Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga je op vakantie?
Azië
5%
 5%  [ 1 ]
Europa
44%
 44%  [ 8 ]
Noord Amerika
11%
 11%  [ 2 ]
Zuid Amerika
0%
 0%  [ 0 ]
Australie
11%
 11%  [ 2 ]
Ik blijf thuis
27%
 27%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Auteur Bericht   
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014 23:02    Onderwerp: Wie gaat er op vakantie 2014? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Zijn er mensen die op vakantie gaan dit jaar?

Zoja, vermeld waar je heen gaat en hoe lang je er blijft..
Datum van tot wanneer hoeft niet, jullie willen je consoles nog wel langer houden

Ik zelf ga naar Indonesië dinsdag tot 25 februari.
Beetje door West java(Bogor, Jakarta, Depok), Central Java(Jogjakarta, Pangandaran, Semarang), East Java(Malang, Surabaya), Bali(Kuta, Denpasar).

Voor in de zomer nog ff checken
Waarschijnlijk wordt het Singapore+Vietnam of Singapore+Maleisië
maar nog niet zeker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

portugal werkvakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Klinkt goed dantekloon!

Zelf ben ik over enkele weken een weekend in Leuven en Brussel te vinden. Eind april heb ik een reis naar Portugal waarbij ik in een ruime week Porto, Coimbra en Lissabon zal aandoen. Als het uiteindelijk nog een beetje meezit dan zouden er deze zomer misschien nog een paar weken Canada in zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Van de zomer zit ik als het goed is een week of 2 in Portugal, nog nooit geweest dus heb er heel veel zin in.

Misschien nog een weekendje met een vriendin naar een leuke stad, maar dan zal het iets van Maastricht of Antwerpen worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Heb een keuze toegevoegd, ik blijf namelijk thuis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 30 Jan 2014 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Ik ga dit jaar maar 1 keer op vakantie en redelijk dichtbij, Frankrijk. Ik heb pas een huis gekocht en ik wil deze zomer de tuin opknappen en volgend jaar willen we nog een rondreis maken in de VS voordat mijn dochter leerplichtig wordt. Dit jaar rustigjes dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 30 Jan 2014 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Gewoon veel muziekfestivals, niks specials
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 30 Jan 2014 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ga in September voor 10 dagen naar Porto met een paar maten van me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Feb 2014 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Zojuist mijn eerste vakantie voor de zomer gepland: een weekje festival vieren in Spanje! Na een vakantieloze zomer in 2013 is dit in ieder geval een erg mooi begin!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 02 Feb 2014 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik mis Afrika in het rijtje want ik ga in Oktober met een stel vrienden en vriendinnen naar Zuid-Afrika. Daar gaan we fietsen en kamperen. Nou maar hopen dat ik geen negatief reisadvies krijg want veel landen op dat continent kun je beter mijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Feb 2014 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik blijf lekker thuis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 02 Feb 2014 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ik blijf ook thuis. Kan het geld wel gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2014 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Lennie1973 schreef:
Ik mis Afrika in het rijtje want ik ga in Oktober met een stel vrienden en vriendinnen naar Zuid-Afrika. Daar gaan we fietsen en kamperen. Nou maar hopen dat ik geen negatief reisadvies krijg want veel landen op dat continent kun je beter mijden.


Sorry las je reactie nu pas, ik heb meerdere keuzes toe willen voegen, maar ik kon op een één of ander geen keuze meer toevoegen.


Ik zelf heb al weer plannen voor de zomer, echter wel later dan de zomer vakantie.
Ga voor 1 week naar Indonesië-Jakarta dan met mijn vriendin naar Thailand voor 2-3 weken, dan weer 2 weken naar Bali of Lombok, licht eraan.

Wanneer is allemaal nog niet bekent, of het 100% Thailand wordt, kan misschien ook wel Maleisië worden of Vietnam.

Over 2 maand vlucht boeken, ff kijken wat Garuda Indonesia doet met de prijzen ivm dat ze een rechtstreekse vlucht krijgen van Jakarta-Amsterdam die op 30 mei in gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2014 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

dubai appartement vn mijn vriendin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2014 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik ga in Augustus voor een maandje naar spanje met m'n vriendin. Gelukkig heeft mijn oma daar een huis dus we zijn best goedkoop uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2014 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

18 Juli 2 weken naar Lloret, joepie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2014 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Groezrock
Graspop
Rock Werchter
Pukkelpop
Dat is mijn vakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group