Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Feb 2014 19:03    Onderwerp: Twitch speelt Pokémon Red Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Een emulator verbonden aan een Twitch chat waarbij duizenden mensen proberen om Pokémon Red samen uit te spelen. Ze hebben onder andere een level 27 Charmeleon en een level 22 Pidgeotto.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Disker BerichtGeplaatst: 14 Feb 2014 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2013
Berichten: 61

Moonstone on pidgey!

Sparrow grass, Sparrow grass, Sparrow grass, Sparrow grass, Sparrow grass, Sparrow grass, Sparrow grass, Sparrow grass.

Keek er al een dag naar, het is geinige entertainment. Gewoon na elk uur even kijken hoe ver ze zijn. Was onder de indruk dat ze de rivaal al hadden verslagen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Feb 2014 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Haha! Dit is prachtig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Feb 2014 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dit is erg leuk gedaan. Wel grappig om te zien hoe de helft van al die commando's die wordt ingegeven juist het averechtse effect heeft..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lol, ze hebben nu Surge verslagen, een Pokemon Cut geleerd en zitten nu 12+ uur vast op dezelfde plek, vlak voor Rock Tunnel. Een rand verpest op dit moment de progressie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Redneckerz schreef:
Lol, ze hebben nu Surge verslagen, een Pokemon Cut geleerd en zitten nu 12+ uur vast op dezelfde plek, vlak voor Rock Tunnel. Een rand verpest op dit moment de progressie.
Dat dacht ik al, ik heb sinds een uur of 1700 3x gekeken en ze zaten steeds op dezelfde plek :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Paintskillz schreef:
Redneckerz schreef:
Lol, ze hebben nu Surge verslagen, een Pokemon Cut geleerd en zitten nu 12+ uur vast op dezelfde plek, vlak voor Rock Tunnel. Een rand verpest op dit moment de progressie.
Dat dacht ik al, ik heb sinds een uur of 1700 3x gekeken en ze zaten steeds op dezelfde plek :')

Het is hilarisch om het 5 minuten te zien en dat ze dan elke keer net 1 verkeerde input geven om voorbij een bepaald punt te komen. En dan springen ze weer over het randje.

Lollige is, zelfs als ze daar voorbij komen zullen ze niet veel later een nog veel vervelendere variant hierop tegen komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 02:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Deze stream maakt me zo nostalgisch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 02:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016



Zijn ze eindelijk voorbij die klote rand na 12+ uur proberen, worden ze verslagen door de trainer aldaar. Aldus starten ze weer in de stad en kunnen ze weer overnieuw beginnen.


Mijn god, de hilariteit...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Hebben ze opnieuw Cut moeten gebruiken, en nu is het basically dit weer..



Edit, ze zijn hier aan voorbij, nu bij de trainer. (Ben het hele verslag aan het lezen op NeoGAF)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Zitten ze eindelijk een beetje ver in die cave; "Rattatta used dig!"

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dem trolls Ze moeten die Rattata gewoon dumpen.

Ook legendarisch: Pidgeotto die geen Wing Attack leert. Die vogel gaat het nog lastig krijgen later zonder die aanval.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Als ze hem Fly leren, is er geen probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Als ze hem Fly leren, is er geen probleem.

Met de nadruk op ALS... ze zijn in ieder geval zover dat ze Rattata met Dig in het Pokecenter hebben weggelegd (Gezien de knoppencombo voor dat is dat best bijzonder) Nu zijn ze net gedood door een trainer in de tunnel.

Het is een soort willekeurig geluk dat ze zover komen haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Waarom is het zo verslavend om hier naar te blijven kijken.... Aaargh!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ahh stoppen ze de evolutie van pidgeotto xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:
Ahh stoppen ze de evolutie van pidgeotto xD
Net ook weer. Kan een Pokemon op meerdere momenten in het spel evolueren? Lijkt er wel op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Redneckerz schreef:
Nickdhnick schreef:
Ahh stoppen ze de evolutie van pidgeotto xD
Net ook weer. Kan een Pokemon op meerdere momenten in het spel evolueren? Lijkt er wel op.

Yep, elke 2 levels krijg je de kans om hem te laten evolueren geloof ik.

EDIT: En nu is het kapoet, ik hoop dat ze hebben gesaved.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Feb 2014 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

He? Ik zou toch zweren dat ik hier net had gepost.

Anyhow, een recap:
Citaat:
After beating the 4th Gym in Celadon:

1) Chat walks around aimlessly fighting about whether to get Eevee or not.
2) Got a free lvl 25 Eevee.
3) Bought Fire Stone, Pokedolls and a bunch of drinks from Pokemart
4) Spend an hour trying to give Guard in Saffron a drink so he opens gate. Attempts from Celadon side. Waste all Pokedolls.
5) Switch to Lavender side gate. Walk back Lavender for some reason.
6) Make it to Saffron.
7) Listen to Reddit and try to put a Pokemon in Day care so we have room for Lapras (note: we're at least 24 hours away from even having the ability to receive Lapras)
8 ) Spend multiple hours trying to get into Day care.
9) Give up on Day care, for some reason go fight Fighting Dojo so we can get a Hitmon even though they spent the last few hours trying to GET RID of Pokemon.
10) Dojo wipes our entire team except Pidgeot (because we've skipped way too far ahead in the game) so we need to go to Center to heal.
11) End up fucking around with the PC to make room for what I assume is a Hitmon and a Lapras (once again, which we DONT HAVE ACCESS TO). End up depositing and withdrawing Pidgeot. End up Releasing Abby and Leno.
12) Walk around Saffron aimlessly for an hour while idiots shout "Let's go get Lapras."
13) Tentative current goal: Decide to go to Game Corner.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Feb 2014 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Feb 2014 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

hoe kun je dit kijken? ze lopen een half uur in een pokecentre te kutten in 't menu. vet leuk? o.o Zal wel aan mij liggen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Feb 2014 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
hoe kun je dit kijken? ze lopen een half uur in een pokecentre te kutten in 't menu. vet leuk? o.o Zal wel aan mij liggen...

Dit lezen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=768965&page=314

Ik volg de stream niet, alleen de verhalen. Zo vermakelijk..



Vernachelt mijn actieve tijd aan Gamed hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ik vind het echt hilarisch om door te lezen en af en toe te kijken; ga serieus helemaal stuk om die religieuze shit die nu helemaal hip aan het worden is binnen de community
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Stefan van B schreef:
Ik vind het echt hilarisch om door te lezen en af en toe te kijken; ga serieus helemaal stuk om die religieuze shit die nu helemaal hip aan het worden is binnen de community

Ik probeer echt constant op de hoogte te zijn. Pech is wel dat zodra je wakker wordt, ze meteen 60 paginas verder zijn. Dat is wel vermoeiend en ook niet de moeite waard ware het niet dat het metaverhaal zo leuk is.

Het Democracy/Anarchy systeem verpest dat wel een beetje, echter.

Wel geniaal hoor, zoveel mooie filmpjes..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2014 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Victory Road geklaard, En tot Lance gekomen! Level 36 Venomoth maakt een Level 64 Dragonite af!!
Godsamme dit is internethistorie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group