed op de PS3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Sep 2014 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Als je voor PC gaat kiezen zou ik een zelfbouw nemen. Ik heb zelf een Laptop gehad maar die dingen zijn best wel kwetsbaar. En ik zat er altijd maar mee te hannesen. Ook een merk pc gehad maar dat is uiteindelijk veel duurder en als je wilt upgraden moet je eerst kijken of de nieuwe kaart in de kast past etc.. niet doen dus.

Pc games zijn goedkoper dan console games en ik zou een Pc boven een PS4 kiezen als je de exclusieve games op de PS4 toch niet zo boeiend vind. (MGSV komt gewoon naar Steam en nu SE FFXIII naar de Pc brengt zou het best kunnen dat FFXV ook naar de Pc komt uiteindelijk.)

@Mafusto, combat van Skyrim is niet top nee, maar dat maakt de game niet perse saai. Dat is alsnog een mening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group