Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Heb laatst een 3DS XL gekocht met SoulSilver(gewoon omdat het kan) maar als ik WiFi battles wil doen kan dat om de een of andere reden niet. Ik moet connecten met WFC via het menu. Vervolgens laat ik hem zoeken voor een acces point en klik ik mijn router aan, hierna vraag hij WEP key. Nu heb ik geprobeerd WEP key op te zoeken op me router maar ik kan er geen een vinden.

En de 2de router werkt al helemaal niet omdat hij niet ondersteund wordt door Nintendo DS. Maar daar kan ik zelf verder weinig aan doen lijkt mij(?).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Zoek eens naar je wachtwoord voor draadloos inloggen op je router. Een WEP key zal je inderdaad niet kunnen vinden aangezien dat beveiligd is, en ik vermoed dat met een WEP key dit bedoeld wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Redneckerz schreef:
Zoek eens naar je wachtwoord voor draadloos inloggen op je router. Een WEP key zal je inderdaad niet kunnen vinden aangezien dat beveiligd is, en ik vermoed dat met een WEP key dit bedoeld wordt.

Helaasch al geprobeerd, zonder succes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Paintskillz schreef:

Helaasch al geprobeerd, zonder succes.

Blijkbaar lopen meer mensen ertegen aan, want Nintendo heeft er een pagina voor:

http://www.nintendo.com/consumer/wfc/en_na/ds/wrWEPkeyHelp.jsp

Misschien helpt dat? zo niet, dan zal ik even verder zoeken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De "Zoveel Spellen"-actie van Nintendo voor de games op de Nintendo 3DS heeft me inmiddels als een exemplaar van Animal Crossing opgeleverd, welke ik heb geruild met iemand anders.

Echter vraag ik me iets af. De actie telt namelijk in totaal acht games. Wanneer je drie van die games zelf koopt, krijg je een vierde gratis. Maar nu komt het... als ik nu nogmaals drie van die spellen koop, heb ik dan recht op een tweede gratis game? Leuk puntje om over na te denken, als je het mij vraagt. Ik zal het eens uitpluizen, want er zijn nog twee titels die ik wil hebben die in de actie zitten (Monster Hunter 3 Ultimate en Animal Crossing: New Leaf), en een tweede gratis game zou niet verkeerd zijn...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
De "Zoveel Spellen"-actie van Nintendo voor de games op de Nintendo 3DS heeft me inmiddels als een exemplaar van Animal Crossing opgeleverd, welke ik heb geruild met iemand anders.

Echter vraag ik me iets af. De actie telt namelijk in totaal acht games. Wanneer je drie van die games zelf koopt, krijg je een vierde gratis. Maar nu komt het... als ik nu nogmaals drie van die spellen koop, heb ik dan recht op een tweede gratis game? Leuk puntje om over na te denken, als je het mij vraagt. Ik zal het eens uitpluizen, want er zijn nog twee titels die ik wil hebben die in de actie zitten (Monster Hunter 3 Ultimate en Animal Crossing: New Leaf), en een tweede gratis game zou niet verkeerd zijn...


Dan mag je het wel snel doen, want de actie loopt tot 30 juni geloof ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
Asianator schreef:
De "Zoveel Spellen"-actie van Nintendo voor de games op de Nintendo 3DS heeft me inmiddels als een exemplaar van Animal Crossing opgeleverd, welke ik heb geruild met iemand anders.

Echter vraag ik me iets af. De actie telt namelijk in totaal acht games. Wanneer je drie van die games zelf koopt, krijg je een vierde gratis. Maar nu komt het... als ik nu nogmaals drie van die spellen koop, heb ik dan recht op een tweede gratis game? Leuk puntje om over na te denken, als je het mij vraagt. Ik zal het eens uitpluizen, want er zijn nog twee titels die ik wil hebben die in de actie zitten (Monster Hunter 3 Ultimate en Animal Crossing: New Leaf), en een tweede gratis game zou niet verkeerd zijn...


Dan mag je het wel snel doen, want de actie loopt tot 30 juni geloof ik.

Ja, dat klopt. Ik bel Nintendo maandag eventjes om het na te vragen. Als het inderdaad zo is, zal ik eens zien of ik nog snel twee titels kan aanschaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Ja, dat klopt. Ik bel Nintendo maandag eventjes om het na te vragen. Als het inderdaad zo is, zal ik eens zien of ik nog snel twee titels kan aanschaffen.

Offtopic, maar wanneer ga jij je PM eens beantwoorden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:

Ja, dat klopt. Ik bel Nintendo maandag eventjes om het na te vragen. Als het inderdaad zo is, zal ik eens zien of ik nog snel twee titels kan aanschaffen.

