Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Mei 2014 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Kennen mensen hier Accel World? Dit is echt een geweldige anime, beetje under the radar niemand bij mij heeft er van gehoord. De Engelse dub is ook wel okč maar ik prefereer nog altijd de Japanse dub. Zie trailer:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Mei 2014 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Yep. Is van de zelfde auteur als Sword Arts Online.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 05 Sep 2014 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Nin007 schreef:
Kennen mensen hier Accel World? Dit is echt een geweldige anime, beetje under the radar niemand bij mij heeft er van gehoord.


Online is die wel redelijk bekend hoor. Je hebt het over NL he? De meeste kennis hier gaat niet verder dan Dragon Ball Z of One Piece, en Naruto. Misschien Bleach. Je weet wel, de popi shit, voornamelijk van Jump dus.

Anyway, Ghibli's The Tale of the Princess Kaguya is ook in de bios nu.
https://www.belbios.nl/bioscoopfilms/index/the-tale-of-the-princess-kaguya

*yay 200ste post *
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Sep 2014 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Boogieboyz schreef:

Online is die wel redelijk bekend hoor. Je hebt het over NL he? De meeste kennis hier gaat niet verder dan Dragon Ball Z of One Piece, en Naruto. Misschien Bleach. Je weet wel, de popi shit, voornamelijk van Jump dus.

Joni covert ook minder bekend spul.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2014 02:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Mja das waar en mss kennen mensen wel meer dan eerder genoemde animes, maar die zie ik het meest langskomen. Nin noemt weliswaar Accel World maar die boeit me dan weer niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

De meeste kijken hier wel meer dan alleen Jump, maar het viel me op dat Accel World niet veel word besproken. Waarschijnlijk denk ik dan door de hoofdpersonage omdat het een sukkelige dikzak is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Accel World was wel vermakelijk om te zien en ik vond het juist erg gewaagd om een onzekere jongen te pakken die mollig is. Maar later in de episodes wordt hij wel wat irritant. Je ziet hier en daar ontwikkelingen die Haru meemaakt als persoon en zelfvertrouwen, maar daar lijkt geen gehoor aan gegeven te worden later, want hij blijft een pussy in de echte wereld. Daar zat ik me toch wel aan te irriteren in de laatste episodes.

Het vette is, Sword Art Online speelt zich in hetzelfde universum af, maar dan 30 jaar eerder. Er wordt ook verwezen naar elkaars bestaan in de series zelf. Ikzelf kijk nu Sword Art Online 'seizoen 2', Gun Gale Online en dat vind ik al veel leuker/beter dan de vorige Alfheim-arc. Het beste blijft natuurlijk de eerste arc (of is 'arc' een het-woord?). Erg vette anime!

Verder is er ook nog Log Horizon, wat zich ook in een online spel afspeelt en dan heb je meer de humor van Fairy Tail in een Sword Art Online jasje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Accel world was geinig voor wat het was, maar ook niet echt speciaal . Dat zal ook wel een van de reden zijn waarom deze serie overschaduwd wordt door SAO, die ik overigens minder vind dan AW.

Na het lezen van de laatste Chap van Kenichi was ik eigenlijk wel verbaasd dat de serie ermee kapt. De zoveelste al dit jaar die er mee kapt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ik ken Accel World niet, dus ik kan er weinig over zeggen behalve de op's & ed's beoordelen,
die ik effe op youtube had bekeken. Top 4 volgt:

1: ED1 - →unfinished→
2: OP2 - Burst the Gravity
3: ED2 - Unite
4: OP1 - Chase the world

Dat Haru is zoals 'ie is maakt me niet uit btw.

Mafusto schreef:
De zoveelste al dit jaar die er mee kapt.

Accel World of Sword Art?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 08:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Nelus schreef:
Accel World was wel vermakelijk om te zien en ik vond het juist erg gewaagd om een onzekere jongen te pakken die mollig is. Maar later in de episodes wordt hij wel wat irritant. Je ziet hier en daar ontwikkelingen die Haru meemaakt als persoon en zelfvertrouwen, maar daar lijkt geen gehoor aan gegeven te worden later, want hij blijft een pussy in de echte wereld. Daar zat ik me toch wel aan te irriteren in de laatste episodes.


Soort van Jessy Pinkman verhaal dus, nou ja die word eigenlijk alleen meer meer een mietje, ik heb Accel World nog niet afgekeken maar Haru vind ik zelf niet perse vervelend. Ik hoor wel veel commentaar van andere over hem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group