Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 15:37    Onderwerp: One Piece - Manga & Anime [Part 2] Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

ninodude schreef:
Ik ben eindelijk weer verder met One Piece, kleine marathon houden vandaag zit nu op 410..... :') wat vinden mensen eigenlijk van movie 11? De stijl trekt me niet zo maar als het kwaliteit bied wil ik best een kijkje nemen.


Is dat de 3d film? Zo ja, dan is het wel leuk om te kijken maar er gebeurt niks noemenswaardig bij. Het is volgens mij gewoon 1 gevecht tegen de marines.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

One Piece: Strong World is the best. Oda heeft er 100% aan mee gewerkt en de film kan als canon beschouwt worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 17:22    Onderwerp: Re: One Piece - Manga & Anime [Part 2] Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Mafusto schreef:
ninodude schreef:
Ik ben eindelijk weer verder met One Piece, kleine marathon houden vandaag zit nu op 410..... :') wat vinden mensen eigenlijk van movie 11? De stijl trekt me niet zo maar als het kwaliteit bied wil ik best een kijkje nemen.


Is dat de 3d film? Zo ja, dan is het wel leuk om te kijken maar er gebeurt niks noemenswaardig bij. Het is volgens mij gewoon 1 gevecht tegen de marines.


Ja die ja, laat het er ook maar bij zitten dus.

@Lawliet, Strong World was best vermakelijk, tweede film die ik heb gezien van One Piece maar ik zeg eerlijk dat ik de Anime nog altijd leuker vind om naar te kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Dafuq episode 541?! Hoelang gaat deze gezever met Toriko duren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Toriko is ook baas. Vooral de manga is dope.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Lawliet

Ik dacht alleen dat de chapter tot de canon gerekend kon worden aangezien de film qua tijd en plaats niet echt in de manga te plaatsen is. Desalniettemin is Strong World de beste One Piece film die er op dit moment is.

@Nino De 'film' duurt maar een half uurtje en is best wel leuk om ff tussendoor te bekijken.

@Gezer Als het goed is, is het maar 1 aflevering verdeeld over 2 timeslots. Dus zondag zou er een nieuwe aflevering van OP moeten zijn, die verder gaat over de FI history... De flashback was in de manga al langdradig en wordt in de anime nog verder uitgerekt... Dan heb ik nog liever fillers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik hoop dat deze arc snel voorbijgaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Okt 2012 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Hou niet zo van AMV's, vaak slechte edits en het komt wat wannebe over. MAD's aan de andere kant zijn stukken beter. Vind deze echt chill:

https://www.youtube.com/watch?v=aC96LYyYRh0&feature=youtube_gdata_player
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Okt 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nieuwe OP chap
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Dec 2012 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Weet iemand goeie site om online te kijken, ben dat gedoe via me laptop meer dan zat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 30 Jan 2013 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

Law is freaking awesome!! De nieuwe chapter was weer geweldig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Sommige mensen hebben echt veel vrije tijd, er heeft iemand een stop-motion video gemaakt van de geschiedenis van Chopper:

YouTube: toon


Ik vond het een droevig stuk maar tegelijkertijd ook mooi gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 01:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Is awesome, niet afgekeken voor eventuele spoilers omdat ik nog zo'n 300 episodes moet inhalen.

btw Nino, Hitman Reborn gezien?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Is alleen een stukje van de Drum Island Arc. Haha, ik neem aan dat je die wel gezien hebt.

Ik ben op het moment One Piece aan het terugkijken, zit nu in de Drum Island Arc. Die endings blijven echt supergoed, jammer dat ze die nu niet meer in de epi's hebben. Wat ik vooral goed vind aan de Alabasta Saga is de opbouw naar Alabasta, in de Arc's ervoor merk je al dat de spanning zich aan het opbouwen is.

Ja ik zit er midden in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Aug 2014 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Skypiea voor de tweede maal gekeken. Wiper en Cricket waren echt episch en deze saga was nog een stuk grappiger dan de vorige. Soms word het echt spannend maar dan komt er echt zo'n typisch One Piece moment tussen en dat maakt de serie gewoon geniaal. De flashback van Norland The Liar liet dan weer zien hoe meeslepend en emotioneel One Piece kan zijn.

Spoiler: toon
Enel heeft het hele tijd over de ultieme plaats van bestaan, fairy vearth. Nadat hij verslagen is door Luffy zie je hem echter met een geklutst hoofd naar de maan vliegen. Ik vond dat redelijk vaag, neem aan dat hij gek is geworden na de laatste klap van Luffy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Aug 2014 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

YouTube: toon


BTW weer midden in Water 7. Net Usopp vs Luffy gezien en dat was wel een mooi gevecht, het eerste gevecht waar ik echt op 't puntje van mijn stoel ging zitten, dit is wel de meest serieuze arc tot nu toe maar gelukkig is het erg verhaalgedreven en dus ook boeiend om te kijken imo en verslavend!

(Ik kijk One Piece voornamelijk voor het verhaal en de humor. Ik vond de gevechten tot nu toe ook niet zo boeiend, mede door de verouderde animatie want Arlong Park in 'Episode of Nami' was dan wel weer heel vet om te zien. De gevechten worden pas echt goed met Enies Lobby, maar als je geen geduld hebt en alleen voor de actie kijkt dan zou ik sowieso niet aan One Piece beginnen want het draait gewoon om de humor en het verhaal.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Sep 2014 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Hoe kan Oda in één arc een sterk personage als Fujitora neerzetten en totaal de mist in gaan met een spoiled brat genaamd Doflamingo.

@Nino

Het probleem van One Piece is ook gewoon dat alles na Nami's Arc tot Water 7 gewoon vele malen minder is dan de rest. Vooral de Davy Back Arc en Skypiea zijn gewoon veel te langdradig. Arabasta introduceert een paar leuke characters en op zich is het verhaal oké, maar de thematiek wordt gewoon niet altijd evengoed uitgewerkt. Fishman arc en ook grote delen van de huidige arc hebben ook te veel last van langdradigheid. Zeker een groot minpunt aan Oda's manier van verhaalvertelling.

Edit: Nu ik dit zo type snap ik ook waarom ik de hierboven beschreven arc's niks vind. De arcs missen gewoon characterdevelopment. Een groot minpunt omdat juist de karakterontwikkeling in One Piece erg belangrijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Sep 2014 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik snap niet dat als je het niks vind dat je dan helemaal tot Dressrosa blijft volgen.

Ik ben bij Thriller Bark inmiddels beland, een woord: Brook! Hij brengt de lat naar een heel ander level.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Sep 2014 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nin007 schreef:
Ik snap niet dat als je het niks vind dat je dan helemaal tot Dressrosa blijft volgen.

Ik ben bij Thriller Bark inmiddels beland, een woord: Brook! Hij brengt de lat naar een heel ander level.


Het probleem is echter dat de overige arcs, dus het begin minus ussop's arc, alles na de Davy Back fight tot enkele chapters na de time skip gewoon goed in elkaar zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Sep 2014 08:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik ervaar One Piece tot aan Thriller Bark als vermakelijk op enkele momenten na heb ik me nog nooit verveelt. Davy Back fight is dus canon zie ik net, nja dan is ie niet zo boeiend maar ik dacht dat het filler was dus keek er niet te serieus naar.

Thriller Bark is weer zoals het hoort, supergrappig. Enies Lobby was wat serieus en Water 7 had teveel emotie om ruimte over te hebben voor grappen. Hier doe ik het voor:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group