Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga jij Uncharted halen
Ja en zo snel mogelijk
48%
 48%  [ 12 ]
Ja, maar later eerst nog een PS3
36%
 36%  [ 9 ]
Nee, niet mijn ding
16%
 16%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 18:55    Onderwerp: Uncharted: Drake's Fortune Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925









Laatst aangepast door Kingsora op 04 Nov 2007 18:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Citaat:
Wordt deze game de GOTY voor PS3?


Als exclusive wel, als multiplatform wordt dat wsl Assassin's Creed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
impulse BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

ik vind dit game echt vet ... nu nog een hd tv

en ja waarschijnlijk wel een ps3 topper.. maar er is ook nog haze en RaC ... deze ga ik ook allemaal halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

impulse nu zeg je weer dit game en ik ga deze zeker halen! (als ik dan genoeg geld heb na november gamesmaand )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
impulse BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

oeps...enja ik hoop dat ik dit game ook kan kopen ...want echt er kommen zo een coole games ..pfff.... ga jij of iemand hier naar de gamepower expo ... ik wel! lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

nah, ik denk wel dat ik volgend jaar naar de Leipzig Games Conferention ga (als die dan nog in Leipzig is )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

impulse schreef:
oeps...enja ik hoop dat ik dit game ook kan kopen ...want echt er kommen zo een coole games ..pfff.... ga jij of iemand hier naar de gamepower expo ... ik wel! lol


Ik ga, en wel dankzij gamed.nl

-------------------------------------------------------------------

Prachtige game. Ik hoop echt dat het een toppertje voor de PS3 wordt. De potentie is er zeker, maar die is er wel bij meer games die uiteindelijk worden beoordeeld als games die je beter nooit kunt spelen. Maar het lijkt er in ieder geval op dat de game alles wat van een game een topper maakt in huis heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Ik ga niet ik heb dan een voetbalmatch
Maar Uncharted is daar sopeelbaar als ik me niet vergis, hoe me in ieder geval dan wel op dhoogte hoe die was
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

waar en wanneer is de gamepower expo eigenlijk, misschien dat ik me pa kan overhalen om samen met m met de motor te gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Zaterdag in Gent
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 01 Nov 2007 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

nee, ik ga niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 01 Nov 2007 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Zouden er nog tickets beschikbaar zijn morgen? (vandaag is alles dicht)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 03 Nov 2007 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Je kon ook tickets aan de kassa spelen

Wie er is geweest laat dan ook even je indrukken hier achter als je hem hebt gespeeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 03 Nov 2007 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Ik heb er zowat een halfuurtje mee bezig geweest en het is echt vet
Top graphics en leuke puzzeltjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Heb jij een vol halfuur gespeeld???

Vertel is meer hoe was het schieten? Bestuurde het lekker? Nog minpuntjes? Hoe was het springen? Is het nu een must-have?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Ja een vol halfuur, maar ik heb net het eerste deel gespeeld(vanaf de aankomst op het eiland) en daar kom je nog geen vijanden tegen. Het bestaat meer uit puzzels en klim- en springwerk. Enkel om te puzzelen moest ik wat schieten(wat net zo werkt als gears of war)
Een must-have is het voor mij zeker, anders was ik er geen halfuur mee bezig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Ben je zeker dat dat deel het begin van de game was, werd je ingeleid door een heus intorfilmpje dan?
ik dacht dat dit deeltje meer in het begin zou zijn


Vertel is iets over een leuke puzzel, wat je juist moest doen dan om je wapen te gebruiken? En wat voor wapen was het?

En de puzzels waren toch niet abnormaal moeilijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maniatz BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 25

Ik was ook gisteren op de Gamepower Expo en ik heb hem ook gespeeld. Ik heb meestal het Jungle-level gedaan en dit zijn mijn persoonlijke bevindingen

