Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
AltairJack BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 23:21    Onderwerp: Top 10 films 2013 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Het jaar is bijna voorbij, er zijn behalve games ook nog veel vette films verschenen dit jaar. Dus hierbij mijn lijstje voor dit jaar, je kunt de beste, leukste of favoriete films posten in een lijstje. Het is niet noodzakelijk dat de films engels zijn, je mag ook films uit nederland en andere landen posten. En als je geen 10 films kunt bedenken mag je ook minder films posten, bv 5. Je mag je keuzes ook toelichten maar dat is niet verplicht.

1. The Great Gatsby
2. 47 Ronin
3. Django Unchained
4. Hobbit 2
5. Bro's before Ho's
6.Oz the Great and Powerful
7. Gravity
8. Life of Pi
9. Flight


Ik vind het wel een diverse lijst. Had begin van het jaar verwacht dat Hobbit mijn favoriet zou zijn, maar bleek niet zo te zijn. The Great Gatsby en 47 Ronin waren echt verassingen, had niet verwacht dat ze zo vet zouden zijn. Django vond ik ook een van de betere films van Quentin Tarantino, vet verhaal, karakters, acteurs, setting en actie. Bro's before ho's vond ik ook heel vermakelijk, een beetje vergelijkbaar met films zoals Superbad van Jonah Hill en Emma Stone. Gravity, life of pi, en flight waren overigens ook wel toppers, al komen ze niet in mijn top 5.

Maar volgend jaar wordt ook weer vet denk ik, kijk sowieso uit naar Wolf of Wall Street, Jack Ryan en Hobbit 3.


Laatst aangepast door AltairJack op 26 Dec 2013 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Gaat alleen om de films die ik dit jaar in de bioscoop heb gezien.
En de volgorde is ook niet goed, Cloud Atlas is sowieso niet beter dan The Mechanic bijv.

1-Expandables 2

2-Kick Ass 2(UK release, in London gezien)

3-007 Skyfall(china release, heb hem ook in China gezien)

4-西遊·降魔篇 Journey to the West:Conquering the Demons(china only release, in china gezien)
een heel goed gemaakte chinese film van Stephen Chow
^een aanrader voor iemand die van chinese/aziatische films houdt. Echt geweldig

5-Fast and Furious 6

6-Cloud Atlas(China release, in china gezien)

7-The Mechanic(China release, in china gezien)

8-Jack Reacher(China release, in china gezien)

9-Abduction(China release, in china gezien)
film is overigens al in 2011 beschikbaar in NL

10-Silent Hill Revelations

Helaas zijn dat de enige films die ik dit jaar heb gezien als nieuwkomers van 2013, allen in de bioscoop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 25 Dec 2013 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

1. Django Unchained
2. Gravity
3. Star Trek Into Darkness
4. Prisoners
5. Iron Man 3
6. World War Z
7. Despicable Me 2
8. Elysium

Man of Steel, Hunger Games 2 en Pacific Rim moet ik nog zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Dec 2013 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Hmmm

1
2 Captain Phillips
3
4 Gravity
5 Hobbit 2
6
7
8 Life of Pi
9 Man of Steel
10 Django Unchained

Niet compleet, maar kan nu niet even 1, 2, 3 nu bedenken welke films me het meeste indruk hebben achtergelaten dit jaar. Vele popcorn flicks gezien als Evil Dead en Iron Man 3, maar niet echt in mijn top 10 waard.

Captain Phillips was geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Dec 2013 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

1. Pacific Rim
2. The Hobbit: The Desolation of Smaug
3. Riddick
4. Django Unchained
5. 47 Ronin
6. Iron Man 3
7. Elysium
8. Oz the Great and Powerful
9. Man of Steal
10. Mama

Als ik zo terug kijk zijn er eigenlijk niet heel veel goede films... Lastig om er een top 10 van te maken. Na de eerste 4 moest ik hard nadenken en zijn het eigenlijk al geen 'goede' films meer maar gewoon vermaak. Star Trek en Life of Pi (is die van dit jaar?) vond ik bv enorm tegenvallen. Gravity, Captain Phillips en Great Gatsby moet ik nog zien.

Edit... Riddick vergeten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 26 Dec 2013 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Had Oz the Great and Powerful ook gezien, zit nu in mijn lijst.

@elemeNt
Tof dat je 47 ronin ook in je lijst hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 13 Jan 2014 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Hmm, de enige film die goed was en uit 2013 kwam die ik heb gezien is The great Gatsby die dan automatisch op 1 komt voor mij.

Ik kijk vaak films als ze al wat ouder zijn en ik vind dat er teveel superheldenfilms uitkomen, die trek ik maar eens in de zoveel tijd.

De slechtste film is in ieder geval Pacific Rim. Die krijgt echt maximaal een 2 van mij. Die film faalt op alle fronten, behalve de special effects.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 13 Jan 2014 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

The Great Gatsby was idd wel een van de toffere films, voor visueel en qua muziek een spektakel. Vind zelf ook dat er teveel superherofilms uitkomen, heb totnutoe alleen Batman Trilogie gezien maar dat is vanwege Christopher Nolan. Omdat hij altijd toffe originele films maakt zoals Memento. Zelf kijk ik ook vooral oudere films, omdat ik veel jaren ook veel films niet gezien hebt. Moet binnenkort nog films uit 2012 zoals Lincoln en Argo nog eens zien, staan al tijdje op de planning, maar is nog niks van gekomen.

Maar voor mijn lijstje van 2014 komt wrs Wolf of Wallstreet ook in, was echt suppergrappige en entertainende film van Martin Scorcese, had verwacht dat het serieuzer zou zijn mede door Scorcese.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group