Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kenobixios BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 16:37    Onderwerp: Xbox one importeren Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Hoy, ik heb een vraagje voor degenen die al een xbox one geimporteerd hebben (duitsland, frankrijk of engeland)

Het meeste heb ik al gevonden op gamesites die een xbox geimporteerd hebben en getest.

Maar hoe zit het me de taal van de games.
Zijn de games uit duitsland enkel in het duits? Of spelen deze ook in het engels als ik mijn console in het engels zet.
(Denk hierbij aan assassins creed 4 en forza motersport)

Zijn er moeilijkheden waar ik rekening mee moet houden ivm dlc? (Ik ga niks kopen, ik wacht wel een belgische marketplace)
Maar bv dlc die je erbij krijgt.
Gaat die nog werken als ik later omschakel?

Alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

meestal kan je de taal veranderen in de game instellingen. en soms staat het op het hoesje van het spel.

anders moet je even op het internet kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Je moet sowieso geen games in Duitsland zelf kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Inderdaad, koop geen games in Duitsland omdat deze nog weleens de neiging hebben om elementen te censureren of enkel de Duitse taal te voeren. Importeer liever uit Groot-Brittannië, dan zit je altijd goed. DLC die je erbij krijgt kun je ook na het omzetten van locatie gewoon blijven spelen, het staat dan immers al op je harde schijf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kenobixios BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Ok bedankt, allemaal voor jullie hulp.

Kennen jullie ook nog betrouwbare engelse webshops?
(buiten amazon)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Base, Zavvi, TheHut.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bij nedgame kun je ook wel een paar games kopen voor de o zo saaie Xbox

http://www.nedgame.nl/xbox-one/games/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AltairJack BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Moet je ook douanekosten en zo betalen als je console of blurays bij bv zavvi besteld, iemand enig idee? Omdat het uit Engeland komt. Wil er namelijk blurays kopen die meer extra's hebben dan de Nederlandse uitgaves.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

AltairJack schreef:
Moet je ook douanekosten en zo betalen als je console of blurays bij bv zavvi besteld, iemand enig idee? Omdat het uit Engeland komt. Wil er namelijk blurays kopen die meer extra's hebben dan de Nederlandse uitgaves.
UK valt binnen de Europese Unie, en binnen de Shengen zone. Je hebt dus geen douanekosten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Okay, bedankt, dat is dan fijn. Mooi meegenomen als je dat ook niet hoeft te betalen. Nu maar hopen dat het aankomt , maar lees dat het wat langer duurt omdat ze in engeland zitten. Dus niet zo snel als bijvoorbeeld bol.com die binnen 1 dag levert. Maar is wel handig als je exclusieve of andere releases van films wilt die hier niet zijn uitgekomen. Bv een audiocommentary of interviews die hier niet zijn verschenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Disker BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2013
Berichten: 61

Waarom niet nog die 2 maanden wachten? Zit je ook niet met lokalisatie en dergelijke. Tevens is het wel wat makkelijker met de garantie (winkel garantie).

Wel heb ik gehoord mocht je Xbox stuk gaan dat je ookt een geďmporteerde Xbox kan opsturen door de Nederlandse afdeling van Microsoft Xbox te bellen . Deze vervangen ook import.


Laatst aangepast door Disker op 26 Jan 2014 19:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Disker schreef:
Waarom niet nog die 2 maanden wachten? Zit je ook niet met lokalisatie en dergelijke. Tevens is het wel wat makkelijker met de garantie (winkel garantie). Wel heb ik gehoord mocht je Xbox stuk gaan dat je ook vanuit de de Xbox kan opsturen door Microsoft te bellen (Nederlandse afdeling i.v.m. met fabriek garantie)

Waarom heeft het zin om nog twee maanden te wachten als zelfs Microsoft in Nederland nog niet eens weet wanneer de Xbox One in de Benelux uitkomt? Data die je nu leest of hoort zijn allemaal onjuist. Er is nog niets bekend over de verschijningsdatum van het apparaat in Nederland of België.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

AltairJack schreef:
Moet je ook douanekosten en zo betalen als je console of blurays bij bv zavvi besteld, iemand enig idee? Omdat het uit Engeland komt. Wil er namelijk blurays kopen die meer extra's hebben dan de Nederlandse uitgaves.


Bij Zavvi duurt het wel erg lang voordat je game binnen komt, maarja wel leuke prijzen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 04 Feb 2014 07:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Xbox is regio vrij, en de spellen ook.

Hoe staat het echter met digitale content?
Als ik een game zou kopen op de engels marketplace en daarna.mijn locatie omzetten naar USA, zou die dan nog werken?

En als ik een game koop.in engeland, moet ik daarna.de DLC ook op de engelse marketplace kopen???

Of kan ik nu een game kopen, en de DLC als er een belg. Marketplace is.
Gaat dit dan geen conflict geven?

(misschien zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben, daarom mijn specifieke vragen, op andere fora krijg je vooral meningen en denkpistes, gden feiten)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zahony BerichtGeplaatst: 01 Jun 2014 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jun 2014
Berichten: 2

Ik heb een xo uit duitsland en heb daar ook enkele games gekocht. Alle games die ik heb kun je zelf taal kiezen. Watchdogs kun je bijvoorbeeld gewoon in nederlands spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zahony BerichtGeplaatst: 01 Jun 2014 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jun 2014
Berichten: 2

Ik heb een xo uit duitsland en heb daar ook enkele games gekocht. Alle games die ik heb kun je zelf taal kiezen. Watchdogs kun je bijvoorbeeld gewoon in nederlands spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jun 2014 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Klopt, heb ik met andere games ook gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group