Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Timo_ BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:01    Onderwerp: Centraal TGS-topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Aug 2006
Berichten: 276

Welkom allen, in het grote TGS topic. Vreemd genoeg is er nog geen centraal topic voor dit grootse evenement.

Dit jaar vindt er weer een grote show plaats in Tokyo, en wel van 22 t/m 24 september. Er zullen dit jaar ruim 570 games aanwezig zijn op deze beurs, ook wel de E3 van Japan genoemd. Wat vonden van jullie van de afgelopen TGS show en wie heeft er de show gestolen en waarom?


Laatst aangepast door Timo_ op 24 Sep 2006 20:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Topics kopieëren is ok, maar zorg dan wel dat ze kloppen:

Citaat:
Vreemd genoeg is er nog geen centraal topic voor dit grootse evenement, terwijl het al zo dichtbij is.


Je weet dat het al enkele dagen bezig is?

Hoe dan ook, Sony heeft de show gestolen door te laten zien wat hun games nu daadwerkelijk kunnen. Het was voor mij persoonlijk niet dé overtuiging om meteen een PS3 te kopen bij de launch, maar het was een goede klap in het gezicht van Microsoft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Timo_ BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Aug 2006
Berichten: 276

Nu klopt hij weer.

Een klap in gezicht van Microsoft, en waarom is dat? Microsoft had zelf ook een flinke stand en het was er zelfs druk. Rijen van een paar uur waren geen uitzondering voor BD en LO. Persoonlijk vond ik de line-up van Sony ontzettend sterk en ze hebben het dan ook hun Show gemaakt. Maar dit is niet zo gek als je weet dat Nintendo een eigen show heeft in Japan en Microsoft (nog) geen grip heeft op de Japanse markt. Bovendien komt X06 er ook aan.

Lair en White Knight Story zijn must have titels voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Microsoft brengt twee games om hun kleine kansje op de Japanse markt nog aan te grijpen. Ze zullen onder invloed van die games heus nog wel wat extra consoles weg gaan zetten, vertrouwen heb ik er absoluut niet in dat ze in Japan een succes gaan worden. Daarentegen vond ik Sony wel erg sterk, met veel speelbare titels die er stuk voor stuk goed uit zagen.

Dat X06 eraan komt mag in dit geval geen excuus wezen, X06 zal zich naar alle waarschijnlijkheid toch richten op de Europese markt, wat ik zelf overigens alleen maar toe kan juichen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Microsoft heeft een prachtprestatie geleverd, ze hebben gescoord op TGS in beperkte mate. Sony heeft het slim gespeeld en met één game zowat Blue Dragon, Lost Odyssey en Eternal Sonnata in één keer gecountered: White Knight Story, een extra reden om een PS3 te kopen. Deze game lijkt me het RPG genre te gaan vernieuwen in een graad die FFVI gedaan heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tips BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Sep 2006
Berichten: 6

Persoonlijk vind ik dat PS3 de TGS heeft gewonnen. Tuurlijk hadden ze de thuisvoordeel, maar de spellen die getoond werden voor de PS3 spraken mij het meest aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Duidelijk dat de TGS voor Sony een gigantische comeback is geweest in mijn ogen. Microsoft deed het een stuk minder maar we zien toch wel die paar RPG's die een heleboel aandacht weten te eisen. Nintendo deed barre weinig, maar die had natuurlijk dat evenement een week geleden. Leuke TGS voor Sony fans, ook voor de liefhebbers van de toekomst van games in het algemeen. We krijgen een hele stapel toffe games op ons af, kan niet wachten ze allemaal eens te checken.

For now: X06 is imo nu weer de aankomend aandachttrekker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group