Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
CopyAssassin BerichtGeplaatst: 07 Sep 2014 22:08    Onderwerp: Hoe kan ik iets kopen op de Amerikaanse PSN store? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mei 2013
Berichten: 5

Hoi allemaal ik wou graag weten of iemand ooit iets heeft gekocht via de amerikaanse playstation store want ik zou graag een game willen aanschaffen omdat er momenteel een aktie loopt van EA (US only)

Kan iemand mij helpen hoe dat precies gaat, of het überhaupt mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Sep 2014 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Kan je beter gewoon wachten tot de actie een keer in de EU store is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 03:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

elemeNt schreef:
Kan je beter gewoon wachten tot de actie een keer in de EU store is.


Hoezo dat? Alle games zijn regiovrij, en het is nu in de aanbieding op de Amerikaanse store.

@OP: Het enige dat je nodig hebt is een Amerikaans PSN-account, en de mogelijkheid om één van hun betalingsmogelijkheden te gebruiken. Zie hier welke methoden geaccepteerd worden. Let er wel op dat als je games koopt en download met een Amerikaans account, dat er altijd een user op je PS moet staan die aan dit account gelinkt is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Omdat je dan alle aankopen of dezelfde account houdt en het scheelt een hoop gedoe xD Het is ook niet alsof EA games nooit in de aanbieding zijn of zo. Als het om een game gaat die alleen te koop is op de US store, dan is het een ander verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

inb4 nsa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Maar het is ook zo dat als je een amerikaanse game koopt op de amerikaanse store dat de europese dlc niet werkt op de amerikaanse versie als ik het goed heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Je moet in de eerste plaats een nieuwe account aanmaken op je console, met in gedacht name dat de Vita geen meerdere accounts ondersteunt indien je hiervoor games wil kopen, en kiezen voor een Amerikaanse PlayStation Network account.

Je kunt vanaf dat moment zoeken naar geld om mee te kopen op de PlayStation Store. Je hebt twee mogelijkheden. Je gebruikt een kredietkaart, maar die moet een Amerikaans adres hebben. De kans is klein dat je hierover beschikt. Je moet dus naar optie 2, digitaal PSN kaarten kopen. Ik geloof dat Amazon US hiervoor een veilige keuze is. Je moet natuurlijk zorgen voor een digitale versie, want anders moet het nog verstuurd worden via de post.

dantekloon schreef:
Maar het is ook zo dat als je een amerikaanse game koopt op de amerikaanse store dat de europese dlc niet werkt op de amerikaanse versie als ik het goed heb

Inderdaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CopyAssassin BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mei 2013
Berichten: 5

Bedankt voor jullie reactie's

Hmm wat een gedoe allemaal waarom niet gewoon via ideal zoals de Europese store.

Nou dan laat ik die game maar voorbij schieten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

CopyAssassin schreef:
Bedankt voor jullie reactie's

Hmm wat een gedoe allemaal waarom niet gewoon via ideal zoals de Europese store.

Nou dan laat ik die game maar voorbij schieten.
Omdat iDeal enkel Nederlands is. Het lijkt toch logisch dat je een Amerikaans betaalmiddel nodig hebt voor een Amerikaanse winkel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

CopyAssassin schreef:
Bedankt voor jullie reactie's

Hmm wat een gedoe allemaal waarom niet gewoon via ideal zoals de Europese store.

Nou dan laat ik die game maar voorbij schieten.


Je koopt op Yesasia of Play Asia een US PSN kaart de code voer je in op je amerikaanse account.
En hoppa je kan US stuff kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CopyAssassin BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mei 2013
Berichten: 5

Maar hoezo kan ik bij een chineze webshop wel gewoon met Ideal betalen?

Het gaat toch niet erom dat het Amerikaans is dat je perse met Amerikaanse betaalmiddel moet betalen?

Of Amerika moet weer apart doen of heb ik het mis?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

CopyAssassin schreef:
Maar hoezo kan ik bij een chineze webshop wel gewoon met Ideal betalen?

Het gaat toch niet erom dat het Amerikaans is dat je perse met Amerikaanse betaalmiddel moet betalen?

Of Amerika moet weer apart doen of heb ik het mis?

Misschien omdat de US store voor Amerikanen is en niet voor andere landen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 06:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

CopyAssassin schreef:
Maar hoezo kan ik bij een chineze webshop wel gewoon met Ideal betalen?

Het gaat toch niet erom dat het Amerikaans is dat je perse met Amerikaanse betaalmiddel moet betalen?

Of Amerika moet weer apart doen of heb ik het mis?
Of omdat Sony wil dat je in Amerika alleen als Amerikaan kunt kopen omdat er veel meer regeltjes aan internationale verkoop hangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group