Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 12:29    Onderwerp: Wie kan vandaag naar Mediamarkt Hasselt?? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Wii U premium 99 euro vandaag! Kan er iemand eentje meenemen voor mij? Streetfighter?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

En mij!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik zou wel willen gaan, maar door een nieuwe auto gekocht te hebben ben ik op het moment broke en ik krijg maandag/dinsdag pas weer geld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
asianck BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Ben ik te laat? :"D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Hopelijk hebben ze een één per klant-systeem gehanteerd. Ze zijn overigens inmiddels verkocht. Zou mooi zijn als de apparaten ook terecht komen bij mensen die écht een Wii U wilden en niet bij re-sellers...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Het was overigens één per klant (nee, zelf niet geweest, stond in een lokale krant). Heb tevens gehoord dat er enkele honderden mensen waren voor nog geen vijftig consoles. Veel duw- en trekpartijen om er één te kunnen bemachtigen. Ben blij dat ik m'n Wii U al heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
insignificat BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

had beter in delft geplaatst kunnen zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Rene Groen schreef:
Het was overigens één per klant (nee, zelf niet geweest, stond in een lokale krant). Heb tevens gehoord dat er enkele honderden mensen waren voor nog geen vijftig consoles. Veel duw- en trekpartijen om er één te kunnen bemachtigen. Ben blij dat ik m'n Wii U al heb


Ja ik ook, al heb ik hem betaald voor 400 euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik ben er gaan kijken en het was een gekkenhuis ala ps4 launch in Duitsland, kinderen werden omver gelopen, iemand in ne rolstoel vloog overkop.
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
asianck BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Lol, die boze gozer op 0:40 gooit gwn een PS3 op de grond. :| Wat een gekkenhuis zeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Tja op een PS3 kun je geen Mario spelen he
Dit is wel een bewijs dat een Wii U te duur geprijsd is, verlaag de prijs tot 100-150 euro en ze vliegen buiten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cor BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Als je goederen voor 1/3 van de waarde gaat aanbieden zullen ze doorgaans altijd rap verkopen. Dat is niet een bewijs dat het te duur geprijsd is. Het toont enkel aan dat de vraag naar een product bij een lagere prijs toeneemt, maar dat is basiseconomie.
Dat gezegd hebbende wacht ik ook nog tot hij hier wat goedkoper is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

En de eerste parasieten melden zich ook al online
http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/game-consoles/nintendo-wii-u/nieuw-wii-u-premium-pack-176044743.htm
Aangekocht in de mediamarkt op 5/1/14 Dus nog volle 2jaar garantie, aankoopsbewijs is aanwezig.
Nieuwprijs is 289euro :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dat is behoorlijk jammer dat sort pure geld kloppers, hadden ze andere mensen blij mee kunnen maken die sowieso een WiiU wilde die het niet kon krijgen omdat dat soort klootzakken die het door verkopen niet aan een ander denken, wel jammer van dat hufters gedrag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
insignificat BerichtGeplaatst: 05 Jan 2014 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

streetfighter schreef:
En de eerste parasieten melden zich ook al online
http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/game-consoles/nintendo-wii-u/nieuw-wii-u-premium-pack-176044743.htm
Aangekocht in de mediamarkt op 5/1/14 Dus nog volle 2jaar garantie, aankoopsbewijs is aanwezig.
Nieuwprijs is 289euro :')

die gast moeten ze bannen en zijn wii u afpakken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 06 Jan 2014 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Morgen mag ik de onze netjes gaan afhalen.
Wii U Basic aan 295 euro. Even getwijfeld met de Wii U Premium aan 283 euro, maar de games bij het Basic pack gaan hier meer succes hebben (Nintendoland en Wii U Party).

Konden niet meer wachten op een Mariokart bundel :-)

Wel vreemd om Limburgers zo snel te zien gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Jan 2014 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik koop de mijne lekker in de zomer, samen met een 3DS XL. Kijken of ze een beetje leuke aanbiedingen hebben rond augustus ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group