Offtopic, maar wanneer ga jij je PM eens beantwoorden?

Daar ben ik zo slecht in!
Maar ik zal het zo spoedig mogelijk doen... maar niet vandaag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Asianator schreef:

Ja, dat klopt. Ik bel Nintendo maandag eventjes om het na te vragen. Als het inderdaad zo is, zal ik eens zien of ik nog snel twee titels kan aanschaffen.

Offtopic, maar wanneer ga jij je PM eens beantwoorden?

Daar ben ik zo slecht in!
Maar ik zal het zo spoedig mogelijk doen... maar niet vandaag.

Morgen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

He gasten lang niet gesproken,
Ik heb mijn n64 weer uit de kast gehaald, maar heb nu het probleem dat de pookjes lam zijn (je kent het wel). Nu wil ik ze vervangen door er 3rd party gamecube-styled thumbsticks in te zetten. In Nederland maken en verkopen ze vrijwel alleen nog n64 official replica's dus ik vroeg me af of er iemand hier nog een adresje heeft waar ik ze eventueel zou kunnen vinden.

Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Opmerkelijk: Je hebt dezelfde avatar als Insignificat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Apr 2014 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Gisteren heb ik mijn account eens opgewaardeerd met €50,- eShop-tegoed. Alleen nu vraag ik me af wat ik ervoor zal nemen. Zijn er must-have titels in de eShop van de Nintendo 3DS waar ik niet van gehoord heb? Of misschien voor Wii U? Suggesties zijn welkom! ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Apr 2014 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Moon Chronicles?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Apr 2014 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Retro City Rampage is ook de moeite op 3DS
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Apr 2014 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Moon Chronicles?

Toevallig heb ik een tijdje terug MOON gekocht voor de Nintendo DS. Deze wil ik dus eerst eventjes uitspelen.

streetfighter schreef:
Retro City Rampage is ook de moeite op 3DS

Deze heb ik inmiddels in mijn bezit voor Wii, PlayStation Vita en PlayStation 3 en nog steeds heb ik 'm niet uitgespeeld. Lijkt me dus niet slim de 3DS-versie nu weer te kopen, ondanks dat deze nieuwe content bevat t.o.v. de andere versies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Apr 2014 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Steamdig Gold
Shantae
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Apr 2014 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Toevallig heb ik een tijdje terug MOON gekocht voor de Nintendo DS. Deze wil ik dus eerst eventjes uitspelen.

Episode 1 is dezelfde game maar dan voor de 3DS. Episode 2 komt in 2015.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 14 Apr 2014 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Attack of the Friday Monsters
Crimson Shroud
Alleen zijn nu wel wat duur, ik had ze gekocht tijdens die actie.
Wel toffe games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Toevallig mensen hier die ervaring hebben met de Tritton Kunai? Ik heb zojuist deze headset besteld omdat ik 'm wil gebruiken op Wii U. Af en toe speel ik wat multiplayer en dan is het wel handig. En voor maar €27,99 via Bol.com leek het me toch een goede deal. Als je recensies hebt, dan graag! ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zien jullie potentie in...? The Legend of Hilda



Zojuist heb ik in het desbetreffende topic gemeld dat ik het Nintendo 3DS-spel "The Legend of Zelda: A Link Between Worlds" heb uitgespeeld. Hier heb ik me uitstekend mee vermaakt, en dat is eigenlijk ook niet zo vreemd. Het is een prachtige game die elke fan van de franchise eens zou moeten spelen mocht hij of zij dat nog niet gedaan hebben. Na het uitspelen van deze game kreeg ik echt een gedachte die, als ik zo eens rondsnuffel op het internet, bij vele anderen ook al opgekomen was...

Wat zou ervan gevonden worden als Nintendo besloot om een spin-off te creëren van hun franchise waarbij de focus ligt op het koninkrijk van Lorule, haar prinses en haar bewoners? The Legend of Hilda...

Met "A Link Between Worlds" heeft Nintendo zichzelf meer dan ooit tevoren een kans gegeven om een spin-off te maken die niet alleen logisch is, maar er ook voor kan zorgen dat ze nieuwe dingen kunnen proberen. Denk bijvoorbeeld eens aan totaal nieuwe voorwerpen? Geen bogen, boemerangs of bommen meer, iets volledig nieuws! Veranderingen in de gameplay die ervoor zorgen dat er meer diversiteit gecreëerd wordt of een sfeer die we niet meer zagen na "Majora's Mask." Ze zouden zelfs prinses Hilda speelbaar kunnen maken!

Sommige van mijn voorstellen zouden waarschijnlijk beter werken dan andere, maar het is wel dé kans voor Nintendo om iets nieuws te doen met de formule die ze al jaren met "The Legend of Zelda" hanteren, zonder bang te hoeven zijn dat het het imago van de langlopende reeks schaadt. Daarnaast kan er een complete franchise uit voort bloeien als het eerste spel aanslaat.

