Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Butoden BerichtGeplaatst: 22 Apr 2014 23:43    Onderwerp: Backlog Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 55

Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar het gaat om het feit dat ik zoveel games heb en niet genoeg tijd om te spelen! Het is een beetje het tegenovergestelde van vroeger, toen ik genoeg tijd had maar niet genoeg games en niet het geld om alles te kopen wat ik wilde. Nu verdien ik genoeg om alle games te kopen die ik wil spelen maar niet genoeg tijd om alles uit te spelen

Pas met de huidige generatie is dit echt ontstaan eigenlijk, pas schrok ik ook een beetje dat ik zoveel xbox 360 games had vergeleken met PS2 en Gamecube games, terwijl ik voor mijn gevoel veel meer tijd op die consoles had doorgebracht dan op de xbox 360.

Dan heb ik via tweede hands winkels en dergelijke nog een hoop retro games gekocht, bijv. games die ik ooit eens op de playstation had gehuurd en voor paar euro in mijn verzameling wilde terugzien, puur voor de heb. Maar spelen ho maar.

Ik koop nauwelijks nog games voor de nieuwprijs, de kortingen die men geeft op online winkels en steam en dergelijke zorgen wel voor aanschaf van games die ik misschien wel nooit ga spelen... Maar de kortingen zorgen er wel voor dat ik soms over de streep wordt getrokken. Want tja, wat 20 euro nou?

Hebben jullie ook last van een backlog of verkopen jullie games als je ze hebt uitgespeeld of zien jullie een backlog niet als een probleem maar meer als een verzameling?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb op de PC een grote backlog, maar die prijzen zijn ook gewoon niet normaal meer. Het kan me dan ook weinig schelen hoeveel games ik heb liggen. 5 Euro voor een topgame is natuurlijk niks en dat laat je gewoon niet liggen vind ik.

Voor de consoles heb ik ook wel een kleine backlog, maar ik heb geen games waar ik nog nooit aan ben begonnen. Ze zijn ook vaak wat duurder op de PC en dan koop ik toch niet zo snel een nieuw spel als ik nog wat games heb liggen.

Ik heb wel veel games waar ik halverwege ben gestopt. Dat vind ik zonde daarom speel ik tegenwoordig game per game en dat werkt perfect. Ik heb zo ook veel meer plezier in het gamen en verlies ook niet het overzicht, dus ik game ook nog eens veel meer. Speel gemiddeld 1 game per week uit.

Het is ook niet zo dat ik games tegenwoordig minder speel, ik heb Saints Row 3 bijvoorbeeld 2 maal uitgespeeld en ik probeer altijd wel tot de honderd procent te komen, games blijven mij nog net zolang boeien als vroeger.

Dusja, voor mij geen enkel probleem. Denk dat het meer ligt hoe je er precies mee omgaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group