Allereerst zijn de graphics echt zeer mooi. De omgevingen zijn echt levendig en Nate ziet er heel realitisch uit. Dan over de gameplay, het speelde echt lekker en het was gewoon tof om te spelen. Nate heeft zoveel verschillende bewegingen dat het wel lijkt alsof ie nooit hetzelfde doet. Ook als je vijanden met je vuisten wilt neerslaan, moet je niet gewoon op alle knoppen beginnen te rammen want dat werkt gewoon niet. Je moet echt combinatie's indrukken om een vijand te pakken te krijgen want anders vecht ie knap terug. Het schieten was aardig al kom de gevoeligheid voor te richten misschien nog iets sneller of soepeler. Ook vond ik hem vrij pittig hoor en je moet ook vooral tactisch je bewegingen voortzetten door achter stenen en muren te kruipen. En als je bijna dood bent wat je niet ziet door een levensbalk, wordt het scherm kleurloos, dat vind ik wel goed gedaan. Een levensbalk geeft je volgens mij meestal de neiging om daar altijd op te letten zodat je je niet meer ten volle concentreerd om je eigen te verdedigen of aan te vallen. Overigens was de A.I van de vijanden heel goed en deden ze geen domme bewegingen of zoiets, maar sprongen ze of kruipten ze naar tactische plaatsen om mij te beschieten. Ook kun je op elk moment van de game, het moeilijkheidsniveau veranderen wat handig kan zijn als je de vijanden iets te pittig vindt. Ik heb de eerste keer zelfs het niveau op makkelijk gezet omdat ik de knoppen nog niet gewend was en het was daar echt warm en de muziek daar stond een beetje te hoog naar mijn goesting. Aan de gamepods waar je Uncharted en R&C kon spelen stonden de boxen en die voelde ik wel eens door m'n hele lijf trillen. Maar even terug over de game hè. De puzzels zijn niet tè moeilijk althans nu nog niet want zo ver ben ik nu ook niet geweest in de game. In sommige omgevingen moet je veel klauteren en springen naar blokken, wat niet altijd even simpel was. Ik sprong er af en toe wel eens naast en dan moest je even helemaal terug gaan. Gelukkig was het leuk om te doen en werd het niet irritant. Een minpuntje dat mij opgevallen is of wat ik vind is dat de geluidseffecten toch vreemd overkomen, ik kan niet echt beschrijven waarom, maar ik vond sommige schoten wat nep overkomen. Uiteraard was er veel achtergrondlawaai waardoor het misschien niet altijd even duidelijk was maar schoten in de game kwamen wel door al dat geroezemoes achter mij. Al bij al was het een intense ervaring om deze game nu al eens te mogen spelen. Mijn persoonlijke opvattingen zijn gewoon dat sommige effecten nog wat beter kunnen en de besturing van Nate zelf misschien nog iets minder gevoelig kan en de besturing om te schieten dan weer wat gevoeliger. Misschien was de versie die we kregen op deze Expo al een verouderde versie ofzo ... Maar deze opvattingen verdwijnen echter in het niets want de game zelf is ronduit geweldig. Tomb Raider en Prince of Persie in één
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Kon je dan meerdere levels spelen?
En was er eigenlijk veel belangstelling voor?

En de minpuntjes die jij opnoemt zijn dat niet eerder dingen waar je aan moet wennen?

Ik heb in ieder geval zin in de demo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maniatz BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 25

Er waren meerdere levels inderdaad. Er waren een stuk of 8 gamepods met Uncharted en het stond meestal vol, dus je moest goed achter degene dat aan het spelen waren gaan staan om daarna te kunnen spelen. Maar bijna geen mensen waren in hetzelfde level of omgeving aan het spelen. Sommigen waren in dat boot-level, ik dan in een jungle-level, in een grot. Ik weet niet of je het volledig spel kon spelen eigenlijk ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Citaat:
de besturing van Nate zelf misschien nog iets minder gevoelig kan


Daar ben ik het mee eens. Vooral dan als je op een pilaar ofzo staat en je om wil draaien

En ik heb het gespeeld vanaf de jungle. Die screen die jij toonde was diegene die voor me was aan het spelen. De puzzels zijn niet ingewikkeld en als je het niet weet zal je metgezel(die oudere gast met een snor waarvan ik de naam vergeten ben) wel een tip geven. Zo was er bv. een houten barricade waarboven een kaars ging.(hmmm ) Ook was er een puzzel waarbij je vier blokken in de muur moest duwen om een poort te openen. Dat lukte eerst niet tot ik zag dat er tekeningen op die blokken stonden(die ook in Drakes notitieboekje stonden) en dat je de blokken in een bepaalde volgorde moest indrukken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

ik heb dus net de demo van de amerikaanse store gedownload maar krijg hem niet gestart heeft nog iemand hier problemen mee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Bats schreef:
ik heb dus net de demo van de amerikaanse store gedownload maar krijg hem niet gestart heeft nog iemand hier problemen mee?
Iedereen. Zie frontpage.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Ik heb hem net gedownload en gespeeld Geluk dat ik wel een amerikaanse ps3 heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

Hij is écht vet (ik heb de demo ) ik vond hem wel op normaal best moeilijk, Naughty Dog heeft zeker een goede AI in die game gedumpt, telkens als je geen kogels hebt of als je bijna dood hebt komen ze als een gek op je af gerend die piraten XD

owja, en : WTF!? hij kost ram 80 euro bij bol!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group