Lorule zelf heeft een best interessant achtergrondverhaal dat in meer detail zou kunnen worden uitgelicht mocht het koninkrijk het middelpunt zijn van zijn eigen game. Daarnaast hebben de personages die we in de game hebben mogen leren kennen, zoals prinses Hilda, ook allemaal een persoonlijk verhaal dat kan zorgen voor een boeiend spel.

Wat denken jullie? Heeft Nintendo zichzelf hier potentie gegeven voor een "The Legend of Hilda?" Of zeggen jullie nee tegen dit concept en houden jullie het liever bij het bekende? Laat het me weten; ik ben zeer nieuwsgierig naar jullie meningen! ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2015 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Hey mensen soortgelijk probleem als de ts alleen gebruik ik geen wifi (heb ik uit staan en zet ik thuis ook niet aan, niet open voor discussie) maar als ik in de stad in een openbare locatie ben en kijk op mijn new 3ds naar online krijg ik dus van die namen en nummers met slotjes en sommigen zijn dan open en die probeer ik dan maar hij timed altijd out bij testing connection, het is mij al een hele maand op locaties door heel de stad vooralsnog nergens gelukt om online te komen met mijn 3ds (en nu dus new 3ds).

Ik snap niet precies waarom niet, mag er geen object (zoals een tafel of een muur oid) tussen de 3ds en de hotspot zijn en hoe ziet zon wifi hotspot er precies uit en moet ik daar dan vlak naast gaan staan of wat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2015 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:
Hey mensen soortgelijk probleem als de ts alleen gebruik ik geen wifi (heb ik uit staan en zet ik thuis ook niet aan, niet open voor discussie) maar als ik in de stad in een openbare locatie ben en kijk op mijn new 3ds naar online krijg ik dus van die namen en nummers met slotjes en sommigen zijn dan open en die probeer ik dan maar hij timed altijd out bij testing connection, het is mij al een hele maand op locaties door heel de stad vooralsnog nergens gelukt om online te komen met mijn 3ds (en nu dus new 3ds).

Ik snap niet precies waarom niet, mag er geen object (zoals een tafel of een muur oid) tussen de 3ds en de hotspot zijn en hoe ziet zon wifi hotspot er precies uit en moet ik daar dan vlak naast gaan staan of wat?

TS verwijst niet naar een probleem

Openbare Wi-Fi spots zijn sterk afhankelijk van waar je je bevindt en wat er tussenin staat. Een muurtje kan het signaal al sterk verstoren.

Tevens denk ik dat de spots die je probeert te openen niet beveiligd zijn, maar wel de optie hebben aangevinkt geen apparaten van derden te accepteren, waaronder dus je 3DS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2015 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Moet je bij openbare hotspots ook niet een browser openen en dan de gebruiksvoorwaarden accepteren, moet ik in de Carrefour en Mcdonalds altijd doen met hun wifi hotspot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2015 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:
D: schreef:
Hey mensen soortgelijk probleem als de ts alleen gebruik ik geen wifi (heb ik uit staan en zet ik thuis ook niet aan, niet open voor discussie) maar als ik in de stad in een openbare locatie ben en kijk op mijn new 3ds naar online krijg ik dus van die namen en nummers met slotjes en sommigen zijn dan open en die probeer ik dan maar hij timed altijd out bij testing connection, het is mij al een hele maand op locaties door heel de stad vooralsnog nergens gelukt om online te komen met mijn 3ds (en nu dus new 3ds).

Ik snap niet precies waarom niet, mag er geen object (zoals een tafel of een muur oid) tussen de 3ds en de hotspot zijn en hoe ziet zon wifi hotspot er precies uit en moet ik daar dan vlak naast gaan staan of wat?

TS verwijst niet naar een probleem

Openbare Wi-Fi spots zijn sterk afhankelijk van waar je je bevindt en wat er tussenin staat. Een muurtje kan het signaal al sterk verstoren.

Tevens denk ik dat de spots die je probeert te openen niet beveiligd zijn, maar wel de optie hebben aangevinkt geen apparaten van derden te accepteren, waaronder dus je 3DS.


Hoe zie ik dan waar zon wifi spot is? En hoe weet ik wat een "hotspot" is en waar die is? Staat dat ergens aangegeven? In de supermarkt staat wel een bordje met "gratis wifi" maar ik zie nergens een modem of kastje oid hangen.

@sf
geen id hoe ik gebruiksvoorwaarden moet accepteren of een browser moet openen op de 3ds, kan ook niks erover vinden in de manual..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group