Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 13:49    Onderwerp: Toon hier je gaming setup Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Met de komst van de nieuwe generatie consoles zullen veel setups veranderd zijn. Post in dit topic je game setup

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Mooie opzet! Zou willen dat ik het op dit moment zo strak had ingericht.

In ieder geval;
Spoiler: toon





Op een studentkamer van 11m2 is het wat behelpen. De koelkast is echter maar twee meter lopen vanaf de bank, dus dat is een plus


Laatst aangepast door Stefan Vogels op 30 Mrt 2014 20:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Toch niet verkeerd, staat alleen een beetje vol vind ik zelf. Heb je al eens gedacht aan een hoogslaper? Ik heb er zelf een en het bespaard toch heel wat ruimte.

Ik ga over 2 dagen verhuizen en post snel mijn kamer hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Jan 2014 02:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Mooie Sony tv bro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Jan 2014 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199



Ik heb nog maar een foto heb nog geen tijd gehad om meer foto's te maken. Ben net klaar met alles uitpakken en opruimen. Maar dit moet wel een goed beeld geven denk ik hoe het eruit zit, de gamehoek dan tenminste..

PC staat erachter op een apart bureau met een kabeltje naar de versterker en de Xbox 360 controller. Pc gamen kan dus ook makkelijk op de bank alhoewel ik het toch liever doe achter de pc zelf, ligt aan het spel eigenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jan 2014 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mensen (Stefan en Nino) kunnen jullie je fotos resizen? Deze vernachelen de layout ontzettend atm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Woops, had ik daar even niet aan gedacht. In ieder geval tussen spoiler tags gezet. Ondertussen heb ik een grotere kamer; dus daar mogen ook wel nieuwe foto's van bijgezet worden. Het oogt in ieder geval een stuk rustiger dan m'n oude kamer


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group