Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Nov 2013 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Gaat eigenlijk wel goed met me sinds ik dat hele verhaal hier boven heb neergezet. Ik zit zowaar rustig achter mijn PC op internet en raak niet hopeloos verdwaald.

Ik heb eigenlijk even een weekje pauze nodig. Even gaan drukte en geen beeldschermen zo heeft mijn hoofd echt een keertje ontspanning. Misschien dat ik dat meteen deze week ga doen.. dus je hoeft je niet druk te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2013 01:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik hou wel een oogje in het zeil. Doe gewoon geen dingen waar niemand beter van wordt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Nov 2013 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Wajoo, hebben jullie het NFS:Rivals fiasco al meegekregen? Mijn god, de game is dus hardlocked op 30FPS. Ofja, in het kort: PC gamers zijn weer de lul door console limitaties. Hier het hele artikel:

http://www.cinemablend.com/games/Need-Speed-Rivals-Gimped-PC-60fps-Completely-Breaks-Game-60649.html

Het slaat ook werkelijk nergens meer om, ik heb echt met een heel groot aantal games dat ik eerst 100.000 patches moet downloaden voordat de game het uberhoubt doet. Ik word er schijtziek van. Het komt al helemaal niet professioneel over, komt er weer een AAA game uit en ben ik helemaa enthousiast om het te gaan spelen doet ie het niet, nee.. eerst wachten op game ready drivers en de eerste lading patches.. -_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Nov 2013 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dat wordt weer een Day One patch die deze limiet moet gaan opheffen. Eerst de horrorgames met een locked resolutie, toen COD met een nep geheugenlimiet, en nu een FPS limiet. Krijgen we eindelijk eens games op PC die niet meer tegen de restricties van current gen aanlopen, gaan devs zelf restricties verzinnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group