Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joris BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 18:00    Onderwerp: Nieuw in de Sterrencatalogus Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ik weet het, iets wat gratis is mag je niet afkraken. Maar toch valt me de inhoud van de Nintendo sterrencatalogus erg tegen. Onlangs verscheen het bericht dat er vaker nieuwe dingen zouden verschijnen in de lijst, maar dit gebeurd in zo'n kleine oplage dat ze al snel zijn uitverkocht. En in de nieuwe regelementen staat dat de sterren nog maar een jaar geldig zijn.

Ook nieuw is dat Nintendo uitverkochte producten lekker lang laat staan, daar heb je veel aan:



En wanneer wordt het nou eens mogelijk sterren in te wisselen voor Wii Points, daar wacht ik ook al maanden op.

Edit: Oja, in dit topic kun je andere gamedmembers erop wijzen als er wel een keer iets leuks in de catalogus staat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Bwah, Viewtiful Joe is nog maar 2 dagen uitverkocht, Potc pas sinds gisteren. Potc update viel me wel tegen. Zo lang wachten en dan verschijnt een game die ik al heb met figuurtjes die waardeloos zijn. Oh, in België is PotC DS nog beschikbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

ik vindt die sterren catalogus altijd maar nutteloos, als er eens iets vets is, is dat artikel meestal binnen no-time uitverkocht. Ze willen ons gewoon nog even sterren aftroggelen voordat we ze inruilen voor Wii points
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bearrr BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Dec 2006
Berichten: 77

ik heb ze onlangs ingewisseld voor Viewtiful Joe...
je sterren worden maar beperkt houdbaar, en dat inwisselen voor wiipoints kan nog lang duren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 11 Sep 2007 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ze hebben een tasje voor je GBA!!!!
Lekker duur en nog 2 over
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

Ik heb ooit 1 spel uit de sterrencathalogus gehaald, en dat was Eternal Darkness, super vet spel !!! Nu de laatste tijd staat er inderdaad weinig in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svcreapy BerichtGeplaatst: 22 Sep 2007 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

eerlijk gezegt ze sturen wel een mooi e-mailtje maar tog verklooten ze alles door gewoon bull-**** neer te gooien zoals walpapers..... Halloooo?
we hebben gooogle !!!
iedergeval het enige goeie walpaper was de vip kamer ofzo...
veder soms een spel die veel te duur is enzo...
beetje verkloote gedeelte op de website.
Sorry voor het slechten taal gebruik.
gz
toine verhoeff
svcreapy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 12 Okt 2007 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Pokémon tassen, opbergdoosjes en sleutelhangers voor de liefhebber nu in de catalogus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Okt 2007 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

I'll wait.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 12 Okt 2007 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

man,heb je zoveel sterren nodig,ik heb maar 980 sterren weten te verzamelen,ik hoopniet dat je voor inruil voor wii points ook niet teringveel sterren voor moet uitgeven

o en ik heb gelezen ergens dat je als je 4 sterren hebt dat je 1 wii point krijgt,dus als je niet zoveel sterren als ik hebt,dan is het amper genoeg om een spel voor 500 wii points te kopen,ik heb het ergens gelezen,dit is niet wat ik zei, je zult dus 4000 sterren nodig hebben om tenminste 1 n64 spel te kopen,ziek zeg je moet dus 16 spellen kopen om 1 n64 spel te kopen,en ik heb dus 2000 sterren nodig om het internetkanaal te kopen,kom op nintendo,wees niet zo gierig,dat bijna niemand die spulen uit die katalogus wil kopen,betekent toch niet dat je ons zoveel voor moet laten geven.


Laatst aangepast door Nintendo Power op 14 Okt 2007 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 13 Okt 2007 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hey,ik wil een nintendo ambasadeur worden om meer sterren te verdienen,maar hoe doe ik dat,wil iemand die hiervan verstand heeft mij eve helpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 16 Okt 2007 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

ik ben ambasadeur, dus ik weet wel hoe het gaat. Het goed eigenlijk niet veel, ambassadeur zijn, je krijgt er alleen 250 sterren voor.
Je moet eerst iemand kennen die een een papier met sterren heeft, dat nog niet is ingevuld op de ninendo site, en die persoon mag ook nog geen vip-lid zijn van de site. Meld jezelf aan en druk rechts verboven op Nintendo-ambassadeurs. Daar staat uitgelegd wat je moet doen. Het simpelste is voor de link die onder #1 staat door te geven aan die persoon, en al die dan doet wat er staat is het geregeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 24 Okt 2007 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

madmaniac schreef:
ik ben ambasadeur, dus ik weet wel hoe het gaat. Het goed eigenlijk niet veel, ambassadeur zijn, je krijgt er alleen 250 sterren voor.
Je moet eerst iemand kennen die een een papier met sterren heeft, dat nog niet is ingevuld op de ninendo site, en die persoon mag ook nog geen vip-lid zijn van de site. Meld jezelf aan en druk rechts verboven op Nintendo-ambassadeurs. Daar staat uitgelegd wat je moet doen. Het simpelste is voor de link die onder #1 staat door te geven aan die persoon, en al die dan doet wat er staat is het geregeld.


ok,ik zal het proberen,bedankt


Laatst aangepast door Nintendo Power op 01 Nov 2007 18:28; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 01 Nov 2007 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Er zijn nog een paar shirts, spellen en armbandjes over op dit moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 01 Nov 2007 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hey madmaniac ik probeerde het maar die link bracht me naar mijn naam,doe ik iets fout ofzo???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Nov 2007 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Pokémon Link besteld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group